Toyota Celica GT-S ASC Convertible 1984 – 38700 PLN – Poznań

Celica w wersji GT-S dostępnej jedynie na rynku USA, cechowała się wyposażeniem zaczerpniętym z wyższego modelu – Celica Supra. Auto miało dodatkowe poszerzenia nadkoli, w pełni niezależne zawieszenie, seryjną szperę, szerokie 7″ koła z oponami 225, kubełkowe fotele i bardzo bogate wyposażenie wnętrza. Dodatkowo wersja Convertible, wyprodukowana przy współpracy z firmą ASC powstała w liczbie 4.448 sztuk, z czego jedynie 200 wyprodukowano w roku 1984. W tym ten egzemplarz. To niezwykłe rzadki i dobrze utrzymany egzemplarz będący kwintesencją lat 80-tych: ostre, kanciaste rysy nadwozia, otwierane lampy i napęd na tył. Pojazdy te powstawały na bazie wersji GT-S w nadwoziu notchback w Japonii, następnie były wysyłane do firmy ASC w USA, gdzie dokonywano adaptacji na wersję cabrio. W momencie debiutu Celica Convertible była droższa niż topowy model Celica Supra.

Toyota Celica GT-S ASC Convertible
Rocznik: 1984
Przebieg: 207000 km
Pojemność: 2400 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 116 KM

Cena: 38700 PLN

Wyposażenie:
– klimatyzacja automatyczna,
– tempomat,
– 4x elektryczne szyby,
– el. lusterka,
– centralny zamek,
– elektryczna antena,
– oryginalne radio Toyota,
– elektrycznie otwierany dach,
– fotele kubełkowe,

Nadwozie: auto prezentuje się doskonale. Stan blacharski karoserii bdb – brak rdzy. Elementy strukturalne podwozia w stanie bdb – brak rdzy. W miejscu nóg pasażera oraz kierowcy (miejsca przerabiane przez firmę ASC na potrzeby wersji cabrio) oraz we wnęce koła zapasowego jest widoczna korozja wymagająca niewielkiej interwencji (auto sprzedawane jest z dodatkową wnęką koła zapasowego). Poprzedni właściciel w ciągu ok. 13 lat posiadania auta wykonał ponowne lakierowanie samochodu – prace wykonano starannie, lecz do pełnego zadowolenia niektóre elementy wymagałyby dodatkowego polerowania/korekty lakieru. Soft-top w dobrym stanie, dwa niewielkie przetarcia w miejscu załamania dachu.

Wnętrze: w stanie bardzo dobrym. Kubełkowe fotele regulowane w 8 płaszczyznach. Fotel kierowcy z pompowanym odcinkiem lędźwiowym. Dywany, tapicerka w kolorze szarym, z jednym małym przetarciem na tylnym fotelu. Auto wyposażone we wszelkie dostępne udogodnienia poza ogrzewaniem foteli. Posiada również oryginalny radioodtwarzacz z equalizerem i automatycznie wysuwaną anteną.

Mechanika: silnik 2,4l R4, 116 KM identyczny z Toyotą 4runner, skrzynia manualna. Auto sprawne w 100%. W grudniu 2020 wymieniono komplet filtrów oraz płynów w pojeździe.

Stan prawny: clear title + bill of sale, sprowadzony do Niemiec, oclony jako pojazd zabytkowy, opłacony VAT, dokumenty celne w języku niemieckim. Możliwość rejestracji jako pojazd zabytkowy lub zwykłej rejestracji na tzw. białe tablice.

Razem z autem sprzedawane jest kilka kartonów bardzo rzadkich części zamiennych. Mechanika świateł, szyby, uszczelki, listwy, elementy tapicerki itp.

Telefon: +48 514 075 500
Miejscowość: Poznań