ZZR Komar 2320 1970 – SPRZEDANY

To był prawdziwy pojazd dla mas. Produkowany przez Zjednoczone Zakłady Rowerowe w Bydgoszczy, miał wiele elementów wspólnych z rowerami – zagiętą kierownicę, siodełko, a nawet pedały. To co jednak go wyróżniało, to silnik. Przejęty z motoroweru Ryś, a później Żak, miał jeden cylinder, szalone 1,4 konia mechanicznego i dzięki dwustopniowej skrzyni biegów potrafił się rozpędzić do szalonych 50 km/h.Z czasem dorobił się prędkościomierza z licznikiem kilometrów i elektrycznego sygnału dźwiękowego (zasilanego z baterii). Przedstawiony Komar 2320 to wciąż wersja zwana „sztywniakiem”, produkowana do 1971 roku i wyposażone w sztywne mocowanie tylnego koła. Ten egzemplarz został pieczołowicie odrestaurowany, dzięki czemu pozwala cofnąć się w czasie i poczuć jak za dawnych lat.

ZZR Komar 2320
Rocznik: 1970
Przebieg: 7558 km
Pojemność: 49,8 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 1,36 KM

Motorower Komar po generalnym remoncie w 2010 roku. Rozebrany do najmniejszej śrubki, łącznie z silnikiem. W silniku wymieniony na nowy wał korbowy oryginał ZZR, tłok ZZR, cylinder ZZR i markowe łożyska w skrzyni biegów. Całość po szkiełkowaniu. Rama i błotniki wypiaskowane i położony nowy lakier zgodny z oryginalnym kolorem. Chromy ponownie nałożone. Piasty po szkiełkowaniu i wymianie zużytych części. Nowe szprychy. Obręcze nowe zamienniki. Opony oryginalne, dętki nowe. Guma siedzenia oraz manetki oryginalne. Instalacja elektryczna oraz linki nowe. Nowa lampa przód. Nowa narzędziówka, zrobiona na wzór oryginalnej. Po remoncie przejechane w pierwszym roku około 50 km, po czym zostało spuszczone paliwo i schowany na strychu, nieużywany. Cały czas zarejestrowany, z opłacanym ubezpieczeniem. Brak przeglądu.