Rado Krall Classic

Rado Krall Classic to firma z prawdziwą pasją do klasycznych samochodów. Specjalizujemy się w sprzedaży, serwisie oraz pośrednictwie. Nasza oferta obejmuje klasyczne ikony z prywatnych kolekcji oraz unikatowe pojazdy odnalezione w zapomnianych garażach. Szczególne miejsca mają też youngtimery czy przyszłe klasyki.

Nie ważne, czy jesteś doświadczonym kolekcjonerem, inwestorem czy szukasz klasycznego auta na co dzień – w Rado Krall Classic znajdziesz coś wyjątkowego dla siebie. Nasza pasja do motoryzacji sprawia, że każdy klient może liczyć na indywidualne podejście i wsparcie w zakupie.

Volkswagen Karmann Ghia Cabriolet 1968 – 250000 PLN – Leszno

Jego technika pochodzi z popularnego Garbusa, lecz nadwozie to dzieło włoskich stylistów z Carrozzeria Ghia, budowane ręcznie w niemieckiej firmie Karmann. Jego kształty były zmysłowe i stylowe, a piękne brzmienie gwarantował chłodzony powietrzem silnik. Osiągi może nie były zniewalające, ale na weekendowe przejażdżki był to doskonały samochód, co potwierdzały świetne wyniki sprzedaży. Między 1955 a 1974 rokiem zbudowano w Niemczech 385 tysięcy egzemplarzy Typ 14 Coupe i 81 tysięcy w wersji Cabriolet, czyli takiej jak prezentowana przez Rado Krall Classic. Dziś, jako klasyk, Karmann Ghia przeżywa drugą młodość. W odrestaurowanym stanie, w codziennej eksploatacji, jest to wóz niezwykle przyjemny – ekonomiczny, niezawodny i stylowy.
Czytaj dalej Volkswagen Karmann Ghia Cabriolet 1968 – 250000 PLN – Leszno

Maserati Ghibli 1995 – 134900 PLN – Leszno

Nazwa Maserati Ghibli pojawiał się w historii marki trzykrotnie, za każdym razem oznaczając samochód o zupełnie innym charakterze, za każdym razem wyjątkowy. Maserati Ghibli II ujrzało światło dzienne w 1992 roku, będąc finalną sześciocylindrową odmianą zrodzonego w erze współpracy z De Tomaso modelu Biturbo. Jego kształty to muskularna odmiana ery kantów, przywodząca na myśl Lancię Deltę HF Integrale Evo. Pod maską podwójnie doładowana V6 o pojemności 2 l (na wewnętrzny, włoski rynek) albo 2,8 l (jak w prezentowanym samochodzie z Japonii). Szczególnie w połączeniu z manualną skrzynią biegów jest to samochód o zupełnie dzikim obliczu, wymagający skupienia i rozsądku, jeżeli zaprawgniemy wkorzystać jego potencjał. We wnętrzu odnajdziemy wspaniałe połączenie drewna i skóry, tu jest naprawdę luksusowo… i szybko. Prędkość maksymalna to 260 km/h, a pierwsza setka pojawia się na liczniku po upływie 5,7 s. Oto jedna z 2220 wyprodukowanych sztuk, w pięknej czerwieni i po kompleksowym serwsie.
Czytaj dalej Maserati Ghibli 1995 – 134900 PLN – Leszno

Volkswagen T1 kamper 1964 – 295000 PLN – Leszno

Volkswagen Transporter został zaprezentowany po raz pierwszy w 1949 roku, a produkcja seryjna modelu oznaczonego fabrycznie jako Typ 2 rozpoczęła się w marcu 1950 roku. Cechami charakterystycznymi pierwszej generacji (T1) jest przód w kształcie litery V, na środku którego umieszczono duży emblemat VW oraz dzielona przednia szyba. Drzwi kierowcy i pasażera miały przesuwane okna z zatrzaskami i wąskie okienko wentylacyjne. Technicznie T1 został w dużej mierze oparty o Typ 1, czyli Volkswagena Garbusa. Transporter otrzymał napęd na tylne koła i 4-cylindrowy silnik typu bokser chłodzony powietrzem, który umieszczony został pod przestrzenią ładunkową i początkowo wytwarzał 25 KM. Volkswagen T1 był jednym z najpopularniejszych środków transportu lat 50 i 60. Był również wybitnym pojazdem użytkowym. Taki kamper zbudowany na bazie mikrobusa to świetny pomysł na wakacyjny wyjazd z klasą. Ten egzemplarz został znacząco przebudowany w zakresie mechaniki, jego silnik ma o wiele więcej mocy niż seryjny, a długie przełożenia skrzyni biegów i wzmocnione hamulce z pewnością mogę się przydać w dzisiejszym, bardziej zabieganym świecie.
Czytaj dalej Volkswagen T1 kamper 1964 – 295000 PLN – Leszno

Volkswagen 1300 1966 – SPRZEDANY

Oficjalny brytyjski raport z 1945 roku po kontroli projektu z Wolfsburga stwierdzał, że „pojazd nie spełnia podstawowych wymagań technicznych samochodu osobowego (…) jest zupełnie nieatrakcyjny dla przeciętnego nabywcy (…) Budowa samochodu w celach komercyjnych byłaby przedsięwzięciem całkowicie nieekonomicznym”. Historia jednak pokała, że stało się zupełnie inaczej. Konstrukcja Garbusa była niezwykle długowieczna i udana, a stale rozwijany samochód produkowano aż do 2003 roku. W połowie lat 60. Typ 1 był w sile wieku i popularności. Roczna produkcja przekraczała półtora miliona sztuk, udział w niemieckim rynku wynosił niemal połowę, a to jak popularne auto okazało się być w Stanach Zjednoczonych, zaskoczyło niemal wszystkich. Ale nie można się temu dziwić. On jest dobry nawet dziś. Klasyczny Garbus ma absolutnie niepodważalny urok. Kojarzy się z hippisowską wolnością, ale też zgodny jest z filozofią „slow life”. Jeżeli codzienna bieganina i fast foody Cię obrzydzają, w takim Garbusie odkryć możesz przedłużenie swojej duszy. W nim nie da się spieszyć, i nie da się pozostać niezauważonym. Szczególnie, jeżeli mówimy o dość wczesnym egzemplarzu z leżącymi przednimi światłami, w dwukolorowym malowaniu, dodatkowo wyposażonym w faltdach (materiałowy, rozsuwany dach). Mimo, że to wiekowa konstrukcja, prosta mechanika i chłodzony powietrzem silnik sprawiają, że Garbus sprawdzić się może nawet jako auto na co dzień.
Czytaj dalej Volkswagen 1300 1966 – SPRZEDANY