RT Classic Garage

RT Classic Garage – to coś więcej niż biznes to pasja do motoryzacji, która połączyła dwóch przyjaciół. Nasza firma zajmuje się sprzedażą klasycznych aut i youngtimerów pochodzących z całego świata. W naszej ofercie znajdują się auta z Europy, USA, Japonii, Bliskiego Wschodu czy z rodzimego polskiego rynku. Wspieramy naszych klientów w budowaniu kolekcji aut, które będą spełnieniem ich marzeń motoryzacyjnych. Wyszukujemy i sprzedajemy najlepsze i najciekawsze modele topowych marek, ale także ciekawe, niszowe egzemplarze będące ciekawymi klasykami i dobrą inwestycją. Jesteśmy otwarci na realizacje indywidualnych zamówień na klasyki. Dokładamy wszelkich starań, aby auta, które sprzedajemy były w jak najlepszym stanie mechanicznym, gotowe cieszyć nowego nabywcę od pierwszego kilometra za kierownicą. Dbamy o kompleksowa obsługę klienta, aby zapewnić naszym partnerom komfort i bezpieczeństwo włącznie z dostawą auta pod wskazany adres. Robimy to z pasji to motoryzacji. Zapraszamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą.

Porsche 911 Carrera 993 1996 – 359000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 993 jest wewnętrznym oznaczeniem dla generacji Porsche 911 produkowanej i sprzedawanej w okresie od stycznia 1994 do 1998 jako zastępca modelu 964. Porsche 911 Carrera 993 było znacznie ulepszone względem swojego poprzednika. Według Porsche każda część samochodu została zaprojektowana od podstaw, łącznie z silnikiem i tylko 20% jego części zostało przeniesionych z poprzedniej generacji. Porsche określa 993 jako „znaczący postęp, nie tylko z technicznego, ale także wizualnego punktu widzenia”. Inżynierowie Porsche opracowali nową ramę pomocniczą ze stopu metali lekkich z zawieszeniem wielowahaczowym, eliminując zjawisko nadsterowności, tworząc bardziej cywilizowany samochód, zapewniający lepsze wrażenia z jazdy. Dziś jest to – jako ostatni z rodu chłodzonych powietrzem – wyjątkowo ceniony i lubiany model. Prezentowany egzemplarz ma na pokładzie zawsze mile widzianą w 911 skrzynię manualną oraz drobne zmiany tuningowe – obniżone zawieszenie KW i 18-calowe felgi BBS LM.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 993 1996 – 359000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Carrera 996 2001 – 159000 PLN – Stary Dzierzgoń

Rozpoznawalna natychmiast kultowa sylwetka nadwozia, komfort, elegancja i sportowe geny. Porsche 911 Carrera to samochód dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą od auta i ludzi, którzy pragną odczuwać emocje podczas jazdy. Porsche 911 generacji 996 debiutowało w 1998 roku otwierając w dziejach marki nowy rozdział. W porównaniu do poprzednika bardziej cywilizowane, z większą ilością miejsca we wnętrzu, o wiele lepiej sprawowało się w dłuższych trasach. Dobrze zachowany egzemplarz, taki jak ten prezentowany w ogłoszeniu, będzie nie tylko przyciągać wzrok przechodniów dzięki stylizacji a’la model GT2, ale i cieszyć kierowcę swoimi właściwościami jezdnymi przez szereg lat. Ten egzemplarz to poliftowa wersja z silnikiem 3,6 l, zestawionym z zawsze mile widzianą w Porsche manualną skrzynią biegów.
Czytaj dalej Porsche 911 Carrera 996 2001 – 159000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes CL 550 C216 2007 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Każda kolejna generacja klasy S to popis stylu i technologii, świetne wykonanie i ponadczasowa stylistyka. Nie inaczej było z modelem CL generacji C216, debiutującym w połowie 2006 roku. Oparty technologicznie o świetną S klasę generacji W221, w zestawieniu z poprzednikiem urósł w każdym rozmiarze. Łącznie wyprodukowano 32258 sztuk, a już cena wersji podstawowej przekraczała w Europie 100 tys. euro. Dziś świetnie zachowany egzemplarz można kupić za mniej niż 30% tej kwoty i obserwując oraz analizując rynek, można śmiało postawić tezę, że te ceny spadać już nie będą. W końcu tak wspaniałych i napędzanych co najmniej 5,5-litrową jednostką V8 samochodów we współczesnym świecie już zbyt wiele nie przybywa. Ten Mercedes CL 550 C216 wyróżnia się niewielkim przebiegiem, który wynosi 56 tys. km. Ma efektowne zestawienie czarnego lakieru z beżowym wnętrzem, pakiet AMG oraz felgi AMG.
Czytaj dalej Mercedes CL 550 C216 2007 – 139000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes 560 SL R107 1987 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes 560 SL to finalna wersja generacji R107. W roku 1987 był to już klasyk, choć wciąż można było go zamówić w salonie. Od zaprezentowanego w 1971 roku modelu 350 SL/450 SL nie różnił się ani jednym elementem karoserii, będąc wówczas najdłużej produkowanym Mercedesem w historii. Czym się wyróżnia? Ma większy silnik od poprzedników, ma poduszkę powietrzną kierowcy, ma felgi o średnicy o cal większej i ma wzmocnione hamulce z systemem ABS. Co oferuje? Pewne prowadzenie bez rezygnacji z komfortu, piękne brzmienie mocnej V8-mki i otwarty dach nad głową. No i w przypadku prezentowanego egzemplarza, niewątpliwie atutem jest kolorystyka. Lakier Blue-Black i świetne czerwone wnętrze to konfiguracja spotykana nieczęto, a bardzo urodziwa. Piękna sprawa.
Czytaj dalej Mercedes 560 SL R107 1987 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes SL 500 R230 2002 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń

Nie możemy mieć najmniejszych wątpliwości co do tego, że Mercedes SL 500 R230 jest przyszłym klasykiem. Choć to auto nowoczesne, nie to sprawi, że zapisze się w pamięci. Z pewnością najbardziej fascynująca i ponadczasowa jest jego stylistyka – we wcięciach na błotnikach i masce pobrzmiewa echo pierwszego Gullwinga. Również pod jego maską pracuje sprawdzona technika. Wolnossąca jednostka V8 o pojemności 5 litrów generuje 306 koni mechanicznych, zapewniające przyjemną jazdę. To pierwszy SL, w którym producent zdecydował się na zastosowanie sztywnego, składanego dachu. Dzięki temu nawet gdy zdecydujemy się na podróż z dużymi prędkościami, nie opuści nas wrażenie pełnego komfortu.
Czytaj dalej Mercedes SL 500 R230 2002 – 109000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes S 500 L W140 1995 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Nie sposób przejść obok obojętnie. Mercedes S 500 L W140 miał powalać konkurencję na kolana i wyznaczać nowe trendy na rynku… i zrobił to wyśmienicie. Szczególnie w wersji z wydłużonym rozstawem osi imponował rozmiarami, komfortem, świetnym wyciszeniem kabiny i jakością wykonania. Wrażenie robi również po latach. Nikt nie ma wątpliwosci, że zachowany w pięknym stanie egzemplarz to dziś już pełnoprawny klasyk. Ten przybył do Polski z Japonii i ma jedynie 97 tysięcy kilometrów przebiegu.
Czytaj dalej Mercedes S 500 L W140 1995 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes S 500 Coupe C140 to S klasa, w której najważniejszy jest kierowca i jego pasażer. Tu nie ma potrzeby używania dodatkowych drzwi dla drugiego rzędu foteli, tam też są miejsca, ale najważniejsi siedzą z przodu. Tu uzyskanie zgrabnej sylwetki typu hardtop z bezramkowymi drzwiami, pozwalającymi na pozostawienie otwartej bocznej przestrzeni było ważniejsze i nawiązujące do realizowanej już od lat 60-tych koncepcji znanej z modeli W111 Coupe i W114 Coupe. Mercedes S 500 Coupe C140 to wersja ze środkowego etapu, która już nie była określana fabrycznie jako SEC, ale jeszcze nie była CL-em. Pod maską znany i lubiany silnik V8 o pojemności 5 litrów, a na liczniku przebiegu jedyne 80 tys. km.
Czytaj dalej Mercedes S 500 Coupe C140 1994 – 119000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes SL 55 AMG R230 2005 – 199000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes SL 55 AMG R230 był topową wersją imponującą nie tylko muskularną sylwetką, lecz i osiągami. Silnik M113 o pojemności 5,5 l ma osiem cylindrów i sprężarkę Roots’a. Generuje 500 KM i dźwięk, który powoduje gęsią skórkę. Na dodatek auto prowadzi się jak po sznurku. To zasługa aktywnego zawieszenia hydraulicznego Active Body Control, zdolnego dynamicznie utwardzać zawieszenie poszczególnych kół w celu niwelowania przechyłów podczas gwałtownych manewrów. Po raz pierwszy zastosowano w tej generacji również system automatycznego składania sztywnego dachu, który uczynił z niego coupe zmieniające się w cabrio po naciśnięciu jednego przycisku. Gdy był nowy, robił wrażenie w każdym miejscu na świecie. Po dwudziestu latach wciąż może zachwycić, szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu zachowanym w bardzo dobrym stanie.
Czytaj dalej Mercedes SL 55 AMG R230 2005 – 199000 PLN – Stary Dzierzgoń

Mercedes CL 500 C215 2003 – 69000 PLN – Stary Dzierzgoń

Duże Coupe od Mercedesa zawsze przenosi w inny świat. Niezależnie od generacji, zabiera w podróż pełną komfortu, gładkiej pracy zawieszenia i silnika, oraz świetnie wykonanego wnętrza. CL 500 generacji C215 to samochód po raz pierwszy zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 1999 roku. Napędzany jest V8-ką o pojemności 5 l i mocy 306 KM. Nowoczesna technologia pozwalająca na łączenie lekkich materiałów w konstrukcji, takich jak aluminium, magnez i tworzywa sztuczne, znacznie przyczyniła się do zmniejszenia masy samochodu. Wprost trudno w to uwierzyć, ale zestawiając z poprzednikie, samochód zrzucił aż 340 kilogramów nadwagi. Lekka konstrukcja i wzorowa wydajność aerodynamiczna (Cx = 0,28), w połączeniu z nowoczesnymi technologiami, zapewniły komfort i osiągi. Podróżuje się nim fantastycznie.
Czytaj dalej Mercedes CL 500 C215 2003 – 69000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche 911 Turbo 997 2008 – 549000 PLN – Stary Dzierzgoń

Porsche, 911 i Turbo – zlepek tych dwóch słów u wielu budzi gęsią skórkę, a w umyśle od razu rodzi się wizja ciekawej trasy po górach z wieloma zakrętami i wieloma tunelami, w których można przycisnąć pedał gazu. Z drugiej strony są i tacy, którzy chcieliby tylko postawić je w garażu i na nie patrzeć. Nie ważne w której grupie jesteś, to Porsche 911 Turbo 997 może być spełnieniem Twoich marzeń. Ma piękną konfigurację kolorystyczną, jest po gruntownym serwisie i zostało z gustem zmodyfikowane. Felgi BBS Motorsport o rozmiarze 20 cali z pewnością dodają mu uroku, a napęd na 4 koła i moc 480 KM łączą się tu z wyjątkową trakcją.
Czytaj dalej Porsche 911 Turbo 997 2008 – 549000 PLN – Stary Dzierzgoń