Warsaw Moto Show to targi motoryzacyjne, które odbyły się w Ptak Warsaw Expo dopiero po raz drugi, a już przyciągnęły prawie 150 tys. odwiedzających. Na stoiskach zobaczyć można było polskie premiery nowych samochodów, a także pond tysiąc najróżniejszych pojazdów rozmieszczonych tematycznie w 3 halach targowych. Giełda Klasyków zajęła stanowisko tuż obok kolekcji Pana Ptaka, aby pokazać i uświadomić ludziom, że samochody klasyczne zachowane w dobrej kondycji, stanowią nie tylko lokatę kapitału, ale mogą służyć również na co dzień.
Na naszym stoisku w Nadarzynie zaprezentowaliśmy samochody i motocykle z różnych półek cenowych, i w różnych konfiguracjach, tak aby jak najlepiej pokazać przekrój możliwości i spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców.
Na pierwszy ogień poszły dwa egzemplarze klasyków z Zuffenhausen, Porsche 928 S4 i Carrera 4 z serii 993. Obydwa samochody cieszyły się niezwykłym powodzeniem, a drugi kilka dni po wystawie został sprzedany.
Stawiając na porównania, w kolejnej linii zaprezentowaliśmy dwa Mercedesy, ale nie po to aby konkurowały, lecz aby uświadomić ludziom, że w podobnej cenie możemy uzyskać samochody o całkiem różnych konfiguracjach. Jeden w możliwie bogatej wersji 560 SEL, sprowadzony z USA, z nową powłoką lakierniczą. Drugi z nieco skromniejszej, lecz również ciekawej wersji 300 SE, z niemal dwukrotnie niższym przebiegiem i w pełni oryginalnym stanie zachowania.
Jak zwykle K-jedynki cieszyły się niesłabnącym powodzeniem, a sesje zdjęciowe przy nich nie ustawały ani na chwilę.
Trzy diametralnie różniące się od siebie kabriolety prezentowały przekrój luksusu jazdy z otwartym dachem. Nowego nabywcę znalazł czarny 300 SL-24.
Na koniec luksus z mocnym silnikiem w postaci Mercedesa SL 500, z ponad trzystoma końmi mechanicznymi i panoramicznym dachem.