Studebaker Champion Business Coupe 1947 – 84900 PLN – Zgierz

Studebaker Champion ukazywał się w latach 1938-1958 w pięciu kolejnych odsłonach. Ta prezentowana to model generacji trzeciej z lata 1947-1952, ostatniej zaliczanej do kategorii full size. Jest to samochód uznawany za pierwszą amerykańską konstrukcję debiutującą po II wojnie światowej. Wóz wyróżniał się aerodynamiczną, pontonową sylwetką stworzoną przez znanego amerykańskiego designera, Raimonda Loewy’ego, niską masą i najniższym zużyciem paliwa w klasie (wynoszącym poniżej 10 l / 100 km). Auto w 1947 roku ujrzało światło dzienne jako 2- i 4-drzwiowy sedan, business coupe, pięcioosobowe coupe i kabriolet. W Zgierzu czeka na nowego właściciela w wersji dwudrzwiowej, trzyosobowej, czyli business coupe. To jedna z 5221 wyprodukowanych sztuk i jedna z nielicznych zachowanych do dzisiaj.

Studebaker Champion Business Coupe
Rocznik: 1947
Przebieg: 60917 km
Pojemność: 2800 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 80 KM

Cena: 84900 PLN

Oferta nr 21.

Mamy do sprzedaży Studebaker Champion Business Coupe 2,8, trzyosobowy, krótka kabina i długa karoseria, bez dodatkowych bocznych tylnych okien, gdzie jest dodatkowa kanapa (6-osobowe do sprzedaży w świecie występują, a nasz model z krótką kabiną ciężko znaleźć).

Studebaker w bardzo dobrym stanie. Pełen komplet dokumentów, katalogi, prospekty itd.
Pojazd piękny i kompletny w 100%.
Stan blacharki zewnętrznej – bez oznak korozji.
Podłoga bardzo ładna, komora i wnęki w oryginale.
Deska rozdzielcza w oryginalnym stanie – kompletna, utrzymana wzorowo.
Lakier ładny, prezentuje się pięknie, lepiej niż na zdjęciach.
Nosi naturalne drobne ślady użytkowania. Pojazd już po ceramice z certyfikatem.
Tapicerka kompletna i oryginalna, bardzo ładnie utrzymana.

Mechanicznie kompletny, na tę chwilę bez nakładu finansowego, wszystko działa i jest sprawne. Po wymianie układu wydechowego, układu hamulcowego, płynów eksploatacyjnych, świec, przewodów, regeneracji gaźnika i układu paliwowego, po wymianie uszczelek, wymianie linek, naprawy pompy, regeneracja chromów itd.

Pojazd posiada wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji w Polsce na białe lub żółte tablice.
Dodatkowo do naszego pojazdu dodaje opinie rzeczoznawcy, że jest to pojazd kolekcjonerski i oryginalny (ok. 1000 pln oszczędności).

Kupują państwo legalnie pojazd od naszego muzeum.
Gorąco polecam.
Do obejrzenia o każdej porze dnia i pogodzie, stoi na hali ekspozycyjnej w muzeum.

Telefon: +48 666 167 168
Miejscowość: Zgierz