Dolce vita. Włoski Spider w zjawiskowej i niezwykle rzadkiej specyfikacji. Piękne kształty od Pininfariny, czarny lakier, czerwona skóra, a do tego 24-zaworowa jednostka pod maską. Alfa Romeo Spider 3.0 24V to jedna z zaledwie 1324 wyprodukowanych z tym silnikiem i zarazem jedna z zaledwie 402 egzemplarzy z V6 z przedostatniego, 2002 roku produkcji. Powstało zaledwie 29 sztuk tej wersji w tym roczniku z czerwonym wnętrzem, a wśród nich, jedynie 11 sztuk było w kolorze czarnym. Spider jest w zjawiskowym stanie, gotowy dostarczać niezwykłych wrażeń z jazdy. Niska masa, manualna skrzynia biegów i wspaniałe V6 Busso pod maską. Jeździ jak szalony hot hatch i brzmi doskonale. To auto ma charakter i możliwości, by budzić uśmiech i radość z życia podczas każdej przejażdżki.
Alfa Romeo Spider 3.0 24V
Rocznik: 2002
Przebieg: 115000 km
Pojemność: 2959 cm3
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 218 KM
Alfa Romeo Spider Tipo 916 z fazy produkcyjnej 2b. Finalna wersja modelu w oryginalnej stylistyce z najmocniejszym w ówczesnej ofercie 3-litrowym, 24-zaworowym silnikiem V6 Busso.
Jeden z 1324 wyprodukowanych z tym silnikiem i zarazem jeden z zaledwie 402 egzemplarzy z przedostatniego, 2002 roku produkcji.
Zjawiskowa kolorystyka – lakier 601 Nero, czerwona skórzana tapicerka.
Samochód z pierwszych rąk ze Szwajcarii.
Zachowana kompletna dokumentacja od nowości, z wszystkimi pracami serwisowymi wykonywanymi od nowości.
Podwozie w doskonałym stanie. Wnętrze oryginalne, dach oryginalny.
Lakier był całkowicie oryginalny w momencie zakupu, auto zostało po zakupie całkowicie polakierowane z powodu mankamentów użytkowych.
Samochód zarejestrowany w Polsce w kwietniu 2022.
Po kompleksowym serwisie w czerwcu 2022.
Przeprowadzone prace:
– nowy olej 10W60, komplet filtrów,
– końcówki drążków kierowniczych,
– osłony amortyzatorów z odbojami,
– komplet nowych świec irydowych,
– uszczelniacze półosi,
– uszczelki pokryw zaworów,
– regeneracja maglownicy,
– zregenerowane zaciski hamulcowe,
– nowe klocki hamulcowe,
– komplet nowych opon,
– ustawienie zbieżności,
– nowa cała powłoka lakiernicza,
– nowy windshott,
– nowa plexi w miękkim dachu,
– nowe logotypy przód i tył,
– naprawa elektryczna mechanizmu składania dachu,
– nowy akumulator.
We wrześniu 2022 samochód zabezpieczony powłoką ceramiczną.
Całkowity koszt przeprowadzonych prac to około 45 tys. złotych, potwierdzony w całości fakturami.
Już wyjściowo auto było wyśmienite, możemy zaprezentować zdjęcia po zakupie.