Volkswagen Golf Mk2 1986 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf, jaki jest, każdy widzi. To samochód tak popularny, że zawsze miło go zobaczyć w innej formie, przebudowanego i uzupełnionego o gustowne dodatki. 170-konna jednostka VR5 pochodzi z modelu o dwie generacje młodszego, lecz zapewnia bardzo przyjemne brzmienie i osiągi. Wygląda również niezgorzej – pod maską jest clean look, we wnętrzu – klimat quasi-wyścigowy – klatka bezpieczeństwa, głębiej profilowane fotele, drewniana kierownica. Z zewnątrz – ładnie zachowany lakier i znów dodatki – dokładka Kamei, lotka Votex, felgi Ronal Aero. Całokształt uzupełnia gwintowane zawieszenie i wzmocnione hamulce. Wygląda na szybkiego i tak zapewne jeździ.

Volkswagen Golf mk2
Rocznik: 1986
Przebieg: 219 650 km
Pojemność: 2300 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 170 KM

Wyposażenie:
– Alufelgi Ronal Aero 16
– Wspomaganie kierownicy
– Regulowane zawieszenie
– Radio Blaupunkt (na kasety)

Golf mk2 1986r.
Auto jest moim oczkiem w głowie.

Tak Golf brzmi:

Auto odkupione 2 lata temu przez forum Cult style od maniaka Vag’ów.

Golf przeszedł profesjonalny swap w firmie Genowefa garage.
Silnik to 2.3 v5 170 hp.
Zdrowy motor, zalany nowym olejem.

Pod maską jest zrobiony clean (nowy lakier, akumulator w bagażniku).
Układ wydechowy zrobiony na przelotowy wydech 2,5 cala na 2 puszkach RM MOTORS, dolot 3 cale + stożek Pipercross.
Układ hamulcowy to przód tarcza 256 mm wentylowana, tył bęben.
Założone zawieszenie gwintowe z regulacją wysokości.
Obecnie auto skręcone na minimum.

Środek to:
– fotele Sparco model Torino, regulowane. Obszyte na nowo u tapicera pod kolor wnętrza auta. Nowy jeden taki fotel kosztuje ok. 2,5-3 tys. zł
– półklatka zrobiona na zamówienie przez Benson
– rozpórki przód i tył Benson
– dywaniki Sparco
– kierownica drewniana Luisi

Z zewnątrz Golf dostał:
– nowe felgi Ronal Aero 16′ + nowe opony Federal 595evo
– dokładka nowa Kamei (rozpakowana z folii, z oryginalnymi mocowaniami, tuv, instrukcją)
– pakiet indywidualnych naklejek, zrobionych na zamówienie
– lotka tył Votex
– mocowania maski D2
– nowe lampy Hella tył, nowe lampy przód – krzyże, nowe migacze, nowe podświetlenie klapy tył

Golf jest wzorowo utrzymany i zachowany.
Podłoga, progi, nigdzie nie ma rdzy.
Został profesjonalnie zabezpieczony od spodu.

Karoseria przeszła zabieg detailingu, nałożony jest wosk Zymol Carbon.
Dodam, że auto ma praktycznie w całości oryginalny lakier.

Auto jest trzymane w garażu, gdzie stoi pod pokrowcem.
Służy jako zabawka na spotkania youngtimerów, przejażdżki wieczorne.

Dźwięk, charakter i styl wyścigówki z lat 80’tych to jest to.
Każde dodanie gazu daje frajdę z jazdy, a na twarzy robi się banan.

Auto na żywo robi ogromne wrażenie.
Na każdym kroku auto zbiera „lajki”.
Zostało opisane w magazynie Volkswagen Trends – jeszcze jako początkowy projekt.