Yamaha YZF600R Thundercat 2001 – 16900 PLN – Goleniów

Yamaha YZF600R Thundercat to pierwowzór kultowego modelu R6. Pomimo, że Thundercat w dużej mierze bazował na swoim poprzedniku, to znajdziemy w nim kilka znaczących zmian: mniej agresywną pozycję kierowcy, silnik z niższymi obrotami maksymalnymi ale wyższym momentem obrotowym oraz dużą, jednoczęściową kanapę. Yamaha YZF600R odniosła natychmiastowy sukces. Jej silnik, bazujący na jednostce z modelu FZR, został ulepszony dla osiągnięcia większej mocy i momentu obrotowego niż w poprzedniku. Zostało to osiągnięte dzięki zmianie kształtu tłoków i komór spalania, odkuwaniu tłoków oraz zastosowaniu układu doładowania dynamicznego.

Yamaha YZF600R Thundercat
Rok produkcji: 2001
Moc: ok. 100 KM
Przebieg: 17889 km

Cena: 16900 PLN

Z powodu chęci zakupu kolejnego pojazdu i braku już miejsca w garażu, sprzedam 3 motocykle ze swojej kolekcji (2 pozostałe w osobnych ogłoszeniach). Przy zakupie całego pakietu – możliwa znaczna negocjacja ceny.

YAMAHA YZF600R THUNDERCAT – bezpośredni poprzednik i pierwowzór kultowego modelu R6.
Rok produkcji 2001, moc 100-105 KM, w zależności od źródeł, przebieg – 17889 km
Stan perfekcyjny, niemal jak nowy, zarówno wizualnie jak i mechanicznie. Śmiem twierdzić, iż jest to na pewno jedna z najlepszych sztuk tego modelu na świecie.
Aktualny przegląd i ubezpieczenie OC.
Motocykl stoi w garażu pod pokrowcem, w pełni zatankowany i w każdym momencie gotowy do jazdy.
Stan motocykla, nawet w zakamarkach, pod owiewkami, jest oryginalny i perfekcyjny, w większości miejsc dziewiczy – tak jak opuścił fabrykę. Z akcesoryjnych dodatków – nowy tłumik Leovince z DB-killerem oraz karbonową obejmą, regulowane klamki, dobrane pod kolor motocykla, firmy MRV. Oryginalne części oczywiście są spakowane i nowy nabywca je otrzyma wraz z motocyklem. Oryginalna instrukcja oraz zestaw narzędzi w futerale, znajdują się pod kanapą – tam również schowany jest Db-Killer. Motocykl jest gotowy do sezonu, jest świeżo po wymianie oleju z filtrem (Valvoline), ma nawoskowane wszystkie lakierowane elementy, jest po weryfikacji luzów zaworowych (nie wymagały regulacji) oraz synchronizacji gaźników.
Motocykl zawsze odpala bez problemu, zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Bardzo ładnie przyspiesza, a pełną swoją moc rozwija powyżej 8000 obr/min. Wyjątkowo sprawnie wchodzi na obroty, aż do czerwonego pola, przy czym bardzo ładnie brzmi na akcesoryjnym tłumiku. Posiada roczny akumulator.
Zdecydowanie polecam, zarówno do kolekcji, jak i weekendowych przejażdżek, które są bardzo przyjemne, ponieważ ma się wrażenie jazdy na niemal nowym motocyklu. Idealnie nadaje się do tzw. szybkiej turystyki, ponieważ pochodzi z lat, gdzie sportowe motocykle miały kierownicę zamontowaną powyżej górnej półki przedniego zawieszenia, stąd pozycja na motocyklu jest neutralna, a za sprawą dużej, miękkiej, kanapy, można pokonywać duże odległości, bez żadnych dolegliwości.

Motocykl można obejrzeć w Policach pod Szczecinem. Ewentualnie, po wcześniejszym umówieniu, w Goleniowie, przy autostradzie S3, prowadzącej nad morze.

Jeśli nie odbieram, proszę o SMS – oddzwonię. Chętnie też odpowiadam na wiadomości mail’owe – mój adres: SQ1EUO@GMAIL.COM

Telefon: +48 501 367 197
Miejscowość: Goleniów