Toyota Corolla T-Sport Compressor 2006 – 33000 PLN – Mińsk Mazowiecki

Toyota Corolla T-Sport Compressor została po raz pierwszy w listopadzie 2004 podczas Essen Motor Show. Firmowy dział tuningu – Toyota Motorsport Gmbh – postarał się o dalszy rozwój kultowego silnika 2ZZ-GE. Jednostka o pojemności 1,8 l, która już w wersji wolnossącej mogła się poszczycić imponującą mocą 189 KM, uzyskała tu sprężarkę mechaniczną, która zwiększyła moc do 225 KM. Dzięki temu w kompaktowym nadwoziu cieszyć nas może jednostka, która napędzała również wspaniałe Lotusy. Zawieszenie, podobnie jak w wolnossącej odmianie Corolli T-Sport, zostało obniżone o 20 mm. Również wizualnie odnajdziemy tu wiele smaczków – przedni zderzak zaprojektowany przez Toyota Team Europe, zmodyfikowany tylny zderzak, gustowny spojler dachowy i podwójny układ wydechowy. W tym egzemplarzu seryjne felgi zastąpiono szwajcarskimi felgami Barracuda Tzunamee. Jest to ciekawy samochód o potencjale kolekcjonerskim – zbudowano ich 900 sztuk, w tym zaledwie około 500 w konfiguracji z kierownicą po lewej stronie.

Toyota Corolla 1.8 T-Sport Compressor
Generacja: E12
Rocznik: 2006
Przebieg: 222000 km
Pojemność: 1798 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 224 KM
Napęd: na przednie koła FWD
Kolor: czarny

Cena: 33000 PLN

Przedmiotem sprzedaży jest Toyota Corolla E12 TS 1.8VVTI w wersji Compressor.

Należy zauważyć, iż TS Compressor jest prawdziwym białym krukiem. Nie należy mylić tej wersji ze zwykłym TS, ich unikatowość, wartość pieniężna, kolekcjonerska to dwie różne historie. W wersji LHD wyprodukowano mniej, niż 500 sztuk Compressora. Drugie 400 RHD. Zatem jest to auto wyprodukowane w ilości mniejszej, niż 1000 egzemplarzy.
Obserwując wzrost cen tego auta na rynku zachodnioeuropejskim należy uznać, iż jest to świetna lokata kapitału.

Poza lokatą kapitału jest to po prostu świetne auto dające niesamowitą frajdę z jazdy. Żeby to zrozumieć, trzeba się przejechać, poczuć jak silnik wkręca się do 8000 RPM. W swojej przygodzie z TS compressor nie raz usłyszałem od fanów innych marek, że doznali szoku po przejażdżce i jest to wspaniałe auto.

Egzemplarz w świetnym stanie, a należy pamiętać, iż przy tej ilości egzemplarzy sam fakt znalezienia egzemplarza to wyzwanie, co dopiero ładnej TSki. Wersja na rynek szwajcarski. Corolla do końca serwisowana w ASO Toyota, co jest udokumentowane książką serwisową.

Auto po dużym serwisie, m. in:
– nowe sprzęgło,
– tuningowa chłodnica oleju,
– serwis olejowy,
– sonda lambda.

Samochód bez wkładu finansowego. Auto opłacone, gotowe do rejestracji.
Koła Barracuda 18′, 2 kluczyki.

Telefon: +48 662 772 490
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki