Porsche 928 S4 1990 – SPRZEDANE

Porsche 928 miało być ostatnim słowem jeśli chodzi o samochód klasy GT, czyli dwudrzwiowe, sportowe coupe, przeznaczone do pokonywania transkontynentalnych odległości we względnej wygodzie, bez pozbawienia się emocji związanych z prowadzeniem samochodu sportowego. Opus magnum firmy ze Stuttgartu, która zaczęła na chwile upatrywać rozwój w samochodach z napędem na tył, ale silnikiem umieszczonym z przodu. I choć samochody takie jak 924, 944, 928 i 968 nie przyjęły sie tak dobrze jak zakładano, to stanowią one (ze względu na stylistykę nadwozi i wnętrz, oraz genialne wyważenie – dzięki układowi transaxle ze skrzynią biegów umieszczoną z tyłu) żelazną pozycje na liście każdego prawdziwego miłośnika youngtimerów.

Porsche 928 S4
Rok produkcji: 1990
Silnik: 4957 cm3/V8 benz.
Moc: 320 KM/430 NM
V-max: 275 km/h
0-100km/h: 5,7 s
Przebieg: 212 624 km

Wyposażenie:
– Elektryczny szyberdach
– Elektryczne szyby, lusterka i fotele z pamięcią
– Klimatyzacja automatyczna
– Nowe głośniki, radio z CD zgodne z epoką – Becker DTM
– Szpera hydrauliczna PSD
– Komputer pokładowy
– Tempomat
– Regulowana ręcznie kolumna kierownicza
– Skórzana tapicerka.

Wyposażone w silnik V8, 928 jest królem przedniosilnikowych Porsche, nie tylko ze względu na osiągi, wyposażenie, czy cenę jaką trzeba było zapłacić „przy kasie” za nowy samochód, ale przede wszystkim ze względu na wyjątkowy dźwięk jaki wydaje jego 8 cylindrów. Nasz egzemplarz został sprowadzony z Japonii i brał aktywny udział we wszelakich działalnościach jakie prowadziliśmy w ramach klubu i eventów organizowanych przez Infinitum Classic. W trakcie tej eksploatacji był na bieżąco serwisowany i naprawiany przez naszych mechaników (faktury i zlecenia do wglądu). To wyjątkowo zadbany egzemplarz, który dostarczy swojemu nowemu właścicielowi mnóstwo radości z jazdy.