Porsche 911 Carrera 996 2001 – SPRZEDANE

Porsche 911 Carrera 996, czyli C2, posiada napęd na jedną oś, tą właściwą. Dla jednych to zaleta, dla innych wada, jednak nie da się zaprzeczyć, że Carrera jest dzięki temu lżejsza od swojego brata z napędem na cztery łapy. Z praktycznego punktu widzenia C2 ma większy bagażnik, mniej pali i szybciej jeździ. Z punktu widzenia przyjemności C2 także wygrywa, bo Carrera 4 nie da Ci takiej swobody i wybroni Cię od uślizgu, nawet gdy go pragniesz… jeżeli lubisz pełną kontrolę, szczególną frajdę zapewni Ci egzemplarz skonfigurowany tak, jak ten prezentowany, czyli ze skrzynią manualną. Co więcej, jest on o kolejne kilogramy lżejszy niż wersja ze skrzynią Tiptronic, co składa się na około 200-250 kilogramów przewagi na każdym zakręcie. Jeżeli więc jesteś dobrym kierowcą, lubisz doskonałą jakość, perfekcyjne wykonanie i pragniesz przyjemności z jazdy, to piękne, czarne Porsche 911 Carrera 996 jest samochodem dla Ciebie.

Porsche 911 Carrera 996
Rocznik: 2001
Przebieg: 155700 km
Pojemność: 3387 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 300 KM

Wyposażenie zgodne z numerem VIN.

Porsche 911 996 sprowadziliśmy 2 lata temu ze Szwajcarii z przebiegiem 150 tys. km. Użytkowane tylko przy ładnej pogodzie. Serwisowane na bieżąco.
Porsche 911 996 z napędem na tylne koła i manualną skrzynią biegów jest najbardziej pożądanym zestawieniem na rynku. Najbardziej korzystny stosunek mocy do masy (1320 kg). Większość egzemplarzy 996 na rynku wtórnym występuje z automatyczną skrzynią biegów i napędem na 4 koła, które są cięższe o 200-250 kg.

Dostępny jest komplet kluczyków, kompletna dokumentacja serwisowa z potwierdzonymi przebiegami a także dokument ABGAS z wpisanymi przebiegami podczas badania emisji spalin. Samochód w Szwajcarii miał 2 właścicieli.

Przeprowadzone przez nas prace serwisowe:
– wymiana świec i sprawdzenie silnika,
– wymiana oleju, filtrów oraz płynu chłodniczego i hamulcowego,
– wymiana wahacza prawy przód,
– geometria zawieszenia,
– kompleksowe czyszczenie wnętrza,
– nadwozie zabezpieczone jest powłoka kwarcową.

Dostępny jest drugi komplet kół.

Auto w pełni sprawne i przygotowane do jazdy. Nie ma żadnych wycieków z układu napędowego ani luzów w zawieszeniu. Przeglądy techniczne były wykonywane co roku (dane zostały zapisane w CEPiK).

Pojazd opłacony z ważnym OC i tłumaczeniem dokumentów. Koszt rejestracji 256 PLN.