Opel Omega B 1994 – SPRZEDANY

Opel Omega B to ostatni z rodziny wielkich, komfortowych, tylnonapędowych sedanów Opla. Dostępny był w latach 1994 – 2003, a prezentowany egzemplarz pochodzi z samego początku produkcji i co ciekawe, zarejestrowany jest na żółte blachy pojazdu zabytkowego. Omega zawsze miała swoich wiernych fanów, którzy do dziś twierdzą, że po niej już nic nigdy nie było takie samo. Polubić w niej można przestrzeń, miękkość zawieszenia i welur foteli. Ten egzemplarz pochodzi z rynku niemieckiego i zachowany jest w bardzo dobrym stanie, a jego przebieg to tylko 54 tys. km. Bardzo ciekawa jest jego konfiguracja tego egzemplarza, z silnikiem 2,5 l V6 i skrzynią automatyczną podróżuje się bardzo przyjemnie.

Opel Omega B V6
Rok produkcji: 1994
Przebieg: 53,950 km
Pojemność: 2498 cm³
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 170 KM / 125 kW

Przedmiotem sprzedaży jest Opel Omega B w kolorze granatowym z beżową, welurową tapicerką. Samochód sprowadzony z Niemiec od pierwszego właściciela, Pana ur. w 1932. Prezentowany egzemplarz jest jednym z pierwszych Omeg B, jakie zostały wyprodukowane i opuściły fabrykę. Samochód ma 30 lat, jednak był garażowany i użytkowany sporadycznie stąd jego nadzwyczajny stan ogólny. Niespotykanie niski przebieg 54 tysiące.

Nadwozie zachowane w bardzo dobrym stanie z drobnymi śladami użytkowania adekwatnymi do wieku. Lakier posiada kilka delikatnych rysek czy zadrapań jednak jest w idealnym stanie jak na swój wiek. Reflektory przednie i tylne jak nowe. Zderzaki nie posiadają otarć lakieru. Spód i komora silnika zachowane w stanie perfekcyjnym. Widoczna jest jeszcze gdzieniegdzie fabryczna konserwacja. Układ wydechowy oryginalny GM łącznie z tłumikiem końcowym, który posiada jeszcze fabryczne naklejki. Wszystkie szyby oryginalne łącznie z czołową.

Wnętrze zachowane w bardzo dobrym stanie, widoczne jedynie minimalne ślady użytkowania. Welurowa tapicerka jest prawie jak nowa, bez przetarć czy uszkodzeń. Żadne elementy nie były obszywane czy poddawane regeneracji. Skruszała guma na rączce kierowcy – standardowa przypadłość opli z tamtych lat. Podsufitka cała. Plastiki matowe bez rys czy pęknięć.

Komplet oryginalnych alufelg z nowymi oponami wielosezonowymi – na samochodzie założone były jeszcze fabryczne opony.

Wykonane prace:
– wymiana oleju silnikowego na Millers 10w40 z filtrem poprzedzona płukanką Liqui Molly,
– wymiana wszystkich filtrów – paliwa, powietrza, oleju oraz przeciwpyłkowego,
– nowe świece zapłonowe NGK,
– nowy akumulator Varta,
– komplet nowych wycieraczek,
– wymiana kompletnego rozrządu z napinaczem i rolką,
– wymiana płynu chłodniczego,
– nowe siłowniki klapy bagażnika,
– założony komplet nowych opon wielosezonowych Hankook.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.

Samochód zarejestrowany jako pojazd zabytkowy. Przegląd dożywotni, OC do sierpnia 2025r.