Archiwum kategorii: Volkswagen

Volkswagen Golf Mk2 1989 – SPRZEDANY

Volkswagen Golf Mk2 jeździ i spisuje się świetnie. Jak widać doskonale może służyć na co dzień, choć jest to już czas, kiedy można pomyśleć o zarejestrowaniu go na żółte tablice samochodu zabytkowego. Szczególnie, jeżeli mówimy o tak oryginalnie zachowanym samochodzie, jak w ogłoszeniu. Przebieg tylko 150 tys. kilometrów i zachowane nawet fabryczne okleiny na karoserii – rzecz coraz rzadziej spotykana.
Czytaj dalej Volkswagen Golf Mk2 1989 – SPRZEDANY

Volkswagen Jetta A1 1980 – 13000 PLN – Trzebnica

Volkswagen Jetta A1 należy do popularnej na przełomie lat 70-tych i 80-tych grupy samochodów typu sedan, opracowanych jako rozwinięcie wersji dwubryłowych. Choć nie w każdym modelu się to udało, bez wątpienia możemy tu mówić o ładnej i proporcjonalnej linii. Dobrze zachowane egzemplarze w oryginalnym stanie stają się coraz bardziej poszukiwane, co przełożyło się na wzrost wartości o 300% w ciągu ostatnich 5 lat (informacja za Oldtimer Markt Preise 2015). Ten z ogłoszenia wyceniony jest zgodnie z trendami. Wygląda na solidny i zdrowy okaz, wymagający jedynie zabiegów kosmetycznych.
Czytaj dalej Volkswagen Jetta A1 1980 – 13000 PLN – Trzebnica

Volkswagen Garbus 1952 – USA – SPRZEDANY

Volkswagen Garbus jest jednym z najpopularniejszych środków transportu XX wieku. Im wcześniejszy model, tym łaskawszym okiem patrzą na niego kolekcjonerzy. Dzielona tylna szyba – split window – jest znakiem rozpoznawczym dla Garbusów wyprodukowanych przed 1953 rokiem. Są one coraz częściej podstawą do gruntownej i perfekcyjnej odbudowy, standardami przewyższającymi poziom fabryczny. Takim cackiem można stanąć do dowolnego konkursu klasyków na całym świecie i choć cena zakupu nie jest niska, kreuję ją unikatowość egzemplarza, zgodność z oryginałem, nakład oraz jakość włożonej pracy.
Czytaj dalej Volkswagen Garbus 1952 – USA – SPRZEDANY

Volkswagen 1200L 1975 – 50000 PLN – Bielawa

Garbus to ikona popkultury, najdłużej i najliczniej produkowane auto w historii. Volkswagen 1200L pojawił się na rynku w 1973 roku, będąc wyważoną odpowiedzią na oczekiwania unowocześnienia pojazdu. “L” w nazwie to dodatek w postaci chromowanych zderzaków i tylnej półki. To 100% klasyk, który pozostaje funkcjonalny, prosty i bezproblemowy w eksploatacji. Z powodzeniem można go używać zarówno w weekendy, jak i na co dzień – za miejskim ruchem nadąży bez problemu i nie spali dużo paliwa. W ogłoszeniu propozycja dla tych, którzy nie znoszą kompromisów – egzemplarz świeżo po remoncie, wypieszczony w każdym szczególe. Wygląda jak z fabryki, ale i cenę ma na iście europejskim poziomie (aktualna wycena stanu 1. według Oldtimer Markt Preise – 11400 euro).
Czytaj dalej Volkswagen 1200L 1975 – 50000 PLN – Bielawa

Volkswagen Karmann Ghia Typ 14 1962 – SPRZEDANY

Piękne to były czasy, gdy stylowe coupe nie musiało nic udowadniać na szosie. Volkswagen Karmann Ghia Typ 14 w podstawowej wersji dysponował silnikiem o pojemności 1.2 l i oszałamiającą mocą 30 KM. Taki zestaw pozwalał na rozpędzenie się do prędkości 120 km/h… co nikomu nie przeszkadzało. Ważniejsza była sportowa sylwetka i atrakcyjna paleta pastelowych barw, którymi mogła być pokryta karoseria. Ten nieźle zachowany Karmann licytowany przez Auctionatę nowego nabywcę znalazł za 14856 euro plus prowizja.
Czytaj dalej Volkswagen Karmann Ghia Typ 14 1962 – SPRZEDANY

Volkswagen T2 Westfalia 1973 – SPRZEDANY

O ile T1 to wybór największych entuzjastów modelu, o tyle Volkswagen T2 Westfalia jako model wciąż nieco bardziej przystępny i zdecydowanie bardziej praktyczny, może być fantastycznym pomysłem na letnie wojaże. Silnik z modelu VW 411 zapewnia wystarczającą dawkę mocy, a nadwozie jest bardziej stabilne niż u poprzednika. Ponad 40 lat na karku nie musi być przeszkodą, o ile mówimy o tak fantastycznie utrzymanym samochodzie, jak w ogłoszeniu.
Czytaj dalej Volkswagen T2 Westfalia 1973 – SPRZEDANY

Volkswagen T1 Westfalia 1962 – SPRZEDANY

Volkswagen T1 Westfalia był pionierem, pierwszym kamperem oferowanym w europejskich salonach. Na wakacje mogła nim się wybrać (i w nim zamieszkać) nawet czteroosobowa rodzina, co przy nadwoziu mierzącym zaledwie 4,3 m było ogromnym sukcesem. Dziś segment kamperów diametralnie się odmienił i rozwinął, lecz T1 Westfalia pozostała przedmiotem pożądania. Podróż taki wozem to zdecydowanie manifestacja światopoglądu i uwielbienia dla lat 60-tych, wymagająca dziś niemałej inwestycji. Ten świeżo i doskonale odrestaurowany licytowany był bez ceny minimalnej i został sprzedany za 100 tys. USD.
Czytaj dalej Volkswagen T1 Westfalia 1962 – SPRZEDANY