Nissan Sunny B11 Coupe 1986 – 13200 PLN – Warszawa

Japońska motoryzacja lat 80-tych to synonimem trwałości i niezawodności. Choć powstawała na wzór samochodów europejskich i amerykańskich, odpowiednio dopracowana, z łatwością przebiła pierwowzory. Nawet po ponad 30 latach wciąż może zaskoczyć tym, jak dobrze funkcjonuje. Nissan Sunny B11, produkowany w latach 1982–1986, był pierwszym modelem Nissana tej klasy wyposażonym w przedni napęd, pierwszym z silnikiem napędzanym paskiem zębatym, no i też pierwszym Nissanem Sunny (poprzednie generacje były oferowane jako Datsun). Stylistyczne fajerwerki w tym czasie głównie pozostawiano głównie na wewnętrznym rynku japońskim, choć nawet zwykłe wersje popularnych samochodów miewały dostępne w Europie wersje, które nie wyglądały jak inne. Przykładem może być Nissan Sunny B11 Coupe, taki właśnie jak w ogłoszeniu. Pięknie zachowany, w doskonałej kondycji blacharskiej i mechanicznej, może z powodzeniem służyć jako daily driver.

Nissan Sunny B11 Coupe
Rocznik: 1986
Przebieg: 87000 km
Pojemność: 1477 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 75 KM

Cena: 13200 PLN

Do sprzedania jest Nissan Sunny B11 w rzadkiej wersji nadwoziowej coupe z silnikiem benzynowym o pojemność 1,5 l.
Auto zostało zakupione w Berlinie z przebiegiem 67 tys. km (w tej chwili 87 tys. km).
Auto przyjechało do Polski w 2015 roku i zostało zarejestrowane jako auto zabytkowe.

Nadwozie było w dobrym stanie, w związku z czym chcąc zachować auto w możliwie najbliższym oryginałowi stanie dokonano tylko niezbędnych napraw blacharsko-lakierniczych. Wykonane zostało również zabezpieczenie antykorozyjne. Felgi zostały poddane renowacji i pomalowane w czarny mat. Uwieńczeniem jest komplet nowych oryginalnych dekli. W ciągu kilku lat dokonano wielu mniej lub bardziej koniecznych napraw mechanicznych:
– regeneracja i regulacja gaźnika,
– wymiana rozrządu z pompą wody,
– coroczna wymiana oleju oraz filtrów,
– regeneracja skrzyni,
– wymiana tulei zawieszenia,
– wymiana sworzni,
– wymiana świec, przewodów, kopułki i palca rozdzielacza,
– wymiana pływaka z czujnikiem poziomu paliwa,
– wymiana amortyzatorów przednich,
– wymiana tarcz i klocków,
– wymiana bębnów oraz szczęk hamulcowych z zestawem montażowym,
– regulacja zaworów,
– wymiana łożysk,
– wymiana sprężyn gazowych pokrywy bagażnika,
– wymiana opon
i wiele innych.

Do auta posiadam całą masę fabrycznie nowych części mechanicznych i blacharskich, jak na przykład:
– hamulce,
– amortyzatory,
– chłodnicę,
– rozrząd,
– przeguby,
– łożyska,
– pokrywa silnika,
– błotniki,
– reflektory,
– lusterka,
– zderzaki
i wiele innych.

Auto zapala z „pół klucza”, nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Doskonałe auto jako daily driver (spalanie w mieście na poziomie 5,5 litra / 100 km, w trasie 4-5 l / 100 km). Dla entuzjasty świetna baza do zabawy i dopieszczenia lub lekkich modyfikacji w stylu JDM, albo po prostu do cieszenia się nieosiągalną w dzisiejszych dniach niezawodnością. Auto zarejestrowanie jako zabytek (małe OC).

Nissana można obejrzeć w Warszawie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.

Telefon: +48 608 480 212
Miejscowość: Warszawa