VW Bank

Plymouth Road Runner 1969 – 200000 PLN – Warszawa

Plymouth Road Runner to muscle car z krwi i kości, który powstał tylko dla osiągów. W założeniach miał kosztować poniżej 3000 USD i robić ¼ mili w mniej niż 14 sekund. Oba warunki udało się spełnić. A to oznacza, że czuć w nim oszczędności. Wnętrze ma wszystko czego potrzebuje kierowca, ale absolutnie nic poza tym. Jednym z przykładów może być tylna szyba, której nie można odkręcić, ponieważ jest tylko uchylna. W standardzie nie było ani wspomagania kierownicy, ani klimatyzacji, ani nawet wspomagania tarczowych hamulców, co jest o tyle ciekawe, że najsłabszą jednostką w Road Runnerze był Big Block 383ci o mocy 335 KM. 335 KM i bębnowe hamulce bez serwa… prawdziwie męski wóz. Chociaż reklamowany był kreskówką (Road Runner to Struś Pędziwiatr) – dział marketingu wiedział, jak dotrzeć do dużych dzieci. Plymouth zapłacił 50 000 USD za wizerunek Strusia Pędziwiatra i na bazie tej kreskówki budował PR całej marki. Wszystko to złożyło się na dwa razy większą sprzedaż niż się spodziewano w ’68 roku, a w 1969 roku Road Runner został wybrany samochodem roku według Magazynu Motor Trend.

Plymouth Road Runner 1969
Rocznik: 1969
Pojemność: 6300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 335 KM

Cena: 200000 PLN

Plymouth Road Runner (RM21H – prawdziwy Road Runner z Big Blockiem 383ci). Struś od ponad roku jest w Polsce i regularnie był zabierany na przejażdżki. Regularnie był też serwisowany. Poza takimi pierdołami jak cylinderki, tuleje resorów, amortyzatory, linka prędkościomierza itp. zrobiliśmy kompletny remont skrzyni razem z konwerterem. Zostało obszycie przedniej kanapy i wymiana podsufitki (jeśli komuś to przeszkadza).

RoadRunner prowadzi się bardzo dobrze, ma moc i słabe hamulce – bębny bez serwa (jak w oryginale). Ma za to wspomaganie kierownicy. Mechanicznie jest gotowy do jazdy. Od remontu skrzyni zrobił 100 km. Lakier jest ładny. Podwozie zdrowe.

Film z prezentacją:

Umożliwiamy 40-to kilometrową przejażdżkę przed zakupem:
https://dzienzklasykiem.pl/pakiety/

Telefon: +48 510 725 666
E-mail: kontakt@inwestujwklasyka.pl
Miejscowość: Warszawa