Mercedes 500 SL R129 1990 – SPRZEDANY

Mercedes 500 SL R129 z pięciolitrowym V8 pod maską generuje ponad 320 koni mechanicznych. Z taką mocą i oczywiście napędem na tylną oś, to niebywale szybki roadster, który doskonale sprawdza się również w dalekiej podróży. Debiutował na targach Geneva Motor Show w 1989 roku i był ogromnym technologicznym i stylistycznym krokiem naprzód. Zastosowano w nim elektrohydraulicznie składany miękki dach oraz ręcznie nakładany hardtop, jak również zamontowano system windshaft – kratkę osłaniającą pasażerów kabrioletu przed wiatrem, umocowaną za siedzeniami i wysuwaną na życzenie kierowcy. Ten wyprodukowany w Europie egzemplarz początkowo trafił do Japonii, później do Kanady, by finalnie wrócić znów na Stary Kontynent. Ma niewysoki przebieg i ciekawy kolor lakieru 172 Anthrazitgrau.

Mercedes-Benz 500 SL R129
Rocznik: 1990
Przebieg: 122000 km
Pojemność: 4973 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: automatyczna
Moc: 326 KM

Wyposażenie:
– ASR,
– ABS,
– wspomaganie układu kierowniczego,
– poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
– elektryczne szyby,
– elektrycznie składany soft top,
– tapicerka skórzana,
– centralny zamek,
– podgrzewane fotele przednie,
– immobilizer,
– elektrycznie ustawiane fotele wraz z pamięcią,
– klimatyzacja.

Mamy przyjemność zaoferować Państwu Mercedesa 500 SL. Prezentowany egzemplarz został oczywiście wyprodukowany w Europie, ale na rynek japoński, o czym świadczą naklejki w tamtym języku. Następnie trafił do Kanady, a aktualnie jest w naszym salonie. Jest to bardzo ciekawy egzemplarz, ponieważ posiada prawie 100% specyfikacje europejską. To egzemplarz z drugiego roku produkcji tego modelu.

Przepięknie zachowana karoseria w kolorze 172 Anthrazitgrau w zestawieniu z ciemnoantracytowym wnętrzem. Powłoka lakiernicza w świetnym stanie bez grama rdzy. Z naszego punktu widzenia całkowicie bezkolizyjny. Wszystkie elementy pasują do siebie jak w dniu opuszczenia fabryki. Niewielkim mankamentem może być uszkodzenie przedniego zderzaka w dolnej części, ale dla właścicieli tych modeli to na pewno znany temat.

Wnętrze jak przystało na Mercedesa zachwyca starannością wykonania i stanem zachowania. Ma na to wpływ bardzo niski przebieg. Tapicerka w super stanie jak na cabrio, poza drobnym uszkodzeniem na fotelu kierowcy (do skorygowania).

Silnik po przeglądzie i wymianie płynów ustrojowych. Dodatkowo został poddany czyszczeniu i regulacji układu wtryskowego. Bez problemu odpala na ciepło i zimno, co często sprawia tym jednostkom problem.

Soft Top otrzymał wszystkie siłowniki nowe i pracuje wzorowo, a materiał został poddany detailingowi wraz z impregnacją. Oczywiście do kompletu jest też Hard Top.