Peugeot 205 Green 1990 – SPRZEDANY

Przełomowy model Peugeota wyprodukowany w latach ’83-’98 w ilości ponad 5,3 miliona sztuk. W swojej historii produkowany był w wielu wersjach limitowanych. Jedną z ciekawszych wersji miejskich był model Green produkowany od rok 1989 do 1991. Wyprodukowano łącznie około kilkunastu tysięcy sztuk, w charakterystycznym zestawieniu kolorystycznym – całkowicie biała karoseria oraz zielono-czarne wnętrze.

Peugeot 205 Green
Rocznik: 1990
Przebieg: 111000 km
Pojemność: 1100 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 60 KM

Wyposażenie:
– elektryczne szyby przód,
– centralny zamek,
– wspomaganie kierownicy,
– uchylne szyby tył,
– szyberdach panoramiczny,
– podgrzewanie tylnej szyby,
– dymione na brązowo szyby,
– rozkładana, dzielona tylna kanapa,
– trójramienna kierownica,
– radio z epoki (obecne w aucie od nowości),
– oryginalne, malowane na biało kołpaki.

Nasz egzemplarz sprowadzony został na początku 2020 r. w bardzo dobrym stanie blacharskim z niewielkim przebiegiem 111.000 km. Po bardzo długim postoju w Niemczech wymagał gruntownego serwisu mechanicznego oraz detailingu karoserii.

Nadwozie: Samochód bezwypadkowy. Karoseria oraz podwozie całkowicie wolne od rdzy. Stan lakieru bdb – posiada jedynie jedno nieznaczne pęknięcie lakieru na drzwiach przy słupku A. Z racji rys powstałych podczas garażowania auta odświeżenia lakieru wymagały: maska, lewy przedni błotnik oraz przedni zderzak.

Wnętrze: w stanie doskonałym. Tapicerka, dywany i plastiki bez śladów zużycia. Charakterystyczne dla tego modelu czarno – zielone wnętrze. Zielone dywany, pasy bezpieczeństwa, tapicerka foteli oraz tylna deska. Trójramienna kierownica fabrycznie pozbawiona logo Peugeota, za to z kolorystyką wersji Green. Gałka zmiany biegów z białymi oznaczeniami oraz czarna podsufitka.

Mechanika: silnik TU1 – 1.1l, 60 KM. Auto sprawne w 100%. Doskonale się prowadzi, świetnie przyspiesza w warunkach miejskich, zawieszenie doskonale tłumi nierówności. Mechanika pojazdu jest bez najmniejszych zarzutów. Jest bardzo dynamiczny i oszczędny. Po bardzo sprowadzeniu do kraju w aucie wymieniono (04.21): rozrząd wraz z pompą wody, olej w silniku, olej w skrzyni biegów, filtry, obie kompletne półosie, termostat, simmering aparatu zapłonowego, wentylator chłodnicy, tarcze i klocki przód, wykonano regenerację bębnów tył wraz z hamulcem ręcznym.