KlasykaGatunku.pl

Saab 9-5 Aero 2007 – SPRZEDANY

Jeszcze półtorej dekady temu, gdy chciałeś szybko przewieźć rodzinę i psa, nie byłeś skazany na auto pochodzenia niemieckiego. Dyskrecja, skandynawski styl i turbosprężarka pod maską. Aero było tym co M5 dla BMW, choć miało więcej finezji. Wszak nie było opracowane z myślą o torze wyścigowym, a o autostradzie. Miało zapewnić satysfakcjonujące osiągi, wysoki komfort, przyjemną podróż przy wysokich prędkościach. 260 KM, pierwsza setka w mniej niż 7 sekund, prędkość maksymalna 250 km/h. Saab 9-5 I został po raz pierwszy zaprezentowany w 1997 roku, a prezentowana tu wersja to najbardziej dopracowany model poliftingowy z lat 2004-2009. Na deser funkcje charakterystyczne wyłącznie dla marki – kluczyk i stacyjka na kontroli centralnej, kontrolka niezapiętych pasów w podsufitce i przycisk „night panel”, wygaszający wszystkie wskazania na desce poza prędkościomierzem. Jak w samolocie.

Saab 9-5 2.3 Turbo Aero
Rok produkcji: 2007
Pojemność silnika: 2290 ccm
Moc silnika: 191 kW / 260 KM
Przebieg: 190,359 km
Skrzynia biegów: automatyczna

Przedmiotem sprzedaży jest Saab 9-5 w topowej wersji Aero. Sprowadzony z Zurychu, Szwajcaria, od pierwszego właściciela. Zachowany w dobrym stanie z normalnymi śladami użytkowania i upływu czasu. Dokumentacja serwisowa wypełniana głównie u autoryzowanych dealerów Saaba, książka badań spalin Abgas, foldery i instrukcje w oryginalnym etui, dwa kluczyki z pilotem.

Nadwozie w bardzo dobrym stanie, bez jakichkolwiek widocznych śladów korozji, natomiast posiada normalne, drobne ślady użytkowania. Jeśli ma to dla kogoś znaczenie, posiada w większości fabryczny lakier. Zderzaki posiadają drobne odpryski i zarysowania lakieru. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie dobrym, z małym nalotem rdzy na elementach zawieszenia. Komora silnika w bardzo dobrym stanie.

Wnętrze jest kompletne, posiada normalne ślady użytkowania. Tapicerka skórzana zachowana w dobrym stanie, nie ma żadnych widocznych uszkodzeń. Brak pękniętych czy zniszczonych plastików. Komplet welurowych dywaników. Brak uszkodzeń od słońca czy wilgoci.

Felgi w przyzwoitym stanie, komplet dobrych opon.

Koło dojazdowe nieużywane, kompletny zestaw narzędzi w bagażniku.

Wykonane prace:
– wymiana oleju silnikowego na Millers 5w-40, poprzedzona płukaniem silnika preparatem Liqui Moly,
– wymiana uszczelki pokrywy zaworów,
– nowe świece zapłonowe NGK,
– świeży płyn chłodniczy,
– nowa roletka wybieraka biegów,
– wymiana oleju w skrzyni automatycznej.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu w każdym z naszych samochodów.