Subaru Impreza WRX STi Type R to typowy JDM, model przygotowany wyłącznie na wewnętrzny rynek japoński. Tu w najpiękniejszej w historii odsłonie – w ostatniej odsłonie, dwudrzwiowym nadwoziu GC8, z 2-litrową jednostką, w 280-konnej edycji. Nie brakuje tu oczywiście wlotu powietrza na masce i masywnego tylnego spojlera, a ta rajdowa legenda zachowała nawet swój smaczek w postaci charakterystycznych elementów aerodynamicznych mocowanych na zderzakach. Samochód jest po kompleksowych zabiegach renowacyjnych, które pozwoliły uzyskać mu pełną świeżość.
Subaru Impreza WRX STI Type R V6
Rocznik: 1999
Przebieg: 71800 km
Pojemność: 1994 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 280 KM
Cena: 170000 PLN
Subaru Impreza WRX STi Type R.
W trosce o większą wygodę eksploatacji samochód został przełożony w 2015 roku na specyfikację do ruchu prawostronnego i doprowadzony do stanu fabrycznego w firmie Trax Racing, prowadzonej przez kierowcę rajdowego i wyścigowego Pawła Wysockiego.
Przekładka w takim samochodzie jest dozwolona i nie zmniejsza jego wartości kolekcjonerskiej.
Subaru z rynku japońskiego, seryjny, bez modyfikacji, fabryczne elementy aerodynamiczne na zderzakach to rzadkość montowana na koniec produkcji modelu, czyli rok 1999.
Subaru Impreza WRX STI Type R V5.
Samochód zakupiony, sprowadzony, przełożony w 2015 r. – pozostawał w rękach 1. właściciela przez 10 lat, przejeżdżając w tym czasie około 4700 km.
Telefon: +48 509 950 309
Miejscowość: Nowy Sącz