Nie samymi 911 człowiek żyje. Porsche 968 to owoc ewolucji czterocylindrowych modeli transaxle. Następca modelu 944 otrzymał zbliżone proporcje i kształt linii bocznej, zmodyfikowano za to przód i tył, upodobniając je do ówczesnej oferty marki. Zmieniono sposób otwierania przednich lamp, które upodobniły się do tych z modelu 928. Zastosowało 3-litrowy, czterocylindrowy silnik rzędowy, będący rozwinięciem konstrukcji stosowanej 944 S2. Największym sukcesem było ustabilizowanie krzywej momentu obrotowego przy niskich prędkościach. Warto podkreślić, że moc 239 KM i moment obrotowy na poziomie 305 Nm uczyniło z niego najmocniejszy i największy czterocylindrowy silnik wolnossący w ówczesnym pojeździe produkcyjnym. Na pokładzie tego egzemplarz jest skrzynia manualna, co pozwala w pełni wykorzystać dynamiczne walory tego modelu.
Porsche 968
Rocznik: 1992
Przebieg: 246863 km
Pojemność: 2990 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 239 KM
Cena: 95000 PLN
Wyposażenie:
– wersja Targa,
– grzane fotele,
– klimatyzacja,
– elektryczne szyby,
– radio Navigator Porsche Classic,
– Bluetooth, odtwarzanie muzyki z telefonu.
Porsche 968 rok produkcji 1992. Od 9 lat w moim posiadaniu. Samochód kompletnie sprawny. Zweryfikowany w całości od strony mechanicznej oraz blacharskiej. Karoseria nosi ślady drugiego lakierowania. Samochód aktualnie po dużym przeglądzie typu rozrząd, filtry, oleje, klocki itp. Samochód do obejrzenia w Poznaniu.
Telefon: +48 603 281 364
Miejscowość: Poznań