Volkswagen Phaeton 2003 – SPRZEDANY

Volkswagen Phaeton był ostatnim dziełem wielkiego wizjonera świata motoryzacji, Ferdynanda Piecha. Był popisem inżynierii, projektem, który już w fazie założeń budził sensację i zadziwienie. Miał być według założeń najlepszym samochodem, jaki kiedykolwiek zbudowano, a tworzono go ręcznie w specjalnie do tego celu wybudowanej fabryce ze szkła w Dreźnie. Wykorzystywał ponad 100 patentów, zadziwiał komfortem i precyzją, z jaką wykonano każdy jego detal. To na jego bazie zbudowano później samochody Bentley Continental i Flying Spur, a jedyną smutną częścią tej historii jest fakt, że ta wyjątkowa limuzyna nigdy nie osiągnęła założonych planów sprzedażowych. W efekcie szacuje się, że do każdego wyprodukowanego egzemplarza koncern VAG dołożył ponad 20 tysięcy euro, ale gdy mamy przed sobą egzemplarz utrzymany tak jak ten, możemy uznać ten fakt za prezent i dar od losu. Pod jego maską jest uznawane za optymalne w tym modelu 4.2 V8, a konfiguracja szczególnie będzie doceniona przez tych, którzy lubią podróżować z tyłu – podobnie, jak pasażerowie przedniego rzędu, obdarzeni zostaną szeroko regulowanymi indywidualnymi fotelami z funkcją masażu, wentylacji i podgrzewania.

Volkswagen Phaeton 4.2 V8 4-Motion
Rocznik: 2003
Przebieg: 234000 km
Pojemność: 4172 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 335 KM

Wyposażenie:
– napęd 4-Motion,
– wersja 4-osobowa,
– automatyczna klimatyzacja 4-strefowa, z panelem sterowania dla pasażerów tylnego rzędu,
– elektrycznie regulowane w 18-płaszczyznach fotele przednie z podgrzewaniem, wentylacją i masażami, 3 pamięci ustawień,
– elektrycznie regulowane fotele tylne z podgrzewaniem, wentylacją i masażami,
– skórzana tapicerka,
– wykończenie drewnem orzechowym,
– kierownica skóra-drewno,
– nawigacja GPS,
– komputer pokładowy,
– system DSP z 12 głośnikami,
– odtwarzacz CD ze zmieniarką,
– 6-stopniowa skrzynia automatyczna,
– czujniki parkowania z przodu i z tyłu,
– zawieszenie pneumatyczne z regulacją twardości i wysokości,
– poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe,
– system bezkluczykowy,
– automatyczne zamykanie klapy bagażnika,
– auto alarm,
– wspomaganie kierownicy z siłą zależną od prędkości Servotronic,
– dwuwarstwowe, atermiczne szyby,
– czujnik deszczu

Samochód pedantycznie zadbany i zawsze rzetelnie serwisowany.
Sprowadzony ze Szwajcarii i zarejestrowany w Polsce.
Cała historia serwisowa udokumentowana.
Wszystkie przeglądy w ASO.

W 2016 roku zmieniany rozrząd, miechy w zawieszeniu i opony.

W 2018 roku ostatni przegląd w ASO VW z wymianą oleju, płynu hamulcowego, filtra powietrza i przeciwpyłkowego, dezynfekcją klimatyzacji.
Nowa pompa wspomagania, nowe rury metalowe płynu chłodniczego, klapka spryskiwaczy lamp, wymiana płynu chłodniczego, nowa półoś, nowe nakładki drzwi.
Regeneracja felg, prace detailingowe, powłoka ceramiczna.

Wartość wykonanych prac zamyka się w kwocie 11600 zł.

Samochód prezentuje się fantastycznie.
Wnętrze bez śladów użycia.
Skóry czyste, matowe, drewno błyszczące.
Jeździ genialnie, jest to najbardziej komfortowy i najlepiej wyciszony samochód, jakim miałem okazję kiedykolwiek jeździć.
Jedynym mankamentem jest uszkodzenie szyby czołowej, widoczne na zdjęciu.