Powiedzieć o niej dostojna – to mało. FSO Warszawa M-20 była jedynym samochodem w naszej polskiej historii, która miała zadatki na samochód luksusowy. Miękko resorowana, z wygodnymi kanapami, potrafiła wygodnie sunąć po drogach niezależnie od ich jakości. Choć rzeczywistość PRLu nie pozwoliła na wykończenie jej w odpowiednio wysokiej jakości, nic nie stoi na przeszkodzie, by odmienić to podczas renowacji. Ta „Garbuska” nie wstydziłaby się porównania nawet z dowolnym Mercedesem z tamtego okresu. Szlachetny odcień lakieru, wnętrze w welurze i Alcantarze, z piękną zamszową podsufitką, wspaniale położone chromy. Wszystko z klasą i w dobrym guście. Taka z fabryki nie wyjechała, lecz nigdy nie wygląda lepiej. To wybór najlepszy dla tych, którzy chcą opowiadać bajkę o wielkości polskiej motoryzacji.
FSO Warszawa M-20
Rocznik: 1958
Przebieg: 3000 km
Pojemność: 2120 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 52 KM
Samochód gruntownie odrestaurowany 5 lat temu.
Silnik po remoncie głównym, skrzynia i dyferencjał po regeneracji.
Nowy lakier.
Wszystkie chromy nowe.
Nowa tapicerka z weluru i Alcantary.
Samochód odrestaurowany ponad stan fabryczny.