Jego design inspirowany był takimi historycznymi modelami Porsche, jak 356 Speedster i 550 Spyder, i już to zapewniło mu świetne sportowe proporcje. Koncept debiutował z początkiem 1993 roku, a wersja produkcyjna w 3 lata później, równolegle z droższym modelem 911 generacji 996, z którym projekt dzielił przednią maskę, błotniki, zderzak, przednie lampy, wnętrze i jednostkę napędową, która była pierwszym bokserem firmy chłodzonym cieczą. W 2000 roku wprowadzono nową odmianę Boxster S, która odznaczała się większym, mocniejszym silnikiem o pojemności 3.2 l, i z takim właśnie modelem mamy do czynienia w tym ogłoszeniu, na dodatek w wersji poliftowej, z licznymi udoskonaleniami.
Porsche Boxster S 986
Rocznik: 2003
Przebieg: 33000 mil
Pojemność: 3179 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 260 KM
Cena: 95000 PLN
Porsche Boxster S z 2003 roku (wydanie po liftingu z licznymi udoskonaleniami) w bardzo atrakcyjnym, zwłaszcza w słońcu zestawieniu kolorystycznym – Lapis Blue Metallic na zewnątrz i Savannah beige we wnętrzu.
Jeden jedyny właściciel w USA i jeden – ja, w Polsce.
Komplet 3 kluczyków, fabryczne etui z książeczkami, instrukcjami itp., fabryczny zestaw narzędzi, koło zapasowe, fabryczne śruby zabezpieczające koła. Wszystko w komplecie.
Fabryczny lakier na każdym elemencie nadwozia.
Bajecznie niski przebieg auta wynoszący nieco ponad 50.000 km.
Układ wydechowy w super stanie, bez korozji.
Porsche importowałem z USA po szkodzie – water flood – zalanie. Woda dostała się do wnętrza zalewając podłogę. Przeprowadziłem bardzo skrupulatną naprawę demontując wykładzinę podłogi. Samochód prezentował od początku doskonały stan, więc postanowiłem naprawić go na najwyższym poziomie. Fotele zatem w całości zostały wymienione na drugie w świetnym stanie (znalezienie takich w identycznym kolorze nie było łatwe). Dwa zalane moduły elektroniczne, które są umieszczone w podłodze, zostały wymienione (nie naprawiane), żeby wyeliminować niespodzianki. Dywan uprany, czyściutki, na nowo umieszczony w aucie, spineczka do spineczki, śrubeczka do śrubeczki – tak jak zostało to fabrycznie złożone. Mam bogatą dokumentację fotograficzną, którą chętnie pokażę. Auto prezentuje stan – jak nowy, nie przesadzam. W razie pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Telefon: +48 696 903 123
Miejscowość: Ostrołęka