Archiwum kategorii: Volkswagen

Volkswagen Garbus 1971 – 16000 PLN – Mysiadło

Volkswagen Garbus to lekarstwo na stres i wszechobecny pośpiech codziennego życia. Zajęcie miejsca za jego kierownicą sprawia, że przenosimy się do innego wymiaru. Wszyscy na drodze nagle jeżdżą szybciej, a my mamy wrażenie że tak nie wypada. To naturalna kolei rzeczy. Kompakt opracowany niemal 80 lat temu był modyfikowany przez szereg lat, jednak za rozwojem motoryzacji nadążyć nie miał szans. Dzięki temu wyróżnia się dziś urokiem prawdziwego samochodu zabytkowego, a utrzymywany w odpowiednim stanie technicznym dojedzie bez problemów w każde miejsce.
Czytaj dalej Volkswagen Garbus 1971 – 16000 PLN – Mysiadło

Volkswagen Garbus 1971 – SPRZEDANY

Volkswagen Garbus niewątpliwie przykuwa uwagę na ulicy swoją nietuzinkową i charakterystyczną sylwetką. Charakterystyczny dźwięk chłodzonego powietrzem boksera również pokazuje, że to wóz z charakterem. Znajdował się w produkcji przez 65 lat i w sumie powstał w 21,5 milionach egzemplarzy. Na początku lat 70-tych otrzymał bardziej nowoczesne zawieszenie i większy bagażnik, co pozwala wygodniej jeździć nim nawet w dłuższe trasy. Szczególnie, gdy mówimy o kompleksowo odnowionym egzemplarzu, na Garbusie możemy polegać.
Czytaj dalej Volkswagen Garbus 1971 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf Mk2 1986 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf, jaki jest, każdy widzi. To samochód tak popularny, że zawsze miło go zobaczyć w innej formie, przebudowanego i uzupełnionego o gustowne dodatki. 170-konna jednostka VR5 pochodzi z modelu o dwie generacje młodszego, lecz zapewnia bardzo przyjemne brzmienie i osiągi. Wygląda również niezgorzej – pod maską jest clean look, we wnętrzu – klimat quasi-wyścigowy – klatka bezpieczeństwa, głębiej profilowane fotele, drewniana kierownica. Z zewnątrz – ładnie zachowany lakier i znów dodatki – dokładka Kamei, lotka Votex, felgi Ronal Aero. Całokształt uzupełnia gwintowane zawieszenie i wzmocnione hamulce. Wygląda na szybkiego i tak zapewne jeździ.
Czytaj dalej Volkswagen Golf Mk2 1986 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf Mk1 Cabriolet 1985 – SPRZEDANY

Nowy lakier z współczesnej półki, gwintowane zawieszenie, trzyczęściowe felgi z rantem, przełożony 150-konny silnik ABF i clean look pod maską, wykończone skórą wnętrze oraz zestaw audio. Ten Volkswagen Golf Mk1 Cabriolet wygląda na skończony projekt, przy którym zabrakło jedynie czasu na radość z jego użytkowania. Warto przejąć, odkurzyć, być może znów coś zmodyfikować, ale przede wszystkim jeździć z uśmiechem na ustach – w końcu po to powstają takie samochody.
Czytaj dalej Volkswagen Golf Mk1 Cabriolet 1985 – SPRZEDANY

Volkswagen T2a/b Westfalia 1971 – SPRZEDANY

Jakie ogórki najbardziej opłaca się remontować? Te z zabudową Westfalia! Nawet jeżeli nie podnosimy dachu i nie korzystamy z zabudowy, ich wartość rośnie nieporównywalnie szybciej niż zwykłych towarowych i osobowych wersji, dzięki czemu mogą być o wiele lepszą lokatą kapitału. Choć skończyły się już czasy, gdy można było niezły egzemplarz znaleźć za drobne dolary, wciąż jest to gra warta świeczki. W ogłoszeniu Volkswagen T2a/b Westfalia, model przejściowy, łączący elementy pierwszej i drugiej serii. Z przodu posiada jeszcze kierunkowskazy umieszczone po reflektorami, lecz z tyłu wyposażony został już w duże światła i większe wloty powietrza. Niewątpliwie zaletami są kompletne wyposażenie i oryginalny stan.
Czytaj dalej Volkswagen T2a/b Westfalia 1971 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf Mk1 Cabriolet 1992 – SPRZEDANY

Piękny odcień lakieru, limitowana do 1000 sztuk edycja, otwarty dach nad głową i dobrze utrzymany stan. Od weekendowego klasyka trudno oczekiwać więcej, a w tym przypadku cena zakupu wciąż jest rozsądna. Volkswagen Golf Mk1 Cabriolet w końcowym okresie produkcji zmienił nieco swoje oblicze, odchodząc od stylistycznej włoskiej lekkości. Wciąż to jednak samochód bardzo poręczny i niedrogi w utrzymaniu. Nawet jeżeli jeździmy dużo, koszty pozwoli ograniczyć instalacja gazowa… lecz jeżeli planujemy jedynie krótkie przejażdżki, właściciel obiecuje profesjonalny demontaż instalacji. Kuszące są również kasety U2 i Roxette w zestawie z autem 😉
Czytaj dalej Volkswagen Golf Mk1 Cabriolet 1992 – SPRZEDANY

Volkswagen T3 Westfalia 1983 – SPRZEDANY

Volkswagen T3 Westfalia to nie tylko samochód, lecz doskonałe narzędzie do realizacji życiowej pasji podróżowania, odkrywania nowych miejsc i piękna natury. Oryginalna zabudowa kampingowa, dodatkowe zasilanie, ogrzewanie postojowe, kuchenka gazowa i lodówka pozwalają uniezależnić się od hosteli i nocować akurat tam, dokąd uda się dojechać. Tu wykorzystanie przestrzeni to prawdziwe mistrzostwo. To niemal dom na kółkach, który udało się stworzyć przy zachowaniu wymiarów małego samochodu osobowego. Wykonany kompletny remont blacharski i mechaniczny pozwala od razu wyruszyć w trasę, bez zważania na metryczkę wskazującą już 32 lata. To doskonały przykład, że umiejętnie zaprojektowany i otoczony właściwą troską użytkowy samochód z powodzeniem może służyć przez dziesiątki lat.
Czytaj dalej Volkswagen T3 Westfalia 1983 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf GT Special Mk2 1989 – SPRZEDANY

Jedna para drzwi, podwójne reflektory z przodu, seryjne 15-calowe felgi BBS i fotele kubełkowe. Dzięki tym atrybutom Volkswagen Golf GT Special Mk2 uzyskał sportowy sznyt, zdecydowanie wyróżniający go na drodze. Czterocylindrowa, 8-zaworowa jednostka to stara dobra szkoła, czerpiąca swoją moc z dużej pojemności. Zapewnia solidną wartość momentu obrotowego już od niskich obrotów, pozwalając na sprawne poruszanie się tym niewielkim hatchbackiem. Zważając na niewielki przebieg i świetnie zachowany stan, może być to bardzo ciekawy nabytek, nie sprawiający dużych trudności eksploatacyjnych.
Czytaj dalej Volkswagen Golf GT Special Mk2 1989 – SPRZEDANY

Volkswagen 1303S Cabrio 1973 – SPRZEDANY

Pierwszy kabriolet zbudowany na Garbusie opuścił zakłady Karmanna już w 1949 roku. Jego popularność opierała się próbie czasu niezwykle długo – ostatni egzemplarz opuścił fabrykę dopiero w 1980 roku, przechodząc po drodze tylko niewielkie zmiany. Volkswagen 1303S Cabrio w 1973 roku otrzymał już większość unowocześnień, w tym nowe zawieszenie, panoramiczną giętą przednią szybę i nowy silnik o pojemności 1,6 l. Kto chciałbył dziś przywrócić tamte czasy, może myśleć o odbudowie od podstaw zachowanego w oryginale egzemplarza lub kupnie już odrestaurowanego klasyka, jak ten w ogłoszeniu. Wszelkie pośrednie rozwiązania się nie sprawdzą – tu nie ma kompromisu – nie można wyremontoweać samochodu „w połowie”, „w ograniczonym zakresie” i dalej się nim cieszyć…
Czytaj dalej Volkswagen 1303S Cabrio 1973 – SPRZEDANY

Volkswagen T1 1966 – SPRZEDANY

Volkswagen T1 to zdecydowanie najpopularniejszy dziś klasyczny bus, którego wszelkie wersje przeżywają dziś prawdziwy renesans, budząc radość i nostalgię gdy pojawią się na trasie. Mechanika współdzielona z Garbusem pozwala na tani serwis i modyfikacje, choć cen sprzedaży z pewnością niskimi już nazwać nie można. Osobowy Microbus pojawił się w 1950 roku, wyróżniając się dwukolorowym malowaniem, ładniejszą tapicerką i dużym aluminiowym logo na froncie. Egzemplarz z ogłoszenia to jeden z ostatnich z charakterystyczną dzieloną przednią szybą. Odrestaurowany 20 lat temu ma drobne niedoskonałości, choć ogólnie jest w świetnej kondycji. Zastosowany silnik ma 1,8 l i dwa gaźniki, dzięki czemu jeździ zdecydowanie lepiej niż nowy.
Czytaj dalej Volkswagen T1 1966 – SPRZEDANY