Volkswagen Jetta A2 1991 – 25900 PLN – Warszawa

Każdy z nas napotkał na swojej motoryzacyjnej drodze VW Golfa Mk2. Samochody były kupowane jako pierwsze dla młodych kierowców, Ci bardziej wybredni szukali odmiany GTi, a jeszcze inni zapatrywali się na VW Jettę, która produkowana była w dwóch wariantach nadwoziowych, jak cztero- i dwudrzwiowy sedan, zwany również coupe. Model produkowany był rekordowo długo wśród wszystkich generacji Jetty, bo od 1984 do 1992 roku. Produkcję rozpoczęto w nowej fabryce w Wolfsburgu, która wyróżniała się dużym stopniem zrobotyzowania, co służyło poprawieniu jakości i dokładności wykonania. Auto prowadziło się pewnie, miało ogromny bagażnik i we wnętrzu znacznie więcej miejsca, niż pierwsza generacja. Elementami wyróżniającymi przód Jetty A2 od Golfa Mk2 były prostokątne reflektory. Egzemplarz od Krotoski Drivers’ Club to pięknie zachowane coupe sprowadzone z Niemiec. Model poliftowy z szerokimi zderzakami, sierpami nadkoli płynnie przechodzącymi w nakładki progowe oraz blendę tylnej klapy pomiędzy lampami. Prezentuje się fantastycznie.

VW Jetta A2
Data produkcji: 1991
Pojemność silnika: 1595 cm3
Przebieg: 128058 km
Moc: 75 KM
Skrzynia biegów: manualna

Cena: 25900 PLN

Przebieg prezentowanego modelu to 128tys. km. Lakier posiada wszędzie fabryczne wartości. Żaden element nie był powtórnie lakierowany. Wszystkie szyby oryginalne i z tego samego rocznika ( łącznie z czołową ). Struktura plastiku na zderzakach, sierpach i nakładkach progowych niemal idealna. Felgi nie odnawiane, posiadają jedynie drobne otarcia wynikające z użytkowania.

Wnętrze zachowane w świetnym stanie. Tapicerka foteli praktycznie bez oznak zużycia. Wykładzina podłogowa bez przebarwień. W komplecie posiadamy dodatkowo dywaniki. Wyposażenie biedne jak to w wersji CL natomiast znajduje się w nim oryginalne radio VW Alpha z dedykowaną ramką oraz zamówione przez pierwszego właściciela halogeny przeciwmgielne.

Silnik to zwykłe i popularne 1.6 75 KM. Nie jest demonem prędkości, ale w klasycznym coupe raczej nie wypada ścigać się od świateł do świateł 🙂 Jednostka nie posiada żadnych wycieków. Rozrząd zmieniony przy przebiegu 126 tys. km. Oczywiście zalany świeży olej i filtry. Sprzęgło i skrzynia biegów również pracują bez zastrzeżeń.

Nadwozie i podwozie wolne jest od jakichkolwiek oznak korozji. W miejscach gdzie pojawia się tzw. ruda tutaj zobaczymy jedynie przebijający kolor nadwozia. Całość prezentuje się na prawdę znakomicie. Pamiętajmy, że auto ma 30 lat.

Bagażnik i 550 l przestrzeni do dzisiaj jest bardzo dobrym wynikiem. Załadunek utrudnić nam może jedynie wysoki próg. Nie spodziewamy się jednak, że Jetta będzie używana w trakcie remontu mieszkania także torby podróżne na weekendowe przejażdżki wejdą bez problemu. Wnętrze bagażnika nie posiada również oznak użytkowania. Próg, tapicerka oraz wykładzina w idealnym stanie. Oczywiście na wyposażeniu koło dojazdowe oraz lewarek i klucz do kół.

Pojazd jest w pełni sprawny, zarejestrowany, z aktualnym przeglądem technicznym i przygotowany do dalszej eksploatacji.

Więcej szczegółowych informacji pod nr tel. +48 694 417 760
Lokalizacja: Warszawa – salon Audi, ul. Radzymińska 267