W podróż do motoryzacyjnej przeszłości zabrało nas MTP organizując pierwszą edycję targów Retro Motor Show. Od 4-6 listopada w Poznaniu na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, można było przenieść się do ubiegłego wieku i zobaczyć to, co motoryzacja miała najlepszego do zaproponowania. Od super luksusowych aut po te, które służyły wszystkim na co dzień w bliższych i dalszych wyprawach. Oczywiście w tej podróży nie mogło zabraknąć Giełdy Klasyków! Na naszym stoisku zaprezentowaliśmy gamę samochodów wystawionych na sprzedaż na naszym portalu.
Pierwsza edycja targów Retro Motor Show ruszyła pełnym gazem prezentując szerokiej publiczności blisko 400 modeli z praktycznie każdej dekady XX wieku. Przez targi przeszły tłumy odwiedzających, podziwiając wystawy, kolekcje, a także samochody przeznaczone na sprzedaż. Wszystko okraszone było wydarzeniami strefy warsztatowej nazwanej Akademią Renowacji oraz prezentacją zabytkowych autobusów i traktorów.
Targi zaliczamy do jednych z najbardziej udanych ze względu na trzy zawarte na naszym stoisku transakcje oraz dużą frekwencję osób zainteresowanych zakupem samochodów.
Na naszym stoisku prym wiodły Mercedesy. Zaprezentowaliśmy ich osiem, z czego trzy na targach znalazły nowych nabywców:
Wspaniały E 500 Limited W124, który powstał w serii liczącej 500 sztuk i zamykał liczącą 10479 sztuk produkcję opracowanego przez Porsche modelu 500E/E 500:
http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-e-500-limited-w124-1994-warszawa/
Sprzedaliśmy również pięknie zachowanego SEC’a o niskim przebiegu. To rozłożyste coupe przekonało nabywcę smukłą i klasycznie elegancką sylwetką, doskonałymi manierami na drodze i świetną jednostką V8 pod maską:
http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-500-sec-c126-1988-69900-pln-warszawa/
Kolejny, który znalazł nabywcę to obłędny S 600 Coupe, ze szwajcarskim rodowodem i niskim przebiegiem, w niezwykle rzadkiej konfiguracji kolorystycznej głębokiej zieleni i jasnego skórzanego wnętrza:
http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-s-600-coupe-c140-1993-79000-pln-pruszkow/
Pozostałe cztery nie trafiły na swoją drugą połowę, ale wzbudzały nie mniejsze zainteresowanie. 300SE w niesamowitym kolorze Bornit z doskonałym ciemnym wnętrzem:
Czekoladowa „beczka” – 200 W123 w ładnej konfiguracji, z jasnym wnętrzem, wciąż oryginalnym lakierem, wnętrzem i przebieg zaledwie 92 tysięcy kilometrów:
http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-200-w123-1979-53900-pln-zgierz/
Mercedes’a E 300T 4Matic S124 z dodatkową kanapą w bagażniku! Okaz z oryginalnym lakierem i wnętrzem:
http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-e-300t-4matic-s124-1995-47000-pln-pruszkow/
Rewelacyjnego „dużego Pontona” w stanie konkursowym po szczegółowej renowacji:
http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-220s-w180-1958-rokietnica/
Oraz jednego pięknego kota: Jaguara XJS, w bajecznym lakierze Sapphire Blue Metallic z jasną skórzaną tapicerką:
Stoisko uzupełniały motocykle – kultowe BMW K1 oraz wspaniale zachowaną MZ Trophy w barwach milicji:
http://www.gieldaklasykow.pl/mz-trophy-es-250-milicja-1971-15000-pln-klodzisko/
Na targach widać było doświadczenie organizatora i profesjonalne podejście do wystawców oraz zwiedzających. Potencjał jest duży, zapał organizatorów i wystawców również, a zwiedzający dopisali – to znaczy, że nawet zmienna listopadowa aura nie była wstanie tego zepsuć. Mimo małej ilości czasu, jaką mieliśmy na wypromowanie wydarzenia, wszystko się udało, a nawet przerosło nasze oczekiwania.
Konkluzja jest jedna: czekamy na kolejny termin! Będziemy w przyszłym roku!