Audi Cabriolet 1995 – SPRZEDANE

Audi Cabriolet debiutowało w 1991 roku i był to pierwszy otwarty model koncernu od czasu Auto Union 1000 Sp z 1959 roku. W jego przygotowanie włożono wiele sił i prac, design zapożyczył wiele elementów od topowego S2 Coupe, a pod maską w ciągu 9-letniego okresu produkcyjnego montowano w sumie 7 silników, łącznie z montowanym od 11.1992 do końca produkcji najmocniejszym V6 po pojemności 2,8 l i mocy 174 KM. Znajdziemy go również pod maską prezentowanego egzemplarza w pięknym, ciemnym, zielonym kolorze LY6P Ragusa Metallic. Na jego pokładzie odnajdziemy niemal wszystko, co można było tu zamówić – soczewkowe światła, komputer pokładowy, świetne fotele kubełkowe Recaro, oryginalny windshot, a także tuning z epoki – obniżone zawieszenie Weitec, sportowy tłumik Sebring, system audio i 3-częściowe felgi aluminiowe Kerscher.

Audi Cabriolet 8G7
Rocznik: 1995
Przebieg: 182000 km
Pojemność: 2771 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 174 KM

Wyposażenie:
VIN: WAUZZZ8GZPA002327
Kod lakieru: LY6P zielony Ragusa Metallic (Y7),
– elektrycznie regulowane przednie i tylne szyby,
– elektrycznie regulowane lusterka,
– elektrycznie podnoszony tekstylny dach,
– wspomaganie kierownicy,
– centralny zamek,
– 2xairbag (kierowcy i pasażera),
– podgrzewane fotele przednie,
– komputer pokładowy,
– opcjonalne kubełkowe skórzane fotele Recaro,
– oryginalny windshot,
– 3-częściowe felgi aluminiowe Kerscher,
– reflektory soczewkowe,
– system nagłośnienia – jednostka centralna Clarion CZ301E, wzmacniacz SPXaudio 2, głośniki boczne Hertz, głośnik basowy JBL GTO804,
– kompletne sportowe zawieszenie Weitec,
– sportowy tłumik Sebring.

Na sprzedaż piękne Audi Cabrio wyprodukowane w 1995 r. w ciekawym, poliftowym wydaniu (RM 1996).

Wersja europejska. Samochód większość życia spędził w Niemczech, w 2016 roku został sprowadzony do Polski. Od 2018 jest dumą kolekcji obecnego właściciela w Polsce.

Audi charakteryzuje się rzadko spotykaną konfiguracją – posiada największy i najmocniejszy silnik montowany w tym modelu 2.8 V6 174KM. Ma niepowtarzalny lakier Y7 zielony Ragusa w połączeniu z klasycznym czarnym skórzanym wnętrzem. Posiada pełne możliwe wyposażenie (jedynie bez klimatyzacji), a dopełniają je takie smaczki, jak opcjonalne fotele Recaro, czy oryginalny windshot.

Samochód został zakupiony w przyzwoitym stanie, pozwalającym na użytkowanie, niemniej jednak sukcesywnie przez kilka lat poddany został kilku procesom naprawczym i renowacyjnym mającym przywrócić jego stan bliski nowemu pojazdowi. Tym samym otrzymał nowy lakier na masce, tylnej klapie oraz na tylnym zderzaku zgodny z oryginałem i wykonany w technologii firmy Spies Hecker (począwszy od podkładu, poprzez lakier bazowy, na klarze skończywszy). Stary lakier oraz podkład usunięty był do gołej blachy.

Układ napędowy jest w pełni sprawny. Układ zawieszenia również. Tuleje wahaczy zostały wymienione. Samochód będąc jeszcze użytkowany w Niemczech został poddany tuningowi w „niemieckim wydaniu” a więc według starej klasycznej szkoły lat 90-tych – został obniżony poprzez zastosowanie kompletnego sportowego zawieszenia kultowej niemieckiej firmy Weitec (amortyzatory + sprężyny), który subtelnie obniżył samochód, dodając mu dynamicznego wyglądu i poprawiając prowadzenie. W dokumentacji samochodu znajduje się oryginalny certyfikat z opisem ww. zawieszenia. Dodatkowo, w ramach niemieckiego tuningowego sznytu zamontowano końcowy tłumik renomowanej niemieckiej firmy Sebring, dodający rasowego a jednocześnie nieuciążliwego brzmienia.

Wnętrze auta wygląda przepięknie. Samochód posiada unikatowe opcjonalne fotele kubełkowe Recaro. Skórzana tapicerka poddana została gruntownemu czyszczeniu, w miejscach tego wymagających delikatnej renowacji, a następnie zabezpieczeniu. Drewno oraz deska rozdzielcza są idealne – panele zostały poddane renowacji i zabezpieczeniu.

Do samochodu dokupione zostały 17-calowe kultowe 3-częściowe niemieckie felgi Kerscher produkowane w latach 90-tych. Zostały one odnowione, ranty wypolerowane, dzięki czemu zyskały niepowtarzalny wygląd. Do felg zakupione zostały nowe opony Toyo Proxes T1R. Parametry felg to 8,5×17 z przodu i 9,5×17 z tyłu.

Dokupiony został również nowy oryginalny windshot mocowany w fabrycznie przygotowane miejsca nad tylną kanapą. Poprawia znacznie komfort użytkowania dla podróżujących z przodu. Windshot jest już praktycznie niedostępnym dziś rarytasem.

Wyposażenie elektryczne samochodu jest w pełni sprawne, cała elektryka i hydraulika dachu również. Jedynymi mankamentami są pęknięcia tylnych lamp (widocznie jedynie z bliska) oraz niewielkie pęknięcie przedniego zderzaka u dołu – ww. wady przedstawia dokumentacja zdjęciowa.

Wszystkie wydatki poparte fakturami.

Na lakier zaaplikowana została powłoka ceramiczna GYEON Syncro z 3-letnią ochroną, a na szyby powłoka hydrofobowa z dodatkiem ceramiki. Zabezpieczone zostały również nadkola, felgi oraz zaimpregnowany dach. Wszystko z użyciem profesjonalnych środków GYEON z dodatkiem ceramiki – potwierdzone certyfikatem i fakturą.

Samochód w najbliższych dniach będzie po serwisie olejowym (syntetyk Millers Oil Performance Nanodrive 5W40 oraz badaniu technicznym.

Samochód kupujący otrzymuje zatankowany do pełna, z przeglądem do 10.2022, kompletem dokumentów, książką serwisową, kopią briefu niemieckiego oraz teczką z fakturami (polskimi i niemieckimi) oraz dokumentacją zdjęciową. Dodatkowo nabywca otrzyma komplet dodatkowych 15-calowych stalowych kół z oponami (raczej nie nadają się do użytkowania ale idealnie się sprawdzą np. do postawienia samochodu zimę, żeby nie odkształcać opon na felgach letnich).