KlasykaGatunku.pl

Toyota Supra Turbo Mk3 1989 – 145000 PLN – Wrocław

Druga połowa lat 80-tych to czas, gdy Japonia stała się niezwykle ważnym graczem na światowych rynkach. Nowych nabywców znajdowały już nie tylko małe miejskie samochody, ale i wozy z najbardziej prestiżowych segmentów, jak poruszające serca i wyznaczające status samochody sportowe. Toyota Supra trzeciej generacji trafiła do produkcji w 1986 roku i miała wszystko, by zapragnął jej każdy. Piękne, modne kształty, podnoszone światła, tylny napęd i mocne silniki. Topowa wersja miała dodatkowo turbosprężarkę i taki, pięknie zachowany egzemplarz możecie nabyć we Wrocławiu. Z niewielkim przebiegiem, z manualną skrzynią biegów i w najszybszym, czerwonym kolorze, prezentuje się przepięknie i gotowa jest dostarczać przyjemności nowemu właścicielowi.

Toyota Supra 3.0 Turbo
Rok produkcji: 1989
Pojemność silnika: 2954 ccm
Moc silnika: 175 kW / 238 KM
Przebieg: 111,502 km
Skrzynia biegów: manualna

Cena: 155000 PLN
Cena do soboty 9 grudnia: 145000 PLN

Przedmiotem sprzedaży jest Toyota Supra Turbo w kolorze czerwonym z szarą welurową tapicerką. Najmocniejsza wersja silnikowa 7M-GTE o mocy 238 KM, z manualną skrzynią biegów. Samochód sprowadzony z Belgii, gdzie spędził dwa lata w kolekcji samochodów i był zarejestrowany jako oldtimer. Wcześniej auto miało jednego właściciela od nowości w Szwajcarii. Zachowana w perfekcyjnym stanie z minimalnymi śladami użytkowania. W komplecie z autem kompletna dokumentacja serwisowa, prowadzona regularnie. Faktury za serwisy z ASO Toyota w Belgii. Komplet kluczyków wraz z oryginalnym brelokiem z epoki.

Nadwozie mimo upływu 34 lat zachowane we wzorowym stanie, bez jakichkolwiek śladów korozji czy widocznych uszkodzeń, wgnieceń. Jeśli ma to dla kogoś znaczenie posiada na każdym elemencie pierwszy – fabryczny lakier. Spód i wnęki nadkoli zachowane w stanie bardzo dobrym, porównywalnym z dwuletnim pojazdem. Komora silnika jak z folderu sprzedażowego. Na podwoziu znajduje się fabryczna konserwacja oraz w Polsce dodatkowo wykonano konserwację wnęk nadkoli woskiem. Lampy przednie oraz tylne wyglądają jak nowe. Plastikowe listwy oraz tylny spojler nie posiadają pęknięć.

Wnętrze jest kompletne, bez widocznych śladów zużycia. Welurowa tapicerka zachowana w doskonałym stanie, jest wciąż świeża. Brak pękniętych czy poniszczonych plastików. Komplet dywaników welurowych. Wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego sprawne. Brak uszkodzeń od słońca czy wilgoci. Fabryczne nagłośnienie z oryginalnym radiem.

Felgi w bardzo dobrym stanie, nie posiadają żadnych obcierek czy ubytków, nie były nigdy odnawiane.

Tłumik Remus zamontowany od nowości, w Polsce został dodatkowo wykonany wydech końcowy ze stali nierdzewnej.

Koło zapasowe nieużywane, kompletny zestaw narzędzi w bagażniku.

Wykonane prace:
– nowe amortyzatory tył,
– nowe kompletne hamulce z przodu,
– wymiana dolnych sworzni,
– wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem,
– świeży płyn chłodniczy,
– wymiana filtra powietrza,
– wymiana płynu hamulcowego,
– wymiana płynu w ukł. wspomagania,
– wymiana filtra paliwa,
– wymiana oleju w tylnym moście,
– wymiana oleju w skrzyni biegów,
– konserwacja wnęk nadkoli woskiem Mike Sanders,
– wykonany nowy tłumik końcowy ze stali nierdzewnej,
– lakier na nadwoziu i felgach zabezpieczony powłoką kwarcową.

Gwarantujemy prawdziwość przebiegu.

Cena wynosi 145’000,- PLN. Samochód zostanie wydany w tej cenie zatankowany do pełna. Zarejestrowany w RP. Sprzedawany z prywatnej kolekcji samochodów zabytkowych.

Ask for export price for international buyers outside Poland.

Payment in any currency possible, cash or bank transfer, also crypto. Shipping to any country possible. We speak English. Wir sprechen Deutsch. Parliamo Italiano. Мы говорим по-русски.

Istnieje możliwość zorganizowania dowozu samochodu po zakupie do nowego właściciela, zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów.
Zapraszamy do kontaktu pod tel. +48 791 515 905.
Zapytania mailowe prosimy kierować pod info@klasykagatunku.pl.

Kredyt na klasyka