Volkswagen Garbus 1978 – SPRZEDANY

Wyprodukowano ich ponad 21 milionów, więc płakać za oryginalnością każdego egzemplarza nie warto. Ten Volkswagen Garbus w dobrych rękach otrzymał doskonałe modyfikacje i z pewnością niejednego może zadziwić. Jednostka oznaczona jako Typ 4 to najwyższa w drabince ewolucji chłodzonych powietrzem silników Volkswagena, którą odnaleźć możemy między innymi w Porsche 914 i 912. Tu wzmocniona kutymi tłokami, z pojemnością powiększoną do 2,1 l, ostrymi wałkami i dużym gaźnikiem mocy zaoferuje zawsze pod dostatkiem. Modyfikacje objęły również zawieszenie i hamulce, co w połączeniu z kubełkowymi fotelami może pozwolić na czysto sportową jazdę. Samochód kupujemy od długoletniego właściciela, trójmiejskiego dealera VW, co pozwala ufać w jakość przeprowadzonych prac.

Volkswagen Garbus
Rocznik: 1978
Przebieg: 5000 km
Pojemność: 2109 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna

Auto z 1978 roku, od nastu lat w rękach autoryzowanego dealer’a, wszystkie modyfikacje wykonane przez właściciela.

Podstawowe informacje:
– silnik 2,1 boxer chłodzony powietrzem (model silnika: typ 4)
– hamulce tarczowe, wentylowane przedniej osi
– stabilizatory przód i tył
– wydłużony 4 bieg (prędkość maksymalna około 180 km/h) z VW T2
– chłodnica oleju
– gaźnik Weber 45
– kute tłoki
– ostre wałki
– fotele kubełkowe sparco
+ dużo innych modyfikacji wizualnych oraz technicznych (prędkościomierz wyskalowany do 200 km/h, usunięcie tylnej kanapy, obniżone zawieszenie)