Jaguar XJS 2+2 Convertible 4.0 1995 – SPRZEDANY

Jeździ aksamitnie, zachwyca liniami, łączy kanapowy komfort z sylwetką przywołującą najwspanialsze konstrukcje lat 60-tych i 70-tych. Jaguar XJS 2+2 Convertible 4.0 z 1995 roku uwodzi, lecz pozostaje przy tym nieprzyzwoicie przyjemny i bezproblemowy w codziennej eksploatacji. To bez wątpienia klasyk, który podczas ponad 20-letniego okresu produkcyjnego przechodził szereg modyfikacji i w rezultacie stał się oszlifowanym diamentem. Jego sześciocylindrowa jednostka mruczy pięknie, ma sporo mocy i zużywa przy tym rozsądne ilości paliwa. Ten szafirowy Jaguar sprowadzony został ze Stanów Zjednoczonych, a w Polsce został przygotowany tak, by prezentował się jak nowy.

Jaguar XJS 2+2 Convertible 4.0
Rocznik: 1995
Przebieg: 130000 mil
Pojemność: 3980 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 229 KM

Wyposażenie
– opcjonalna tylna kanapa,
– automatycznie składany dach,
– klimatyzacja,
– skórzana tapicerka,
– elektrycznie sterowane fotele,
– elektryczne szyby,
– elektryczne lusterka,
– lusterko wsteczne fotochromatyczne,
– podłokietnik ze schowkiem,
– 4-biegowa skrzynia automatyczna z funkcją nadbiegu i trybem sport,
– tempomat,
– radio Alpine z CD,
– dwie poduszki powietrzne,
– wspomaganie kierownicy,
– 16 calowe alufelgi z polerowanym frontem.

Jaguar XJS 2+2 Convertible 4.0 z ostatniego okresu produkcji, wyróżniający się galwanizowaną karoserią i nowoczesną jednostką sześciocylindrową AJ16 (dostępną w XJS jedynie w latach 1994-96).
Jest to ostatnia rzędowa szóstka Jaguara, uchodząca za najbardziej dopracowaną, wytrzymałą i bezproblemową w eksploatacji.
Średnie spalanie w cyklu mieszanym to ok. 12 l/100 km, w trasie spada do ok. 10 l/100 km.

Przepiękny kolor Sapphire Blue Metallic, kremowa skórzana tapicerka, granatowy materiałowy dach (oryginalny).

Samochód sprowadzony z USA.
Carfax czysty. Samochód bez przeszłości wypadkowej. Na każdym elemencie blacharskim można odnaleźć naklejkę z oryginalnym numerem VIN.
Po sprowadzeniu do kraju otrzymał druga powłokę lakierniczą, wnętrze zostało odświeżone, a samochód przeszedł pełen przegląd mechaniczny.
Felgi są po profesjonalnej renowacji (malowanie proszkowe + toczenie frontów CNC + lakier bezbarwny).
Założony komplet 5-ciu nowych opon.

Samochód zarejestrowany w Polsce, ubezpieczony, po przeglądzie.
W moich rękach przejechał około 13000 km, po czym ponownie przeszedł pełną kosmetykę, w tym:
– 4-etapowa korekta lakieru,
– powłoka ceramiczna na lakierze i felgach,
– konserwacja skórzanej tapicerki,
– impregnacja dachu.

Prywatnie zajmuję się prowadzeniem Giełdy klasyków i pisywaniem wstępów do większości ogłoszeń.