Mercedes E55 AMG W211 ma tylny napęd, ręcznie składany silnik V8 i aparycję drapieżnej limuzyny, szczególnie z wydechem podkreślającym jego charakter. Jakby nie patrzeć, to jeden z najszybszych czteromiejscowych sedanów na świecie. Jest jednocześnie wygodny, świetnie wykonany i stworzony do szybkiej, autostradowej jazdy. To samochód, do którego można wskoczyć, przekręcić kluczyk w stacyjce i w mgnieniu oka przejechać przez pół Europy. Właściwie utrzymywany w każdej podróży będzie zachwycać. Ten egzemplarz pochodzi z japońskiego rynku, ma kilka tuningowych dodatków i przebieg wciąż poniżej 100 tys. kilometrów.
Mercedes E55 AMG W211
Rocznik: 2005
Przebieg: 94900 km
Pojemność: 5439 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 476 KM
Cena: 149000 PLN
Wyposażenie:
Wyposażenie „japońskie”:
– dokładka pod zderzak Carlssona,
– końcowe wydechy Carlsson zapewniające dużo lepsze brzmienie od fabrycznych, które są odrobinę za ciche, oczywiście cywilizowanie jechać również się da, wystarczy delikatnie obchodzić się z gazem,
– klapka popielniczki Carlsson,
– atrapa bez gwiazdy na masce,
– oryginalne owiewki szyb Mercedes,
– spojler na klapie bagażnika.
Oprócz tego:
– przednie hamulce tarcze EBC i klocki EBC YELLOW, wszelkie inne „OEM aftermarket” po jednym ostrym hamowaniu nadają się do wymiany (8 tłoczków na koło),
– guziki do zmiany biegów na kierownicy,
– podgrzewane siedzenia z pamięcią MULTICONTUR z przodu,
– Harman Kardon z głośnikiem basowym w półce bagażnika + radio Alpine z MP3 na SD/CD,
– Bi Xenon,
– czujniki parkowania,
– zawieszenie Airmatic (tryb podniesiony, tryb normalny comfort, tryb usztywniony i obniżony sport 1/sport 2, automatyczne obniżanie przy wyższych prędkościach),
– 4-strefowa klimatyzacja,
– zwiększony zbiornik paliwa 80 l,
– elektryczny szyberdach,
– elektrycznie składane zagłówki i lusterka,
– roleta elektryczna tylnej szyby,
– cup holder.
Do sprzedania mój prywatny samochód kolekcjonerski. Szukany przez ponad rok, dokładnie sprawdzony i wybrany spośród 20 egzemplarzy różnych Mercedesów oczywiście z V8. Z bólem serca wystawiam, przyszła pora na zmiany…
Najpiękniejszy dostępny na polskim rynku egzemplarz W211 E55 AMG z bardzo małym przebiegiem 94k km i w pięknym czarnym lakierze BLACK OBSIDIAN 197U z dodatkami Carlssona. Najważniejsze znajduje się oczywiście pod maską – legendarny silnik 5,4 l M113K – ręcznie składany, zakuty, uznawany za pancerny, z kompresorem o pojemności 2,1 l oferujący 476 KM i 700 NM od bardzo niskich obrotów. Przyspieszenie 4,7 s do 100, 100-200 w okolicach 10 s. Prędkość maksymalna 308 km/h. Uśmiech na twarzy za każdym razem gwarantowany. Ciągle potrafi zawstydzić nie jedno nowe „szybkie” auto.
Auto w moim posiadaniu ponad 6 lat, zakupione od pierwszego właściciela w Polsce, który sprowadził je osobiście z Japonii. Auto bezwypadkowe – aczkolwiek w związku z dokładką pod zderzak Carlssona dodatkowa warstwa lakieru znajduje się na przednim zderzaku, masce i błotnikach – oczywiście nie ma grama szpachli – udostępnię miernik lakieru. Posiadam zdjęcia z aukcji w Japonii razem z oceną 4B. Zdjęcia w słońcu auto podniesione, bez słońca tryb sport 2.
W auto włożyłem bardzo dużo czasu i pieniędzy, aby doprowadzić je do aktualnego kolekcjonerskiego stanu. Robione były rzeczy które trzeba i których nie potrzeba ale zrobiłem i tak profilaktycznie. Czego nie robi się z miłości do motoryzacji. Pełną listę zrobionych rzeczy udostępnię kupującemu.
Niski potwierdzony przebieg (posiadam zdjęcia):
2005 – 2009 – do 27k km ASO Japonia 2014 – 53k km, 2016 – 61k km, 2018 – 76k km certyfikat eksportowy od 2019 – co roku do dzisiaj – historiapojazdu.gov.pl data pierwszej rejestracji 01.01.2005, VIN na zdjęciu.
Auto pochodzi z 2005 (modelowo 04/2), w związku z czym posiada następujące ulepszenia względem pierwszej wersji z 2002/3 roku:
– poprawiona chłodnica (bez możliwości pomieszania płynu chłodniczego z olejem ASB),
– ulepszony dyferencjał,
– ulepszone zegary,
– ulepszone wspomaganie,
– ulepszony kompresor o większym stopniu doładowania (końcówka symbolu 0580).
Auto posiada jeszcze ślady po 5-letniej ceramice zrobionej w Japonii – wlepka na słupku. Mimo to 2x w roku zabezpieczane przeze mnie woskiem Colonite 476s, skóra 1-2x w roku Leatherique Leather Rejuvenator. Parkowane w garażu i jeżdżone tylko w suchym. Auto jest serwisowane z pedantyczną dbałością i wygląda jak nowe. Nie wymaga wkładu serwisowego – wszystko jest zrobione.
Cena wynika ze stanu oraz przebiegu auta – ABSOLUTNIE DLA WYMAGAJĄCYCH – zapraszam do ewentualnej dyskusji na miejscu osoby ZDECYDOWANE.
Telefon: +48 884 307 111
Miejscowość: Lisi Ogon