Porsche Panamera Typ 970 zadebiutowało w 2009 roku, będąc pierwszym seryjnie produkowanym czterodrzwiowym Porsche. Pomysł kiełkował od lat 80., nabywcy czekali długo, lecz finalnie byli usatysfakcjonowani. Choć początkowo planowano produkcję 20 tys. egzemplarzy rocznie, ilość tą udało się wytworzyć już po 10 miesiącach. Nazwa „Panamera”, podobnie jak „Carrera”, wywodzi się z nazwy meksykańskiego wyścigu wytrzymałościowego Carrera Panamericana. Auto dostępne było początkowo w trzech wersjach silnikowych, jako S, GTS i Turbo. Prezentowany GTS to wersja poliftowa, ta mocniejsza wśród wolnossących. Oferuje układ V8, pojemność 4,8 l, 440 KM i 520 Nm. Zestawiona z 7-stopniową skrzynią PDK, napędza wszystkie koła i gotowa jest rozwinąć pierwszą setkę w 4,4 sekundy, a prędkość maksymalna to godne uwagi 288 km/h. Ten pięknie skonfigurowany egzemplarz od nowości przebywa w Polsce.
Porsche Panamera GTS
Rocznik: 2014
Przebieg: 161000 km
Pojemność: 4800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 440 KM
Cena: 199000 PLN
Porsche Panamera GTS, rok prod. 2014, przebieg 161 tys. km. Wersja po face-lifcie. Unikalnie utrzymany samochód w wolnossącej wersji GTS i maksymalnej konfiguracji wyposażenia. Pakiet chrono, dwa komplety kół.
Auto z polskiego salonu, kupiony i serwisowany w ASO, użytkowany na trasach z pełną historią w Porsche Polska. Właśnie zrobiony duży przegląd, oleje, filtry, tarcze przód, klocki 4 koła, świece i cewki. Stan perfekcyjny. Auto użytkowane przez maniaka marki, nikt nie palił w nim papierosa, a stan zbliżony do nowego auta.
Samochód miał w przeszłości nieistotną szkodę naprawioną w serwisie Porsche.
Telefon: +48 601 295 969
Miejscowość: Warszawa