Volkswagen Golf Cabriolet Mk1 1990 – 23999 PLN – Warszawa

Volkswagen Golf Cabriolet pierwszej generacji został stworzony w 1979 roku przez specjalizującą się w tego typu przeróbkach firmę nadwoziową Karmann. Projekt się okazał tak trafiony, że w seryjnej produkcji utrzymywał się aż do 1993 roku, spotykając się z hatchbackami Golfa o dwie generacje młodszymi. Już w czasie produkcji patrzono na niego jak na młodego klasyka, a po upływie kolejnego ćwierćwiecza, jest to bez wątpienia już auto kultowe. Ten egzemplarz ma pod maską znany i lubiany silnik 2H generujący 98 KM, manualną skrzynię biegów i ciekawą, czerwoną tapicerkę na sportowych fotelach Recaro. Auto od kilkunastu lat jest w Polsce i znajduje się pod stałą opieką. Poza kilkoma elementami tuningowymi (zmienione zawieszenie, sprzęt audio, kierownica, rozpórka, dach z przeszyciami nawiązującymi do tapicerki), zachowuje wciąż niemal fabryczną prezencję.

Volkswagen Golf Cabriolet Mk1 Karmman 1.8 2H
Rocznik: 1990
Przebieg: 222000 km
Pojemność: 1781 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 98 KM

Cena: 23999 PLN

Wyposażenie:
– fotele Recaro, przednie siedziska regulowane elektrycznie,
– podgrzewana tylna szyba,
– polerowane felgi ATS 7Jx15H2,
– ogumienie TOYO PROXES 4 – 195/50 R15,
– regulowane zawieszenie,
– radio USB Pioneer / 6 głośników / subwoofer,
Dodatkowo:
– nowy pokrowiec na dach,
– nowy windshot,
– drugi blok silnika 1.8 2H do tuningu / remontu,
– oryginalne przednie lampy,
– wiele uszczelek szyb/dachu,
– drugi tunel środkowy,
– nowe klamki z zamkami,
– kierownica sportowa momo,
– rozpórka usztywniająca przednie zawieszenie,

Autko od 2006 r. w Polsce, od 2013 r. jestem drugim właścicielem, zakupiony od znajomego.
Samochód jest w bardzo dobrej kondycji, nie posiada żadnych śladów korozji, 90% części mechanicznych, jak i zawieszenia wymienione bądź zregenerowane.
Można sprawdzić w każdym wybranym dowolnym warsztacie. Nigdy nie był uszkodzony ani nie uczestniczył w tzw. „stłuczkach”.
Autko nigdy nie widziało śniegu, soli, a deszcz to ewentualnie w czasie drogi, zawsze garażowane.
Z racji, iż nie użytkowałem go zimą, nie posiadam opon na te porę roku.

Poszycie dachu 2-letnie, wymienione w profesjonalnym zakładzie, płócienne, z czerwonym przeszyciem dopasowanym do kolorystki wnętrza.
Kabina włącznie z bagażnikiem całkowicie wygłuszona wysokiej klasy matami.
Świeżutki wydech, klocki hamulcowe, tarcze, akumulator oraz płyny eksploatacyjne (2018 r.), po tych wymianach autko przejechało może 2000 kilometrów.

Na chwilę obecną samochód jest w pełni sprawny i nie wymaga absolutnie żadnych napraw.
Kosmetycznie oczywiście jest zawsze coś do zrobienia w prawie 30 letnim samochodzie.
Samochód nigdy nie był przygotowywany pod względem sprzedaży i nie oszczędzałem na nim, ale muszę się z nim rozstać ze względu na to, że nie jest to niestety idealny samochód rodzinny, a takiego w niedługiej przyszłości będę potrzebował.

OC: 06.2019 r.
Przegląd: 06.2019 r.

Telefon: +48 882 195 718
Miejscowość: Warszawa