Opel Omega A 1988 – SPRZEDANY

Jest duży, komfortowy i dobrze wykonany. Odczuciem przestrzeni w kabinie Opel Omega A może zawstydzić nawet współczesny odpowiednik w gamie Opla, model Insignia. Choć wizerunkowo daleko mu np. do Mercedesa, dzięki temu zadbany egzemplarz kupić można w bardzo skromnym budżecie… o ile tylko uda nam się taki znaleźć. Większość z nich trafiła do właścicieli absolutnie nie dbających o stan techniczny swoich samochodów, co szczęśliwie nie dotyczy prezentowanego egzemplarza. Silnik C20NE Opla uchodzi za jednostkę bezproblemowo współpracującą z LPG, co pozwala zmniejszyć koszty paliwa i eksploatacji, przy niższej emisji związków toksycznych do atmosfery.

Opel Omega A GL 2.0i 8V
Rocznik: 1988
Przebieg: 271 500 km
Pojemność: 1998 cm³
Rodzaj paliwa: LPG
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 115 KM

Wyposażenie:
– alufelgi,
– elektrycznie ustawiane lusterka,
– hak,
– podgrzewana tylna szyba,
– światła przeciwmgielne tylne,
– tapicerka welurowa,
– wspomaganie kierownicy,
– regulowana wysokość siedzenia kierowcy,
– podłokietnik z tyłu.

Posiadam na sprzedaż Omegę z udaną jednostką benzynową 2.0i C20NE (115 KM).
Silnik jest suchutki, niemyty. Pracuje z olejem mineralnym General Motors. Nie bierze ani grama oleju.
Opel pochodzi z Niemiec. W Polsce samochód jeździ od 2002 roku, a ja jestem jego drugim właścicielem (od 2003 roku).
Do 2001 roku auto było serwisowane w ASO na co mam dowód (posiadam pełne udokumentowanie do samochodu – książkę serwisową itp.)
Poprzedni właściciel założył do Omegi w 2002 r. instalację LPG.
Omega jest technicznie w stanie bardzo dobrym. Nic nie stuka, nie puka. Silnik i skrzynia biegów pracują bardzo przyzwoicie. Silnik zimą odpala bez problemu. Po przełączeniu na benzynę silnik pracuje idealnie.
Wizualnie prezentuje się pięknie, posiada oryginalne 15” alufelgi.
Sprzedaję wraz z kompletem opon zimowych na felgach stalowych wraz z kołpakami.
Do samochodu posiadam również oryginalny lewarek i koło zapasowe.
Wnętrze samochodu jest czyste, pachnące. Wygląda prawie jak nowe (plastiki nie są podrapane, popękane, szyby oryginalne itp.).
27-letni Opel Omega A, swoim stanem technicznym i wizualnym zawstydza niejeden współczesny samochód (opinia pracownika stacji diagnostycznej).

W samochodzie, w ostatnim czasie wymieniłem:
– tarcze hamulcowe klocki – przód,
– zbiornik paliwa,
– sprężyny i amortyzatory – tył,
– reduktor gazu lovato – 2010 r.
– progi i reperaturki – 2013 r.
– konserwacja podwozia – 2013 r.
– kompletny rozrząd – 2014 r.
– sprzęgło – docisk-tarcza – 2014 r.
– rozrusznik – (tulejka, łożysko i szczotki) – 2014 r.
– nowa butla lpg (38 litrów) – 2014 r.
– alternator (łożyska i szczotki) – 2015 r.
– olej mineralny General Motors 15W40 wymieniany systematycznie co 10 tys. km lub raz w roku,
– naprawy odbywały się w jednym warsztacie mechanicznym (możliwość konsultacji z mechanikiem),
– wymieniony, nowy dowód rejestracyjny,
– posiada ponad 80% fabrycznych części.