Porsche Cayman S 987c 2006 – Warszawa

Pierwsza generacja Porsche Cayman, o oznaczeniu fabrycznym 987c, debiutowała na salonie we Frankfurcie we wrześniu 2005. Produkcja ruszyła po dwóch latach badań, w 2006 roku. Technologicznie był to samochód oparty na roadsterze Boxster 987, z silnikiem umieszczonym centralnie i idealnym rozkładem mas. Dzięki sztywniejszej karoserii, Cayman był bardziej precyzyjny w prowadzeniu i zyskał miano bardziej sportowego. Do końca lipca 2006 roku samochód był oferowany tylko jako Cayman S z sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3,4 litra i mocą 295 KM, i taki egzemplarz prezentowany jest w tym ogłoszeniu. Auto sprowadzone zostało z japońskiego rynku, wygląda świetnie i ma 79 tys. km przebiegu. Jego serce to zmodyfikowana jednostka z Boxstera S, której pojemność zwiększono z 3,2 do 3,4 l. Auto wyróżnia podwójna rura wydechowa i 18-calowe felgi. Urodziwe jest bez wątpienia, a prowadzi się… lepiej, niż kultowe 911.

Porsche Cayman S 987c
Rocznik: 2006
Przebieg: 79000 km
Pojemność: 3400 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 295 KM

Cena: 109900 PLN netto / 135177 PLN brutto

Porsche Cayman S z 2006 roku z potwierdzonym przebiegiem 78.000 km sprowadzony z Japonii w styczniu 2021 roku. W Polsce otrzymało „startowy pakiet” serwisowy w OSA Motors (serwis specjalizujący się w marce Porsche) zawierający m.in. adaptację przednich reflektorów do ruchu prawostronnego, wymianę wszystkich filtrów oraz oleju w silniku, skrzyni biegów, nowy separator oleju, nowe opony itp. Nie wymaga wkładu finansowego przez długi okres użytkowania.

Auto jest oczywiście 100% bezwypadkowe w pierwszym, oryginalnym lakierze z potwierdzonym przebiegiem (książka serwisowa i certyfikat exportu), posiada 2 oryginalne kluczyki.

Sześciocylindrowy silnik bokser o pojemności 3.4 l montowany w wersji Cayman S jest rozwinięciem jednostki pracującej w modelu Boxster S o pojemności 3.2 l. Wyposażony został także w kilka elementów w motoru 3.8 litra znanego z 997 S z zaimplementowanym systemem zmiennego czasu otwarcia zaworów. Zwykła wersja Caymana posiada ten sam rodzaj silnika lecz o pojemności 2.7 l. Silniki te zostały wykorzystane w modelach Boxster oraz Boxster S z rocznika 2007.

Osiągi modelu Cayman S dorównują flagowemu modelowi Porsche 911 Carrera. Mała różnica w osiągach pomiędzy Caymanem S a Carrerą 911 stała się przyczyną spekulacji, czy model Cayman nie stanie się przyczyną spadku sprzedaży modelu 911 z powodu swojej znacznie niższej ceny (w USA o około 12 500 $).

Cena po wszystkich opłatach auta przygotowanego do rejestracji w kraju – do negocjacji na miejscu.

Porsche do obejrzenia w Warszawie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Telefon: +48 533 011 011
Miejscowość: Warszawa