Opel Calibra 1993 – 9900 PLN – Gdynia

Sportowe Ople zawsze miały w sobie to coś. Opel GT od 1968 roku, Opel Manta A od 1970 oraz Manta B od 1975, aż wreszcie zaprezentowana w 1989 roku we Frankfurcie Calibra, zdecydowanie wyróżniały się na rynku i zachęcały niewysokimi cenami. Każdy z nich zdobył ogromną popularność, i podobnie niemal każdy z nich po kilku latach stawał się bazą dla amatorskiego tuningu. Po latach znalezienie idealnie zachowanego egzemplarza, w pełni oryginalnym stanie, pozbawionego pseudo-sportowych dodatków i wolnego od korozji, jest coraz trudniejszym zadaniem. Czas jednak zawsze pokazuje, że oryginał ma swoją wartość. Tak jak Manta była w latach 80-tych symbolem złego smaku niemal równie mocnym jak dresy z kreszu, tak dzisiaj osiąga ceny idące w dziesiątki tysięcy złotych. Podobnie niegdyś wyśmiewana Calibra zacznie w przyszłości zwyżkować i warto dokonać zakupu teraz, póki idealny egzemplarz wciąż można znaleźć w czterocyfrowej kwocie. Gdy oderwiemy się od dawnych skojarzeń, z łatwością znajdziemy jej mocne atuty. Charakterystyczna, wąska linia reflektorów, drzwi bez ramek i aerodynamiczna sylwetka z rekordowym współczynnikiem oporu aerodynamicznego Cx równym zaledwie 0,26. To wynik, do którego nawet dziś rzadko kto potrafi się zbliżyć.

Opel Calibra
Rocznik: 1993
Przebieg: 142150 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 115 KM

Cena: 9900 PLN

Wyposażenie:
– ABS,
– centralny zamek,
– poduszka powietrzna kierowcy,
– światła przeciwmgłowe,
– elektrycznie ustawiane lusterka,
– tapicerka welurowa,
– wspomaganie kierownicy,
– alufelgi,
– szyberdach

Przedmiotem sprzedaży jest OPEL CALIBRA z 1993 r. z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 115KM.
Samochód odkupiony przeze mnie od drugiego właściciela.

Stan zachowania tego egzemplarza jest wyjątkowy.
Śmiem twierdzić, że jest to jedna z najlepiej zachowanych Calibr w Polsce, przy zachowaniu oryginalnego lakieru na niemal całym aucie.
Od nowości przelakierowane były tylko i wyłączenia prawe drzwi.
Grubość lakieru na tych drzwiach oscyluje w granicach 150-160 mikronów.
Na pozostałych elementach samochodu, warstwa lakieru ma około 90-100 mikronów grubości, co odpowiada wartościom fabrycznym.

Blacharsko samochód w stanie IDEALNYM.
Aż trudno uwierzyć, ale ten egzemplarz jest całkowicie wolny od rdzy.
Wszystkie progi, nadkola, ranty błotników, doły drzwi itp. są w stanie idealnym.
Wszędzie jest jeszcze fabryczna warstwa zabezpieczająca.

Wnętrze także w stanie bardzo dobrym.
Nie ma ani jednego przetarcia na fotelach, kierownica posiada fabryczną, nie wytartą strukturę.

Mechanicznie Calibra jest absolutnie bez zarzutu.
Silnik odpala błyskawicznie, pracuje równo i cicho – nie kopci.
Zawieszenie oraz hamulce – wzorowe.

Na auto wystawiana jest faktura VAT marża.
Samochód przygotowany do zarejestrowania – wszystkie opłaty są zrobione.

Biorąc pod uwagę stan zachowania tego egzemplarza, podana cena jest co najmniej uczciwa.
Jest to doskonały materiał na klasyka na weekendowe wyjazdy lub jako długoletnia inwestycja.

Wszystkie pytania proszę kierować telefonicznie.
Istnieje możliwość transportu samochodu do klienta.

Telefon: +48 507 029 620
Miejscowość: Gdynia