Porsche Boxster 986 1997 – SPRZEDANY

Porsche Boxster 986 – jego nazwa jest połączeniem dwóch słów „boxer”, czyli silnik o przeciwległych cylindrach i „roadster”, oznaczającego samochód bez dachu. Produkcję pierwszej generacji Boxstera rozpoczęto w 1996 roku, samochód bardzo szybko zyskał ogromną popularność i stał się najlepiej sprzedającym modelem dostępnym w ofercie Porsche, aż do pojawienia się Cayenne w 2003 roku. Boxster posiada rewelacyjne właściwości jezdne, przede wszystkim dzięki jednostce napędowej zamontowanej centralnie, a dodatkowo silniki typu boxer charakteryzują się niższym niż w konwencjonalnych silnikach poziomem hałasu i wibracji. Okaz z oferty Austor – auta z historią poszczycić się może dobrym stanem zachowania, zarówno technicznym jak i wizualnym. Jeżeli ktoś ceni sobie pochodzenie samochodu, to również „salon Polska” może być dla niego autem. Spojrzenie na pewno przyciągnie rzadką konfiguracją ceglanej skórzanej tapicerki i kierownicy w kolorze w połączeniu ze srebrnym lakierem. Wraz z automatyczną klimatyzacją na wyposażeniu auta znajdziemy manualną skrzynię biegów i oryginalny hardtop z podgrzewaną szybą. Nic tylko brać, cieszyć się, dbać i obserwować wzrosty cen.

Porsche Boxster 986
Rocznik: 1997
Przebieg 122199 km
Pojemność: 2500 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 204 KM

Prezentowany egzemplarz 986 został zakupiony w 1997 roku w poznańskim salonie Porsche Kulczyk jako nowy z nr 276. Samochód posiada pełną dokumentację, książkę serwisową w języku polskim, instrukcję z wpisaną datą sprzedaży i nazwiskiem sprzedawcy, oraz bardzo dużo zachowanych faktur i notatek serwisowych.

Samochód jest wstanie idealnym, biorąc pod uwagę fakt, że za trzy lata otrzyma status samochodu zabytkowego (jedyny mankament to drobne otarcia).

Jego dużym atutem jest rzadka konfiguracja ceglanej skórzanej tapicerki, kierownicy w kolorze wraz z automatyczną klimatyzacją, manualną skrzynią biegów.

Posiada również oryginalne mocowanie do hardtopu i twardy dach z podgrzewaną szybą i stojakiem PORSCHE (wartości około 5000 zł), a ponadto:
– ksenonowe lampy (6000 zł) i białe klosze lamp tylnych,
– tuningowany zderzak z przodu CSR (1700 euro) + oryginalny zderzak – zapakowany, nieuszkodzony
– skórzane obszycie deski rozdzielczej i kierownicy w kolorze ceglanym,
– aluminiowa gałka zmiany biegów (oryginał Porsche, model GT3).

Samochód regularnie serwisowany, przy przebiegu 117 tys. wymienione sprzęgło, pompa oleju (wszystko w ASO, koszt 15 tys.)
W czerwcu 2019 wymieniono olej 5W50, filtry oleju i powietrza oraz świece, a w lipcu łączniki drążków stabilizatora prawy i lewy, oraz lewy wahacz przedni prawy.