Brak wyścigowych sukcesów na miarę tych z epoki DTM, brak charakterystycznych poszerzeń nadwozia i wyrazistego stylu – to były argumenty, którymi długo operowali przeciwnicy tej generacji M3, zestawiając BMW E36 z jego poprzednikiem, modelem E30. Faktem jest, że przewaga dwóch cylindrów i udoskonalone zawieszenie sprawiały, że lekkość prowadzenia i frajda z jazdy BMW M3 Coupe E36 zawsze były pierwszorzędne. Przyszedł też czas, że ceny wystrzeliły, i dziś już kupno rozsądnego egzemplarza poniżej granicznej ceny 100 tys. zł jest niemal niemożliwe i to nawet, gdy mówimy o autach z rynku amerykańskiego, które cechowała inna, słabsza jednostka napędowa. BMW S50B30US to silnik o pojemności 3 l i mocy 240 koni mechanicznych. Silnik ten jest bardziej zbliżony do standardowego silnika M50 i ma taki sam stopień sprężania jak M50B25TU, ale wykorzystuje inne wałki rozrządu, wał korbowy, korbowody i tłoki. Nie ma tak wyścigowej charakterystyki, jak europejska specyfikacja, ale z pewnością wigoru nie można mu odmówić.
Czytaj dalej BMW M3 Coupe E36 1995 – 99000 PLN – Stary Dzierzgoń
RT Classic Garage
RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.
Porsche 911 Carrera 996 2001 – 149000 PLN – Stary Dzierzgoń
Rozpoznawalna natychmiast kultowa sylwetka nadwozia, komfort, elegancja i sportowe geny. Porsche 911 Carrera to samochód dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą od auta i ludzi, którzy pragną odczuwać emocje podczas jazdy. Porsche 911 generacji 996 debiutowało w 1998 roku otwierając w dziejach marki nowy rozdział. W porównaniu do poprzednika bardziej cywilizowane, z większą ilością miejsca we wnętrzu, o wiele lepiej sprawowało się w dłuższych trasach. Dobrze zachowany egzemplarz, taki jak ten prezentowany w ogłoszeniu, będzie nie tylko przyciągać wzrok przechodniów dzięki stylizacji a’la model GT2, ale i cieszyć kierowcę swoimi właściwościami jezdnymi przez szereg lat. Ten egzemplarz to poliftowa wersja z silnikiem 3,6 l, zestawionym z zawsze mile widzianą w Porsche manualną skrzynią biegów.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 2001 – 149000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes 560 SL R107 1987 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes 560 SL to finalna wersja generacji R107. W roku 1987 był to już klasyk, choć wciąż można było go zamówić w salonie. Od zaprezentowanego w 1971 roku modelu 350 SL/450 SL nie różnił się ani jednym elementem karoserii, będąc wówczas najdłużej produkowanym Mercedesem w historii. Czym się wyróżnia? Ma większy silnik od poprzedników, ma poduszkę powietrzną kierowcy, ma felgi o średnicy o cal większej i ma wzmocnione hamulce z systemem ABS. Co oferuje? Pewne prowadzenie bez rezygnacji z komfortu, piękne brzmienie mocnej V8-mki i otwarty dach nad głową. No i w przypadku prezentowanego egzemplarza, niewątpliwie atutem jest kolorystyka. Lakier Blue-Black i świetne czerwone wnętrze to konfiguracja spotykana nieczęto, a bardzo urodziwa. Piękna sprawa.
Czytaj dalej Mercedes 560 SL R107 1987 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes S 400 L Hybrid V221 2010 – SPRZEDANY
Wprowadzony do produkcji w 2009 roku Mercedes S 400 Hybrid otworzył nowy rozdział w historii marki. To pierwsza seryjnie produkowana S klasa z napędem hybrydowym. Wolnossąca jednostka benzynowa o pojemności 3,5 l i oznaczeniu fabrycznym M 272 KE 35 generuje 279 KM i sprzężona jest z motorem elektrycznym dającym dodatkowy zastrzyk 20 KM. Jednostka spełnia normę Euro 5 i pozwoliła na zmniejszenie średniego spalania względem wersji S 350 o około 2 l /100 km. Jak to uzyskano? Elektryczny silnik służy jako rozrusznik i alternator, ma funkcję Start-Stop i jest umieszczony bezpośrednio przy siedmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów. Kiedy pojazd zwalnia, silnik elektryczny działa jak generator i odzyskuje energię kinetyczną poprzez rekuperację. Uzyskana w ten sposób energia jest magazynowana w litowo-jonowych akumulatorach i udostępniana w razie potrzeby. Taki układ nazywa się dziś miękką hybrydą i jest stosowany w wielu autach, ale w owym czasie był rozwiązaniem pionierskim.
Czytaj dalej Mercedes S 400 L Hybrid V221 2010 – SPRZEDANY
Mercedes S 500 L W140 1995 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń
Nie sposób przejść obok obojętnie. Mercedes S 500 L W140 miał powalać konkurencję na kolana i wyznaczać nowe trendy na rynku… i zrobił to wyśmienicie. Szczególnie w wersji z wydłużonym rozstawem osi imponował rozmiarami, komfortem, świetnym wyciszeniem kabiny i jakością wykonania. Wrażenie robi również po latach. Nikt nie ma wątpliwosci, że zachowany w pięknym stanie egzemplarz to dziś już pełnoprawny klasyk. Ten przybył do Polski z Japonii i ma jedynie 97 tysięcy kilometrów przebiegu.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W140 1995 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – 115000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes S 500 Coupe C140 to S klasa, w której najważniejszy jest kierowca i jego pasażer. Tu nie ma potrzeby używania dodatkowych drzwi dla drugiego rzędu foteli, tam też są miejsca, ale najważniejsi siedzą z przodu. Tu uzyskanie zgrabnej sylwetki typu hardtop z bezramkowymi drzwiami, pozwalającymi na pozostawienie otwartej bocznej przestrzeni było ważniejsze i nawiązujące do realizowanej już od lat 60-tych koncepcji znanej z modeli W111 Coupe i W114 Coupe. Mercedes S 500 Coupe C140 to wersja ze środkowego etapu, która już nie była określana fabrycznie jako SEC, ale jeszcze nie była CL-em. Pod maską znany i lubiany silnik V8 o pojemności 5 litrów, a na liczniku przebiegu jedyne 80 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – 115000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes SL 55 AMG R230 2005 – 195000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes SL 55 AMG R230 był topową wersją imponującą nie tylko muskularną sylwetką, lecz i osiągami. Silnik M113 o pojemności 5,5 l ma osiem cylindrów i sprężarkę Roots’a. Generuje 500 KM i dźwięk, który powoduje gęsią skórkę. Na dodatek auto prowadzi się jak po sznurku. To zasługa aktywnego zawieszenia hydraulicznego Active Body Control, zdolnego dynamicznie utwardzać zawieszenie poszczególnych kół w celu niwelowania przechyłów podczas gwałtownych manewrów. Po raz pierwszy zastosowano w tej generacji również system automatycznego składania sztywnego dachu, który uczynił z niego coupe zmieniające się w cabrio po naciśnięciu jednego przycisku. Gdy był nowy, robił wrażenie w każdym miejscu na świecie. Po dwudziestu latach wciąż może zachwycić, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu zachowanym w bardzo dobrym stanie.
Czytaj dalej Mercedes SL 55 AMG R230 2005 – 195000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes E55 AMG W211 2004 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń
Mercedes E55 AMG W211 ma tylny napęd, ręcznie składany silnik V8 i charakter leniwego kota, który lubi snuć się po zapiecku, lecz gdy zajdzie taka potrzeba, potrafi rzucić się do skoku w tempie, o które żadna mysz go nie podejrzewa. W końcu to drapieżca, supersedan należący dwie dekady temu do ligi najszybszych czteromiejscowych limuzyn na świecie. To samochód do którego można wskoczyć, przekręcić kluczyk w stacyjce i w mgnieniu oka przejechać przez pół Europy… a brzmi do tego tak, jak każdy duży Mercedes powinien. Właściwie utrzymywany może być wciąż w pełnej sprawności mechanicznej i w każdej podróży będzie zachwycać.
Czytaj dalej Mercedes E55 AMG W211 2004 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń
Porsche 911 Turbo 997 2008 – 539000 PLN – Stary Dzierzgoń
Porsche, 911 i Turbo – zlepek tych dwóch słów u wielu budzi gęsią skórkę, a w umyśle od razu rodzi się wizja ciekawej trasy po górach z wieloma zakrętami i wieloma tunelami, w których można przycisnąć pedał gazu. Z drugiej strony są i tacy, którzy chcieliby tylko postawić je w garażu i na nie patrzeć. Nie ważne w której grupie jesteś, to Porsche 911 Turbo 997 może być spełnieniem Twoich marzeń. Ma piękną konfigurację kolorystyczną, jest po gruntownym serwisie i zostało z gustem zmodyfikowane. Felgi BBS Motorsport o rozmiarze 20 cali z pewnością dodają mu uroku, a napęd na 4 koła i moc 480 KM łączą się tu z wyjątkową trakcją.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 997 2008 – 539000 PLN – Stary Dzierzgoń
BMW 525i E34 1991 – 59900 PLN – Stary Dzierzgoń
BMW 525i E34 to model, w którym łatwo się zakochać. Szybki, komfortowy, projektowany z myślą o przyjemności kierowcy, daje to, czego brakuje w nowych autach – świetne odczucie harmonijnej pracy wszystkich mechanizmów. Nie izoluje od drogi, lecz przekazuje odpowiednie bodźce, by kierowca mógł się czuć pewnie na drodze, ale też znał granice możliwości – swoje i maszyny. Podobnie wspaniała jest praca jego sześciocylindrowej jednostki – to 24-zaworowe M50, jedna z najlepiej ocenianych jednostek w historii marki. To prawdziwa klasyka gatunku, a BMW ze wspaniałych lat 90., zachowane w bardzo dobrym stanie, zawsze jest godne uwagi. Ten egzemplarz pochodzi z rynku niemieckiego, ma zawsze poszukiwaną i lubianą w BMW skrzynię manualną oraz felgi BBS RC.
Czytaj dalej BMW 525i E34 1991 – 59900 PLN – Stary Dzierzgoń