Volkswagen New Beetle Convertible 2005 – 35000 PLN – Kluczbork

Narodził się w 1994 roku na deskach kreślarskich w Kalifornii i miał polot, jakiego brakowało wielu ówczesnym konstrukcjom. Volkswagen New Beetle nawiązywał oczywiście do kultowego Garbusa, choć technicznie był to nowoczesny kompakt, przedniosilnikowy, przednionapędowy, technicznie bazujący na platformie PQ34, czyli Golfie czwartej generacji. Seryjna produkcja ruszyła w roku 1998, a w roku 2003 do oferty dołączyła wersja New Beetle Convertible, uszczęśliwiając wszystkich kochających styl retro i otwarty dach nad głową. Wiele elementów wystroju wnętrza przypomina Garbusa, na przykład uchwyt nad schowkiem na rękawiczki, okrągły zestaw wskaźników czy słynny wazonik na kwiaty na desce rozdzielczej, a w wersji kabrio dach składany na zewnątrz karoserii, przykrywany dodatkowym pokrowcem. Na pociesznej karoserii najlepiej sprawdzały się pastelowe kolory – choćby ten piękny błękit na pięknie utrzymanym egzemplarzu z tej oferty.

Volkswagen New Beetle 2.0 Cabriolet
Rocznik: 2005
Przebieg: 68330 mil / 109000 km
Pojemność: 2000 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 115 KM
VIN: 3VWCM31Y45M367623

Cena: 35000 PLN

Volkswagen New Beetle 2.0 Cabriolet w pięknym błękicie. Najlepszy kolor do tego modelu. Zestawienie szara skóra + ten zjawiskowy błękit – coś niesamowitego. Cukierkowy, do schrupania. Nadaje się do komfortowego przewozu 4 osób, na tylnej kanapie jest więcej miejsca niż w niejednym kabriolecie klasy premium.

Samochód nie zna zimy, jeżdżony wyłącznie od czerwca do września. Robiłem nim kilka dłuższych wycieczek w okresie wakacyjnym. Założyłem hak w celu przewożenia skutera wodnego i wodowania na rampie. Na hak nigdy nie zapiąłem nic innego niż lekki skuter wodny z lekką przyczepą. Jest to lekki zestaw – sprzęgło ani konstrukcja pojazdu nie ucierpiały od tego obciążenia. Duży wolnossący silnik jest mocny i niezwykle elastyczny. Przełożenia są baaaardzo długie. Można jechać cały czas na „trójce” i zapomnieć, że to manual. Pancerna, „oldschoolowa” jednostka. Kwadratowy rozkład kół i niski środek ciężkości sprawiają, że New Beetle Cabriolet bardzo dobrze trzyma się drogi.

Jestem pierwszym właścicielem New Beetla Cabriolet w Polsce / Europie nieprzerwanie przez 12 lat, od chwili sprowadzenia z USA, a stało się to na początku 2010 roku.

Nie wymaga żadnego wkładu finansowego, dach szczelny. Mechanizm składania dachu „tip top”. Ubezpieczony, świeżo po serwisie u mechanika, z przeglądem technicznym na stacji kontroli pojazdów sprzed tygodnia. Raporty carvertical.com i podobne są „czyste” – na życzenie mogę przesłać. Wedle mojej wiedzy i na tyle na ile znam samochód – jest on bezwypadkowy.

Telefon: +48 662 061 626
Miejscowość: Kluczbork