Porsche Boxster S 986 2001 – 75000 PLN – Czerwin

Porsche 986 to oznaczenie generacji, w której po raz pierwszy od czasów kultowego Porsche 550 Spyder pojawił się zgrabny roadster z silnikiem umieszczonym centralnie. Jego nazwa stworzona została poprzez połączenie słów „boxer” i „roadster”, idealnie pokazujące, z czym mamy do czynienia. Sześciocylindrowy silnik w przeciwsobnym układzie cylindrów występował w odmianach 2,5, 2,7 oraz tak jak tutaj, 3,2 litra. Porsche Boxster S to najmocniejsza i najbardziej poszukiwana odmiana w tej generacji. 252 konie mechaniczne sprawiają, że wykorzystanie doskonałych właściwości jezdnych tego roadstera jest sprawą naturalną i każdemu może sprawić mnóstwo frajdy. Konfiguracja „triple black” z pewnością przypaść może do gustu, podobnie jak i świetny stan zachowania tego egzemplarza.

Porsche Boxster S 986
Rocznik: 2001
Przebieg: 185000 km
Pojemność: 3200 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 252 KM

Cena: 75000 PLN

Wyposażenie:
– sportowe fotele z szerokim podparciem ramion,
– tłoczone logo Porsche na zagłówkach foteli,
– gałka zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego z logo Porsche,
– system audio z nawigacją, wzmacniaczem oraz zmieniarką CD,
– układ wydechowy Eisenmann z aktywnymi klapami – opcja fabryczna Porsche,
– światła ksenonowe,
– podgrzewane fotele,
– windshot,
– pakiet zimowy – dach hardtop oraz dodatkowy zestaw kół.

Porsche Boxster S 986. Auto z przejrzystą historią. Większość swojego życia spędziło w niemieckiej Lubece, gdzie cieszyło pierwszego i drugiego właściciela. Ja jestem trzecim właścicielem tego Porsche w ogóle i pierwszym w naszym kraju.

Chociaż zdjęcia tego nie oddają, auto prezentuje się genialnie. Perfekcyjny, fabryczny lakier na wszystkich elementach. Żadnej, nawet najmniejszej wgniotki. Lampy przejrzyste, bez zmatowień. Miękki dach w doskonałym stanie, podobnie jak tylne okno z plexi.
Technicznie także wzorowe, serwisowane na bieżąco, jeździ jak na sportowe Porsche przystało.

Naprawy i wymiany wykonane na przestrzeni ostatniego roku:
– kompleksowy serwis układu klimatyzacji – wymiana obu chłodnic klimatyzacji oraz wszystkich gumowych uszczelnień na połączeniach. Układ został napełniony nowym olejem i czynnikiem chłodniczym.
– wymiana uszczelnień silnika (cała jednostka jest suchutka jak w nowym aucie),
– wymiana chłodnic cieczy chłodzącej silnika – chłodnice były już zmęczone i przy wymianie tych od klimatyzacji postanowiłem założyć nowe wszystkie cztery. Centralna chłodnica jest w bardzo dobrym stanie, została jedynie wyczyszczona. Układ chłodzenia napełniony został wysokiej jakości chłodziwem Prestone,
– wymiana oleju w silniku (zalecany przez Porsche MOBIL 1) oraz w skrzyni biegów,
– wymiana płynu hamulcowego – ATE SL,
– wymiana filtra kabinowego + odgrzybianie klimatyzacji,
– wymiana płynu w układzie wspomagania kierownicy – Pentosin CHF,
– wymiana sprężyn gazowych pokrywy bagażnika,
– wymiana rezystora jednego z wentylatorów chłodnic – brakowało pierwszego biegu na prawej chłodnicy.

Porsche prezentuje teraz doskonały stan techniczny i nie wymaga najmniejszych inwestycji.
Pomimo iż jest to drożejący klasyk, nadaje się do czerpania przyjemności z jazdy na co dzień bez obaw o awarie.

Przepraszam za jakość zdjęć, wraz z nadejściem wiosny obiecuję odświeżyć galerię o wyższej jakości fotki.

Telefon: +48 696 903 123
Miejscowość: Czerwin