Toyota Supra Mk3 7M-GTE 1989 – SPRZEDANA

Toyota Supra Mk3 to pierwsza Supra niespokrewniona z Celicą. Zachowała tylny napęd, dodatkowo mogła zaoferować zdejmowany dach typu „targa”. Tradycyjnie otrzymała silniki sześciocylindrowe, ta z ogłoszenia wyposażona jest w jednostkę 7M-GTE, czyli wzmocnioną turbosprężarką. To ciekawa wersja, wyposażona dodatkowo w klimatyzację, automatyczną skrzynię i nową skórzaną tapicerkę. Doprowadzona do mechanicznego porządku i wizualnego blasku, może być idealnym weekendowym youngtimerem, oferującym niezły komfort, świetne osiągi i wiatr we włosach.

Toyota Supra Mk3 7M-GTE
Rocznik: 1989
Przebieg: 194256 km
Pojemność: 3000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 235 KM

Wyposażenie:
– klimatyzacja
– aluminiowe felgi 16 (stockowe odnowione w lipcu 2015 w Klinice Rims )
– tempomat
– automatyczna skrzynia biegów
– piękna nowa skórzana tapicerka (nowa uszyta w maju 2015 r. w Majestic Car),
– zdejmowany dach (wersja Targa)
– elektryczne szyby,
– pompowany sportowy fotel kierowcy (głębokość oraz szerokość)
– spryskiwacze reflektorów

Samochód zakupiony przeze mnie w kwietniu 2015 r.
Od tego czasu auto otrzymało nowy lakier, nową skórzaną tapicerkę, odnowiono stockowe felgi w Klinice Rims.
Auto technicznie i wizualnie w stanie bardzo dobrym.
Silnik pracuje równo, turbosprężarka ładuje tak jak powinna.
Głowica już z uszczelką Cometica, na śrubach ARP.
Do auta dodaje sporo części m.in. zegary, pompę wspomagania, pompę oleju, dyferencjał, komplet niebieskich silikonów (25 szt.) i pewnie sporo innych.
Badania techniczne do kwietnia 2016 r.
Ubezpieczenie do kwietnia 2016 r.

Samochód sprzedaje w związku z rozpoczęciem kolejnego projektu, który pochłonie mnóstwo czasu i pieniędzy, a Supra w tym sezonie przejechała niecałe 300 kilometrów.
Auto nigdy nie było używane do „upalania” gdyż uważam, że Supra jest piękna sama w sobie i powinna zostać zachowana w oryginale.
Oczywiście zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnej stacji ASO lub u mechanika, który ma pojęcie zwłaszcza o Suprach.

Na sam koniec dla ułatwienia i zadawania zbędnych pytań:
NIE – nie dam „polatać”, potestować i sprawdzić jak Supra chodzi bokiem. Potencjalny nabywca może przejechać się ze mną na fotelu pasażera.
Cena podlega niewielkiej negocjacji.
Na pytania dlaczego tak drogo bo przecież na olx tudzież innych zacnych portalach można zakupić Suprę za 10 tys. nie odpowiadam – bo i po co.