Porsche Boxster S “50 Jahre 550 Spyder Limited Edition” 986 2004 – 140000 PLN – Jarosław

W 2004 roku Porsche uczciło 50. rocznicę produkcji kultowego modelu 550 Spyder. Następca stworzony został według analogicznej idei – niska masa, analogicznie umieszczony, centralny silnik, i podobnie został stworzony, by zapewnić jak najwięcej przyjemności z jazdy. Porsche Boxster S “50 Jahre 550 Spyder Limited Edition” powstało w limitowanej edycji jedynie 1953 sztuk. Moc 3,2-litrowego sześciocylindrowego silnika Boxstera S wzrosła o 6 KM do 266 KM przy 6200 obr./min. Prędkość maksymalną to 266 km/h (standardowy Boxster S: 264 km/h), a pierwsza setka w wersji Tiptronic S to 6,4 sekundy. Dodatkowo o 10 mm obniżono zawieszenie, zamontowano o cal większe felgi z charakterystycznym, szarym środkiem i wykończone w kolorze aluminium 4-tłoczkowe zaciski. Specjalny srebrnym metaliczny kolor (zarezerwowany do tej pory wyłącznie dla modelu Carrera GT i „40 lat 911”) zestawiony został z brązowym dachem i dwukolorowym, brązowo-srebrnym wnętrzem. Ta specjalna edycja Boxstera S posiada na konsoli środkowej tabliczkę z limitowanej edycji, wskazującą numer produkcyjny samochodu. W tym przypadku jest to numer 699.

Porsche Boxster S “50 Jahre 550 Spyder Limited Edition” 986
Rocznik: 2004
Przebieg: 61000 km
Pojemność: 3200 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 266 KM

Cena: 140000 PLN

Wyposażenie:
– ABS,
– ASR,
– klimatyzacja automatyczna,
– tempomat,
– el. szyby,
– el. lusterka,
– el. fotele,
– el. dach,
– podgrzewane fotele.

Do sprzedanie piękny Boxster S nr 699 z 1953 egzemplarzy limitowanej edycji “50 Years of the 550 Spyder”, czyli wersji przygotowanej na 50-cio lecie modelu 550 spyder, ikony Porsche, zaprezentowanej na targach motoryzacyjnych w Paryżu pod koniec 1953 roku.

Boxster S tego wydania mocno nawiązuje do swojego praprzodka wyróżniając go na tle standardowych Boxster’ów. I tak: moc wzrosła do 266 KM, a moment obrotowy wynoszący 310Nm dostępny jest przy 4600 obrotów/min., sławetne 100km/h osiąga w zaledwie 6 sekund. Prawdziwy roadsterowy charakter podkreśla obniżenie nadwozia o 10 milimetrów oraz szczególnie sportowe ustawienia zawieszenia. Owe zawieszenie jeszcze bardziej poprawia przyczepność samochodu i pozwala na wyższe wartości przyspieszenia bocznego. System Porsche Stability Management (PSM) był montowany standardowo w tej edycji specjalnej. Nawiercane tarcze hamulcowe mają średnicę 318 milimetrów z przodu i 299 milimetrów z tyłu. Wyłącznie dla tej edycji specjalnej, czterotłoczkowe aluminiowe zaciski hamulcowe o konstrukcji monoblokowej mają aluminiowe wykończenie, dyskretnie zaglądając zza 18 calowych felg Carrera, również specjalnych dla tej wersji. Szerokie na pięć milimetrów dystanse na wszystkich czterech kołach nadają specjalnej edycji „50 Years of 550 Spyder” jeszcze mocniejszy wygląd i twardszą postawę na drodze. Kolejną cechą odróżniającą ten model od standardowego Boxstera S są pomalowane na srebrno grille nad otworami w tylnych rozpórkach, które przypominają widok modelu 550 spyder. Większość z wyprodukowanych Spyderów z lat ’50-tych była pomalowana na srebrno. Edycja specjalna została zatem wykończona błyszczącym srebrnym metalicznym kolorem, który do tej pory był zarezerwowany dla modeli Carrera GT oraz „40th anniversary”. Miękki dach jest w kolorze kakaowym, użytym przez Porsche po raz pierwszy w tej edycji specjalnej. We wnętrzu samochodu dominują te same dwa kolory, z dopasowanymi dywanami i dywanikami podłogowymi z napisem Porsche.

Prezentowany egzemplarz (nr 699/1953) ma zaledwie 61 tys. km przebiegu, jest bezwypadkowy, posiada oryginalny lakier i jest w świetnym stanie technicznym. Wygląda wyśmienicie i tak samo się prowadzi. Ze względu na bardzo małą ilość wyprodukowanych egzemplarzy tej wersji stanowi dobrą perspektywę inwestycyjną.

Po więcej informacji zapraszam pod nr telefonu.

Telefon: +48 609 059 059
Miejscowość: Jarosław