Porsche 911 Carrera 2 Targa 964 1992 – SPRZEDANE

Klasyczne Porsche 964 nie wymaga reklamy. Bez cienia przesady można je nazwać najbardziej rozpoznawalnym samochodem sportowym świata. A może i najlepszym? Porsche od ponad 50 już lat udowadnia, że ten model wciąż wyznacza wzorzec, za którym inni starają się nadążyć. Generacja 964 z pewnością jest fantastycznym kompromisem między klasycznym stylem, a wygodą eksploatacji. Spośród 62172 wyprodukowanych modeli Porsche 964, mniej niż 6% stanowiły modele Targa, ale egzemplarz w takiej kolorystyce i z takim wnętrzem, jest wyjątkowo rzadkim znaleziskiem.

Porsche 911 Carrera 2 Targa 964
Rocznik: 1992
Przebieg: 93,919 km
Pojemność: 3.6L (M64)
Rodzaj paliwa: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna Tip-Tronic
Moc: 250 PS

Porsche 911 (964) Carrera 2 Targa w pięknej kolorystyce.

To konkretne Porsche 964 zostało pierwotnie dostarczone w Japonii i zjechało z linii produkcyjnej Baden-Württember w Stuttgarcie 16 lipca 1991 roku. Może pochwalić się bogatą historią serwisową z Japonii, udokumentowaną do 42 000 kilometrów. Po podróży za Ocean samochód powrócił do ojczyzny i został ponownie sprowadzony do Niemiec w 2009 roku przez wyspecjalizowanego importera. W 2010 roku został ponownie sprzedany, uzyskując pożądany status Porsche Approved Used Car po przejściu dokładnej 111-punktowej kontroli. W 2011 roku auto zostało wyróżnione w prestiżowym niemieckim magazynie Auto Bild Klassik, potwierdzając swój szacowny status wśród entuzjastów. W 2014 roku, ze stanem licznika wynoszącym 88 908 kilometrów, to Porsche 964 przeszło kompleksowy przegląd o wartości 11 746 euro w Centrum Porsche w Soest w północnych Niemczech, dzięki czemu pozostało w doskonałym stanie. Na dzień dzisiejszy samochód wykazuje przebieg 93 0919 kilometrów i jest ponownie dostępne na rynku, wraz z nowym specjalistycznym przeglądem Porsche i niemiecką rejestracją historyczną, co zapewnia jego nieskazitelny status.

Modele Porsche 964 napędzane są nowo wprowadzonym wolnossącym silnikiem chłodzonym powietrzem, znanym jako M64. Ta płaska szóstka może pochwalić się solidną pojemnością skokową 3,6 litra, a jej osiągi są po prostu ekscytujące. Samochód bez wysiłku osiąga prędkość maksymalną 260 km/h. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w mniej niż 6 sekund, prezentując imponujące przyspieszenie. Ten konkretny model, wyposażony w 4-biegową automatyczną skrzynię biegów Tiptronic, zapewnia potężną moc 250 KM (184 kW). Jego historia serwisowa jest bardzo bogata, a ostatni poważny przegląd przeprowadzono przy 88 908 kilometrach, przy inwestycji prawie 16 000 euro. Ta skrupulatna dbałość o konserwację zapewnia, że samochód jest prezentowany w całkowicie sprawnym stanie. Dodatkowy spokój ducha zapewnia kolejny specjalistyczny serwis.

Zarówno kierowca, jak i pasażer mogą cieszyć się komfortem 8-kierunkowych elektrycznie podgrzewanych foteli, co jest udogodnieniem nie do przecenienia. Elektrycznie sterowane szyby, lusterka i komputer pokładowy dodatkowo poprawiają ogólne wrażenia z jazdy. Jednak to, co naprawdę kradnie serca, to charakterystyczne wnętrze w kolorze magenta.