Volkswagen T2 zadebiutował w 1967 roku jako następca „bulika”. Znany na całym świecie, produkowany był Niemczech, Meksyku i Argentynie, a w Polsce przylgnęło do niego określenie „ogórek”. Występował jako furgon, pick-up, pick-up z kabiną załogową (doka), mikrobus czy niezliczone wersje kempingowe. Popularność zyskał ogromną, do 1979 roku wyprodukowano ich 4,5 miliona. Prezentowany egzemplarz to rocznik 1969 i tzw. model T2a, czyli pierwszej serii. Z przodu posiada jeszcze kierunkowskazy umieszczone pod reflektorami, z tyłu małe światła i mniejsze wloty powietrza. To mikrobus, podróżować może nim aż 9 osób.
Volkswagen T2 Microbus
Rocznik: 1969
Pierwsza rejestracja: 10/1970
Przebieg: 70000 km
Pojemność: 1570 cm3
Moc: 36 kW (49 KM)
Cena: 119000 PLN
Samochód ma nieznaną historię użytkowania, jest w bardzo dobrym stanie i obecnie ma przebieg 70941 km. Auto ubiega się o wpis do ewidencji wojewódzkiej i krajowej oraz rejestrację jako pojazd zabytkowy. Obecnie pojazd od 5 lat stoi nieużywany w suchym garażu. Ma bardzo zdrową konstrukcję podwozia. Silnik pali na „dotyk” i pracuje wzorowo. Pojazd gotowy do jazdy, nie wymaga wkładu finansowego. Tapicerka wygląda świeżo bez przetarć i zabrudzeń
Zapraszamy na oględziny pojazdu oraz rozmowę telefoniczną, podczas której postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania.
Dokładna charakterystyka pojazdu: samochód dostawczy o małej ładowności w fabrycznej wersji MIKROBUS do przewozu 9 osób, z napędem na tylne koła. Masa własna pojazdu: 1200 kg. Dopuszczalna masa całkowita: 2175 kg.
Samochód posiada silnik benzynowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, górnozaworowy, w układzie „bokser” umieszczony z tyłu, o pojemności skokowej 1570 cm3 i mocy 36 kW (50 KM) przy 4000 obr./min.
Podstawowe zespoły pojazdu:
Zabudowa: samonośna, montowana na płycie podłogowej, metalowa, zamknięta, 4-drzwiowa.
System nośny: zawieszenie przednie, niezależne na podwójnych wahaczach i drążkach
drążki skrętne, niezależne z tyłu, z podłużnymi wahaczami i drążkami skrętnymi. Amortyzatory przód i tył
teleskopowy hydrauliczny. Metalowe kółka do wymiany. Opony pneumatyczne, dętkowe o wymiarach: 175/R14 firmy DĘBICA (model D-124).
Silnik: AS typu „bokser” z zapłonem iskrowym, czterocylindrowy, poziomy, czterosuwowy, górnozaworowy, z
pojemność skokowa 1570 (1584) cm3 i stopień sprężania 7,7:1 z paliwem gaźnikowym. Moc maksymalnie 36,75 kW (50 KM) przy 4000 obr./min, maksymalny moment obrotowy 13 kgm przy 2800 obr./min.
Aluminiowy blok cylindrów, głowica cylindrów i tłoki. Wał korbowy podparty na trzech łożyskach.
Chłodzenie sprężonym powietrzem z dmuchawą obrotową i termostatem.
Układ napędowy: na tylną oś. Skrzynia biegów z 4 biegami + R sterowana dźwignią w podłodze.
Suche sprzęgło z tłumikiem drgań. Główna przekładnia hipoidalna z uszkodzonymi półosiami napędowymi.
Układ hamulcowy: hydrauliczny hamulec roboczy, dwuobwodowy, bębnowy z przodu iz tyłu, bez
wsparcie próżniowe. Awaryjny ręczny hamulec mechaniczny działający na tylne koła.
Układ kierowniczy: Maksymalnie 3,5 obrotu kierownicy od jednego położenia do drugiego; Przekładnia kierownicza
bagażnik, bez wspomagania kierownicy. Wał kierownicy jest wieloczęściowy, kierownica jest zamontowana po lewej stronie samochodu. Poprzeczny drążek kierowniczy przed osią przedniego koła
Instalacja elektryczna: napięcie 12V, akumulator 55 Ah.
Alternator BOSCH o mocy 600 W. Rozrusznik o mocy 900 W. Aparat zapłonowy z odśrodkowym i regulator podciśnienia. Podwójne, wielofunkcyjne, asymetryczne reflektory świateł drogowych. Jednotonowy sygnał elektryczny. Wnętrze wyposażone jest w 3 rzędy siedzeń dla łącznie 9 osób.
Samochód jest zarejestrowany w Polsce, w pełni opłacony i gotowy do użytku. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć, które wykonaliśmy, aby lepiej pokazać jego stan.
Możemy również dostarczyć samochód do Twojego domu na naszej lawecie.
Zapraszamy do kontaktu pod tel.
+48 666 222 770 (Mariusz),
+48 666 222 510 Michał,
+48 608 808 959 (Jarek).
Kontakt mailowy pod adresem: info@kurumatrader.com
Telefon: +48 666 222 510
Miejscowość: Dębe Wielkie