Polski Fiat 126p 1979 – SPRZEDANY

6 Czerwca 1973 roku, czyli 49 lat temu, w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku-Białej zmontowano pierwszego Fiata 126p. Zrobił z Polską to samo co Fiat 500 z Włochami, a kultowość i stopień uwielbienia do tych małych pudełek w obu krajach jest podobny. Egzemplarz wystawiony na sprzedaż wyprodukowany został w 1979 roku na licencji Fiata, odebrany z Polmozbytu dnia 18 września 1979 roku i jest to samochód, który nigdy nie był normalnie używany. Jego przebieg to 44 km, nie tysiące, tylko po prostu 44 km. Smaczkiem prezentowanego Malucha są również dokumenty z dnia zakupu, tj. rachunek zakupu samochodu z Polmozbytu, wezwanie do odbioru pojazdu, książka gwarancyjna oraz przebieg auta potwierdzający pokonanie trasy z Polmozbytu w Krakowie do Myślenic.

Polski Fiat 126p
Rocznik: 1979
Przebieg: 44 km
Pojemność: 652 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 24 KM

Prezentujemy do sprzedania kolejny pojazd z naszego znaleziska pochodzącego z prywatnej kolekcji.
Unikatowy egzemplarz fabrycznie nowego Fiata 126p wyprodukowany w 1979 roku Licencja Fiat, odebrany z Polmozbytu dnia 18 wrzesień 1979 roku.

Oferowany przez nas samochód zachował się w 100% w oryginalnym stanie, wnętrze pojazdu jest w stanie bardzo dobrym. Fiat ma niewielkie oznaki związane z upływem czasu, brak zużycia związanego z eksploatacją pojazdu.
W związku na wiek, słabe warunki przechowywania auta Maluszek wymaga prac restauratorskich tj. Prac blacharskich lakierniczych oraz serwisowych.
Widoczna korozja drzwi, pokrywy bagażnika, progów, pokrywy silnika, dachu. Na dachu korozja powierzchowna.
Potrzebna jest również ingerencja lakiernicza związana z odświeżeniem powłoki.
Podłoga jest zdrowa i była zakonserwowana, komora silnika oraz bagażnika również. Kielichy zdrowe.

Do samochodu za dopłatą mamy dużo nowych części z epoki w stanie fabrycznym, tj.:
– pokrywa klapa silnika,
– maska,
– felgi,
– dętki,
– gumowe części zawieszenia,
– reflektory przednie,
– amortyzatory,
– pokrywy silnika.

Silnik zostanie na życzenie klienta uruchomiony, natomiast potrzebny będzie z racji na wiek obszerny serwis.
Można również zostawić auto w 100% oryginalnym fabrycznym stanie.
Jesteśmy pewni, że jego kolekcjonerski stan związany z fabrycznym przebiegiem, niebanalną historią doceni szanowany kolekcjoner, fan motoryzacji z czasów PRL lub entuzjasta youngtimerów.

Nie każdy ma szansę zostać właścicielem i mieć w swojej kolekcji fabrycznie nowego 43 letniego Fiata 126p.

Smaczkiem prezentowanego Malucha są również dokumenty z dnia zakupu, tj. rachunek zakupu samochodu z Polmozbytu, wezwanie do odbioru pojazdu, książka gwarancyjna oraz przebieg auta potwierdzający pokonanie 1 trasy z Polmozbytu w Krakowie do Myślenic miejsca zamieszkania 1. właściciela.

Kredyt na klasyka