Dla tych, których nie ciągnie w stronę sportowych wersji, Volkswagen Golf Mk1 Cabriolet z pewnością może być najciekawszym i najbardziej atrakcyjnym wyborem wśród youngtimerów z VAG. To dzieło firmy karoseryjnej Karmann, która odpowiadała zarówno za stworzenie, jak i produkcję tych samochodów. Przyjemność płynącą z jazdy bez dachu czerpie tu czterech pasażerów, a urok klasycznej już sylwetki łączy się tu ze świetnej jakości tapicerką i z mocno wygłuszonym miękkim dachem. To egzemplarz z końca produkcji, wyposażony w charakterystyczny, odmładzający go pakiet aerodynamiczny. Uwagę zwraca jego czarny kolor, stan zachowania i komplet wykonanych czynności serwisowych.
Volkswagen Golf Mk1 Cabriolet
Rocznik: 1989
Przebieg: 163459 km
Pojemność: 1576 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 72 KM
Mamy do zaoferowania VW Golfa MK1 w wersji Cabriolet. Auto zostało wyprodukowane w 1989 r., sprowadzone z Niemiec z przebiegiem 163 tys. km. Według wskazań miernika lakieru posiada niemal wszędzie fabryczne wartości. Wyjątkiem jest tylna klapa (zlikwidowane niewielkie ognisko korozji znajdujące się w lewym dolnym rogu) oraz podszybie (standardowo korodujące miejsce w „jedynce”).
Wnętrze pojazdu mimo upływu lat nadal wygląda bardzo dobrze. Fotele nie posiadają oznak nadmiernego zużycia, boki są sztywne, tapicerka bez przetarć i przebarwień.
Silnik to stara i sprawdzona jednostka VW. Osiągi może nie są porażające, ale w cabrio nie prędkość jest najważniejsza 🙂
Podwozie jest bardzo „zdrowe”. Bagażnik pomieści jedynie to co niezbędne do weekendowych przejażdżek. Poszycie dachu, windshot i pokrowiec są nowe.
Wykonane prace:
– wymiana oleju i filtra powietrza,
– wymiana płynu chłodniczego poprzedzona płukaniem całego układu,
– wymiana uszczelki pokrywy zaworów,
– nowe świece zapłonowe,
– nowe przewody wysokiego napięcia,
– nowe elementy układu wydechowego,
– nowe zawieszenie (amortyzatory, gumy i sprężyny),
– nowa osłona przekładni kierowniczej,
– nowy wentylator,
– nowy czujnik temperatury,
– regeneracja cylinderków hamulcowych,
– regulacja gaźnika,
– ustawienie geometrii,
– lakierowanie i obróbka CNC felg aluminiowych,
– nowe opony Continental.
Auto po dużym serwisie, zarejestrowane w kraju i z aktualnym przeglądem technicznym.