Porsche 911 Carrera generacji 997 było ogromnym sukcesem firmy. W latach 2005-2012 wyprodukowano około 213 tysięcy egzemplarzy. Znaczące zmiany zaszły w połowie 2009 roku i samochody po tej dacie oznaczane dziś są jako 997.2. Największe zmiany zaszły w siliniku i w skrzyni biegów. 997.2 korzysta z technologii Porsche DFI, dzięki czemu paliwo jest precyzyjnie dawkowane i pompowane bezpośrednio do komory spalania. Ma lepszą reakcję przepustnicy i niższy poziom spalania, a także mniejszą ilość ruchomych części. Nie ma tu już łożyska IMS, które było słabym punktem silnika 997,1. Moc w wersji S o pojemności 3,8 l wzrosła do 385 KM. Druga niezwykle istotna zmiana w 997.2 to zastąpienie skrzyni Tiptronic skrzynią PDK. Dwusprzęgłowa skrzynia pozwala uzyskiwać przyspieszenia lepsze nawet od wersji z manualem.
Porsche 911 Carrera S 997.2
Rocznik: 2010
Przebieg: 83000 km
Pojemność: 3800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 385 KM
Wyposażenie:
– PDK,
– wentylowane i podgrzewane fotele,
– pełna elektryka,
– Sport Chrono,
– Navi
Porsche 911 997.2 Carerra S ze skrzynią automatyczną PDK.
Bardzo ładne skonfigurowany egzemplarz kultowej już generacji 997, która idealnie łączy w sobie klasykę z nowoczesnym autem.