Porsche 911 Carrera 4S 996 2003 – SPRZEDANE

Po sukcesie modelu 993 4S, Porsche ponownie postanowiło stworzyć odmianę modelu Carrera, która posiada wspólne mianowniki z droższym Turbo. Poszerzane nadwozie, lepsze hamulce, sportowe zawieszenie M030 oraz bogate wyposażenie, to oczywiście nie wszystkie zalety samochodu, ale jedynie punkty wspólne z modelem Turbo. To co wyróżnia Porsche 911 Carrera 4S 996 to atmosferyczny silnik M96/03, wysuwany automatycznie spoiler oraz charakterystyczna właśnie dla tego modelu czerwona blenda (“Heckeblende”) biegnąca pomiędzy tylnymi światłami. Dzięki tym zabiegom można śmiało powiedzieć, że 996 4S jest jedną z najładniejszych wersji w tej generacji. Dziś prezentujemy okaz w świetnym zestawieniu kolorystycznym czarnego nadwozia z czerwonym wnętrzem. Pięknie zachowany okaz z pełną dokumentacją to nie tylko okaz kolekcjonerski, ale przede wszystkim samochód, który sprawi wiele radości z jazdy.

Porsche 911 996 4S
Rocznik: 2003
Przebieg: 112000 km
Pojemność: 3596 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 320 KM

Porsche 911 Carrera 4S z roku 2003 zostało kupione na japońskiej aukcji z notą 4B (stan bardzo dobry), skąd trafiło do Polski w 2017 roku. Moc silnika 3,6 l boxer połączonego z manualną skrzynią biegów przekazywana jest na wszystkie koła. Ciekawe zestawienie kolorystyczne – czarny lakier oraz czerwone wnętrze – tworzą aurę specjalnego samochodu (jakim na pewno jest 911). Od momentu zakupu w Japonii do dzisiaj Porsche zyskało dodatkowe 4000 km – używane przez właściciela jako samochód w ciepłe weekendy. Garażowany, utrzymany w bardzo dobrym stanie. 911 posiada komplet kluczyków oraz komplet instrukcji. Do wglądu oczywiście pełna dokumentacja (faktury, pełna weryfikacja ostatniego stanu z Japonii oraz z serwisu Auto-Dusza w Mikołowie). Samochód oczywiście bezwypadkowy.

Jak to bywa z samochodami pochodzącymi z rynku japońskiego, również i tutaj nie obeszło się bez drobnych modyfikacji przeprowadzonych przez poprzedniego właściciela: zawieszenie zostało zmienione na gwintowane (Aragosta), nowe końcówki wydechu, japońskie radio oraz założone zostały udoskonalone grille chłodnic mające lepiej chronić chłodnice. Po dotarciu do nas samochód otrzymał – poza serwisem filtrowo-olejowym – nowe poduszki silnika z modelu 993 RS oraz przywrócone zostało oryginalne sportowe zawieszenie M030.