Archiwum kategorii: Retro Machine Garage

BMW M3 E46 2004 – 106800 PLN – Kórnik

Rzadko kusimy się o prognozy cenowe, ale w tym przypadku możemy to napisać. BMW E46 M3 to nie tylko sportowe osiągi, ale także świetna inwestycja – wartości dobrze utrzymanych egzemplarzy stale rosną. To ostatnie M3 z wolnossącym, rzędowym sześciocylindrowcem, który uchodzi za jeden z najlepszych silników w historii BMW. Zmiana pokoleniowa jest faktem, a młodzi lubią auta, które po prostu jeżdżą szybko i dobrze się prowadzą, a M3 tej generacji robi to znakomicie.
Czytaj dalej BMW M3 E46 2004 – 106800 PLN – Kórnik

BMW 325iA Cabriolet E30 1987 – 89900 PLN – Kórnik

BMW 325i Cabriolet E30 ma wszystko, by sprawiać przyjemność. Wyważone i eleganckie kształty, czteroosobowe, otwarte nadwozie, tylny napęd oraz wyśmienity, sześciocylindrowy silnik M20B25. Ma moc 170 KM, co w tak niewielkim nadwoziu jest absolutnie przekonujące. Ten sprowadzony z USA egzemplarz ma piękną konfigurację kolorystyczną, ma klimatyzację na pokładzie i ma tylko 44 tys. mil przebiegu.
Czytaj dalej BMW 325iA Cabriolet E30 1987 – 89900 PLN – Kórnik

Mercedes S 320 W140 1996 – 72800 PLN – Kórnik

Podróżowanie Mercedesem S klasy generacji W140 gwarantowało zupełnie nowe, nieznane wcześniej doznania. S to Sonderklasse, więc miało być tak luksusowe, jak to tylko możliwe. I było. Podwójne szyby zrobiły różnicę. Perfekcyjnie wyciszona kabina i gładko pracujący sześciocylindrowy silnik sprawdzają się tu wyśmienicie. Ten Mercedes S 320 W140 wygląda świetnie. Pochodzi z japońskiego rynku, ma wciąż pierwszy lakier i przebieg 122 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes S 320 W140 1996 – 72800 PLN – Kórnik

BMW Z3 2.5i Roadster E36/7 2001 – 76800 PLN – Kórnik

Wśród innych samochodów w swojej klasie i epoce, BMW Z3 Roadster zdecydowanie się wyróżnia. Ciekawa stylistyka oraz trwałe rozwiązania mechaniczne tworzą świetny zestaw, który budzi uśmiech na ustach każdego miłośnika motoryzacji. Dodatkowego smaczku dodaje filmowa historia – było nie było to auto Bonda z filmu Goldeneye z Piercem Brosnan’em i Izabellą Scorupco. W ostatnich latach modele te zyskują na wartości, szczególnie, jeżeli mówimy o egzemplarzach, które pod maską mają silniki sześciocylindrowe, które do oferty dołączono w 1997 roku. 184-konna 2,5-litrowej wersja o fabrycznym oznaczeniu Z3 2.5i oferowana była po lifcie na rynku północnoamerykańskim, od roku modelowego 2000. Wyprodukowano ich 13140 sztuk, a ten egzemplarz z pewnością wyróżnia się gustowną konfiguracją i bardzo niskim przebiegiem.
Czytaj dalej BMW Z3 2.5i Roadster E36/7 2001 – 76800 PLN – Kórnik

Mercedes SLK 320 R170 2001 – 49800 PLN – Kórnik

Pakiet AMG i intensywny, czerwony kolor potrafi mocno odmienić Mercedesa. O ile SLK pierwszej generacji początkowo odbierany był jako auto skonstruowane dobrze, ale wystylizowane zbyt gładko, ten egzemplarz tej tezie przeczy. Pomógł tu zresztą nie tylko sam kolor i pakiet, ale również zmiany liftingowe. W takim wydaniu w końcu widoczne i efektowne stało się podwójne wygarbienie na masce, będące nawiązaniem do kultowego Gullwinga. Ma charakter i nikt nie nazwie go autem dla fryzjera. Szczególnie, że mówimy o SLK 320, czyli ostatnim stopniu przed wersją AMG. Silnik 3,2 l V6 brzmi zadziornie, generuje 218 KM, do pierwszej setki pozwala rozpędzić się w 6,9 s, a prędkość maksymalna to 242 km/h.
Czytaj dalej Mercedes SLK 320 R170 2001 – 49800 PLN – Kórnik

Chevrolet Camaro Z/28 1979 – 69900 PLN – Kórnik

Nazwa Camaro ponoć wzięła się od słowa „kamrat”, przyjaciel, bo takim właśnie bliskim towarzyszem podróży miał być sportowy Chevrolet. Pierwsza generacja debiutowała we wrześniu 1966 roku, a druga była gotowa już w lutym 1970. Podobnie jak poprzedni, oparty został na platformie F-body, ze strukturą samonośną wzmocnioną przednią ramą pomocniczą, z przednimi wahaczami i sztywną tylną osią wspartą na resorach. Chevrolet Camaro Z/28 z 1979 roku to zdecydowanie rasowo wystylizowana wersja. Przedni spojler otacza błotniki, wlot powietrza na masce pomalowano na matowo czarny kolor, na przednich błotnikach pojawiły się żaluzje, a efektownej całości dopełniają kalkomanie. Pod maską jest 5-litrowy, 135-konny silnik V8.
Czytaj dalej Chevrolet Camaro Z/28 1979 – 69900 PLN – Kórnik

Ford Mustang GT 45th Anniversary Edition 2008 – 66800 PLN – Kórnik

Ford Mustang GT 45th Anniversary Edition to wersja przygotowana na rok modelowy 2009, wypuszczona dla uhonorowania 45 lat rocznicy debiutu słynnego modelu. Oczywiście, była to już piąta generacja, ale idee stworzenia popularnego samochodu sportowego dostępnego dla wielu Amerykanów wciąż jest żywa i aktualna. GT 45th Anniversary Edition wyróżniają żaluzje na tylnych bocznych oknach, opcjonalny wlot powietrza na masce, pakiet polerowanych końcówek wydechu ze stali nierdzewnej, tylny spojler, pakiet oświetlenia otoczenia i specjalny emblemat na błotnikach, Mustang Colt z logo 45th Anniversary. Do napędu służy całkowicie aluminiowy, 4,6-litrowy silnik SOHC Modular V8 ze zmiennymi fazami rozrządu i skrzynia automatyczna, przenoszące napęd na tylne koła za pośrednictwem mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu.
Czytaj dalej Ford Mustang GT 45th Anniversary Edition 2008 – 66800 PLN – Kórnik

Chevrolet Corvette C4 1996 – 87500 PLN – Kórnik

Corvette C4 jest idealnym przykładem na to, że Amerykanie także potrafią robić kultowe samochody sportowe. Niesamowita stylistyka, wyposażenie oraz dźwięk V8 to tylko przykłady cech, dzięki którym C4 tak dobrze przyjęła się na rynku motoryzacyjnym. Model produkowano w latach 1983 – 1996, tworząc projekt od podstaw. Konstrukcja oparta była o platformę Y-body koncernu General Motors. Chowane reflektory, panoramiczna tylna szyba oraz podwójne tylne lampy umieszczone w tubalnych kloszach wyróżniały czwartą generację. Pod maską znaleźć można było tylko i wyłącznie silniki V8, w tym dostępny od 1992 roku 300-konny silnik LT1, jak w tym aucie. Ostatni model C4 został wyprodukowany 20 czerwca 1996 roku, a prezentowany egzemplarz opuścił fabrykę zaledwie moment wcześniej – według zapewnień sprzedającego to 24 sztuka od końca produkcji. Do dziś przejechała jedynie 25 tys. mil i prezentuje się wyśmienicie.
Czytaj dalej Chevrolet Corvette C4 1996 – 87500 PLN – Kórnik

BMW M3 Coupe E46 2005 – 129000 PLN – Kórnik

Rzadko kusimy się o prognozy cenowe, ale w tym przypadku możemy to napisać. BMW E46 M3 to nie tylko sportowe osiągi, ale także świetna inwestycja – wartości dobrze utrzymanych egzemplarzy stale rosną. To ostatnie M3 z wolnossącym, rzędowym sześciocylindrowcem, który uchodzi za jeden z najlepszych silników w historii BMW. Zmiana pokoleniowa jest faktem, a młodzi lubią auta, które po prostu jeżdżą szybko i dobrze się prowadzą, a M3 tej generacji robi to znakomicie.
Czytaj dalej BMW M3 Coupe E46 2005 – 129000 PLN – Kórnik

Jaguar XK8 Convertible 2003 – 79800 PLN – Kórnik

Jaguar XK8 Convertible to luksusowy kabriolet, wóz w którym czuć ducha legendarnego E-Type. Krągłe, smukłe kształty, długa linia maski, niska pozycja za kierownicą z mocno wyprostowanymi nogami. To przez lata i kolejne generacje się nie zmieniło i pozwoliło stworzyć prawdziwie ponadczasowy kabriolet. Pod maską muzykę gra tu silnik V8, który swoim brzmieniem uwodzi szczególnie mocno, gdy podróżujemy bez dachu. Latem 2002 roku (rok modelowy 2003) pojemność skokową zwiększono do 4,2 litra, a moc do 300 KM. Przejściu na nowy silnik towarzyszyły zmiany techniczne, takie jak nowa i niezwykle trwała sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów ZF 6HP26, większe tarcze hamulcowe i asystent hamowania awaryjnego. Ten silnik o fabrycznym oznaczeniu J34 jest uważany za niezwykle niezawodny, w ogłoszeniach znaleźć można auta nawet z przebiegiem przekraczającym pół miliona kilometrów… w tym egzemplarzu jest to wielokrotnie mniej, bo tylko 44 tys. mil.
Czytaj dalej Jaguar XK8 Convertible 2003 – 79800 PLN – Kórnik