Range Rover Classic 1995 – Warszawa

Range Rover Classic rodził się w 1970 roku, na zawsze odmieniając rynek aut łączących zdolności terenowe z szosowymi. Miał urok konia roboczego, zapewniającego niezbedny komfort w trasie i wspaniałą wytrzymałość mechaniczną. Z latami był modernizowany, by zejść ze sceny na początku 1996 roku, niemal dwa lata po uruchomieniiu produkcji następcy, modelu P38. Nie wszyscy jednak polubili kierunek, w jakim zmienił się w połowie lat 90. Range Rover. Ci, którzy kochali klasykę, wciąż mogli korzystać z jego rozwiązań pod płaszczem Land Rovera Discovery, który tak naprawdę był głęboką modernizacją tej klasycznej konstrukcji. Jak głęboką, możemy zobaczyć na przykładzie tego restomoda, zmodernizowanego na bazie Discovery II. Ma on pod maską dodatkowo wzmocniony silnik TD5, ma więcej elektroniki i unowocześnione wnętrze, ale z zewnątrz to wciąż poczciwy Classic.

Ardor Auctions jest pierwszym w Polsce Domem Aukcyjnym zajmującym się klasyczną motoryzacją. Działając od ośmiu lat na europejskim rynku pojazdów zabytkowych zorganizowaliśmy kilkanaście aukcji w tradycyjnej formie oraz kilkadziesiąt licytacji on-line. Aukcje prowadzone są w formie otwartej, 14-dniowej z możliwością składania ofert on-line na naszej stronie.

Wszystkie informacje dotyczące naszej działalności i proponowanych form sprzedaży znajdują się na stronie https://www.ardorauctions.pl/

Aukcja tego pojazdu trwa od 21.03-03.04.2024 do godz. 17:00, z postąpieniem 2 000 zł.

Pojazd znajduje się w naszym salonie w Warszawie, przy ul. Jagiellońskiej 65A. Zapraszamy serdecznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18. Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie terminu wizyty.

W sprawie szczegółów dotyczących tego auta oraz jego historii prosimy o kontakt telefoniczny – +48 661 561 169 – lub mailowy: kontakt@ardorauctions.pl

Link do aukcji: https://www.ardorauctions.pl/320-land-rover-range-rover-classic/

Cena wywoławcza: 150 000 zł
Opłata prowizyjna wynosi 6%

LAND ROVER RANGE ROVER CLASSIC 1995

Prezentowany Land Rover to klasyczny Range Rover MK 1 zmodyfikowany poprzez zainstalowanie wszystkich możliwych elementów mechanicznych z modelu Discovery 2 z wczesnych lat dwutysięcznych. Dziś tego typu samochody zwykło się nazywać „Restomod”, co jest pojęciem łączącym restaurację i modernizację. Nadwozie RR Classic po renowacji blacharsko-lakierniczej osadzono na odnowionej ramie wraz z układem napędowym pochodzącym z LRD2. Jednostka pracująca pod maską to pięciocylindrowy diesel o oznaczeniu „TD5”, wzmocniony o około 30 KM w stosunku do parametrów fabrycznych. Auto jest wyposażone w systemy ACE (Active Cornering Enhancement), Traction Control System (TCS), Hill Descent Control (HDC) i ma jednocześnie blokadę centralnego dyferencjału. Dodatkowo pneumatyczne zawieszenie tylnego mostu pozwala poziomować pojazd w zależności od przewożonego ładunku w bagażniku, jak i pomaga przy podróżowaniu z przyczepą.

Dodatkowe informacje:
– Reduktor zwiększający zdolności terenowe,
– Pneumatyczne regulowane zawieszenie kół tylnych,
– Światła przednie w technologii LED,
– Felgi aluminiowe 18’’,
– Pełnowymiarowe koło zapasowe,
– Centralny zamek,
– Klimatyzacja dwustrefowa,
– Podgrzewane i regulowane elektrycznie fotele,
– Podgrzewane i regulowane elektrycznie lusterka zewnętrzne,
– Tapicerka skórzana w kolorze beżowym,
– Nowoczesny zestaw audio,
– Pneumatyczne regulowane zawieszenie kół tylnych.

Dane techniczne: Silnik: 2.5 l, R5 Moc: 165 KM
Odczyt licznika: 251 000 km
Inne dane: 6-biegowa skrzynia automatyczna, napęd na wszystkie koła
Stan prawny: zarejestrowany w Polsce