Sobiesław Zasada w 1977 roku założył w Krakowie firmę polonijną Alpha, przedsiębiorstwo, które dzisiaj działa jako Alpha Technology. Firma rozpoczyna swoją działalność od produkcji zamków błyskawicznych i wraz z rozwojem wprowadza przetwórstwo tworzyw sztucznych, a nawet laserową obróbkę i numeryczne gięcie blach, galwanizację oraz spawanie metali. Współpraca Zasady z Porsche AG i Mercedes-Benz oraz możliwości produkcyjne firmy, zaowocowały pomysłem stworzenia w zakładach Alpha samochodów spalinowych dla dzieci. W ofercie znalazły się oczywiście Mercedes i Porsche, ale także BMW, Jeep czy Jaguar. W latach 80., 90., i dwutysięcznych powstało około 2 tysięcy egzemplarzy samochodów spalinowych dla dzieci. Niestety ich wygórowana cena spowodowała, że głównym rynkiem zbytu było USA i kraje bliskiego wschodu. Dziś mamy okazję zaprezentować pięknego Mercedesa SL, wyposażonego w manualną skrzynię biegów, sprzęgło, hamulec, gaz, resorowane zawieszenie, oświetlenie a nawet klakson! Ten niesamowity junior może być nie tylko wspaniałym wstępem w świat motoryzacji dla nowego pokolenia, ale także ciekawym okazem kolekcjonerskim.
Czytaj dalej Alpha Mercedes SL – 35500 PLN – Warszawa
Archiwum kategorii: Classic Cars Warsaw
Firma Classic Car Warsaw oferuje sprzedaż samochodów zabytkowy jak również naszym celem jest popularyzacja pasji, jaką jest klasyczna motoryzacja. Wyjątkowy stan pojazdów w połączeniu z ich historią czyni je wyjątkowymi dla kolekcjonerów. Chcemy docierać do tych, dla których pasja jest nieodłączną częścią życia.
Zapraszamy do naszego salonu, żeby bliżej obejrzeć bliżej oferowane przez nas samochody.
Oferujemy leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC i AC.
Mitsubishi Lancer Evolution V 1998 – 195000 PLN – Warszawa
Mitsubishi Lancer Evolution V to kolejna odsłona kultowego japońskiego sedana, przygotowana na rok 1998, po zdobyciu tytułu Rajdowego Mistrza Świata przez Tommiego Mäkinena drugiego z rzędu tytułu Rajdowego Mistrza Świata. Wersja przygotowana na drogi niemal nie różniła się zewnętrznie od samochodu zdobywającego rajdowe tytuły. Nawet szerokość była identyczna, laicy nie rozróżnią. Główne innowacje Evo V pochodzą z mocno zmodernizowanego systemu zarządzania silnikiem, przeniesionego i ulepszonego intercoolera, nowej aerodynamiki, ulepszonych hamulców i oczywiście całkowicie przeprojektowanego układu zawieszenia, zaprojektowanego aby być możliwie wydajnym na trasach asfaltowych. Ten ostatni punkt jest oczywiście najbardziej zauważalną zmianą w Lancerze – rozstaw kół przednich i tylnych zwiększył się o prawie 4 cm, Ponieważ auto rajdowe w dalszym ciągu homologowane było w grupie A, konieczne było wyprodukowanie 2500 sztuk wersji drogowej. Producent nie miał z tym problemu – zebrano 7500 zamówień i tyle samochodów wyprodukowano, niestety wszystkie w wersjach z kierownicą po prawej stronie. Szczęśliwie, wiele osób postanowiło przenieść kierownicę na właściwą stronę, i taki właśnie samochód po przekładce, z dodatkowo wzmocnionym silnikiem i całą mechaniką oraz wizualnymi modyfikacjami upodobniającymi go do wersjie RS, oferuje salon Classic Cars Warsaw.
Czytaj dalej Mitsubishi Lancer Evolution V 1998 – 195000 PLN – Warszawa
Toyota Celica GT-Four ST165 1988 – 165000 PLN – Warszawa
Celica GT-Four ST165 to pierwszy rajdowy pojazd Toyoty z napędem na cztery koła i turbodoładowaniem, wyprodukowany w ilości zaledwie 5000 sztuk. Znalezienie egzemplarza drugiego jak ten wymagałoby nie lada wysiłku. Większość z nich stała się bazą do budowy samochodów rajdowych, wiele zostało zniszczone przez młodocianych rajdowców i miłośników tuningu. Tymczasem tu mamy sztukę, która przez większość życia była w jednych rękach, zawsze traktowana z należytym szacunkiem. Fantastyczny lakier Super Red ll, przebieg jedynie 75000 km i doskonale zachowane, welurowe wnętrze. To piękne zachowanie zestawienie charakterystycznej dla ówczesnych samochodów marki wysokiej jakości wykonania i komfortu z możliwościami drogowymi, które nawet po ponad 30 latach nadal potrafią zaskoczyć.
Czytaj dalej Toyota Celica GT-Four ST165 1988 – 165000 PLN – Warszawa
BMW 850Ci E31 1991 – 182000 PLN – Warszawa
BMW 850 Ci E31 było topowym modelem marki, podbijającym segment rynku, na którym BMW nigdy wcześniej obecne nie było. Klasa GT była domeną takich marek, jak Aston Martin, Jaguar czy Porsche. To samochody luksusowe, zapewniające wyjątkowy komfort i moc, która jest wystarczająca w każdej drogowej sytuacji. Klasa 8 od BMW wyposażona została w piękne i eleganckie nadwozie oraz silniki o wyłącznie ośmiu bądź dwunastu cylindrach. Stała się idealnym samochodem do autostradowych podroży i odwiedzania najdalszych zakątków Europy. Na przełomie lat 80-tych i 90-tych było w swerze najbardziej skrytych marzeń fanatyków marki, lecz wówczas rzadko kto miał okazję oglądać je na żywo. W sumie zbudowano ich 22800 sztuk, ale w rzadko której zamontowano skarb w postaci manualnej skrzyni zespolonej z silnikiem V12, jak w tym egzemplarzu. Tutaj dodatkowo mamy rzadko zamawianą welurową tapicerkę i piękny odcień lakieru Gletscherblau Metallic. To unikalne połączenie, dające wyjątkowe wrażenia kierowcy.
Czytaj dalej BMW 850Ci E31 1991 – 182000 PLN – Warszawa
BMW 730i E38 1994 -75000 PLN – Warszawa
BMW 730i E38 łączy poszukiwaną dziś konfigurację manualnej skrzyni i silnika V8. Gdy auto było nowe, nie był to częsty wybór – takich aut zbudowano ledwie 3659 sztuk. Po latach jednak postrzeganie się zmienia. Kupując dziś youngtimera chcemy, by był odmianą od aut, którymi poruszamy się na co dzień, a operowanie lewą nogą i prawą ręką w czasie jazdy nie należy do elementów, które stanowiłyby problem w aucie używanym jedynie weekendowo i w czasie specjalnych okazji. Podobnie coraz częściej dziś entuzjazm budzi welurowa tapicerka, zwłaszcza, jeżeli utrzymana jest w idealnym stanie. Konfiguracja, wyposażenie i kolorystyka tego egzemplarza z pewnością są niebanalne i choć wciąż odnajdziemy użytkowników, którzy nie chcą słyszeć o innym zestawieniu w BMW niż czarne + czarne i skóra, cenimy wszystkich, którzy poszukują nieszablonowości w konfiguracji samochodów.
Czytaj dalej BMW 730i E38 1994 -75000 PLN – Warszawa
BMW 540i E34 1992 – SPRZEDANE
BMW 540iA E34 ma wszystko, by oczarować wytrawnych kierowców. Pod maską 4-litrowe V8, napęd tylny, do tego automatyczna skrzynia biegów, doskonała skórzana tapicerka, klimatyzacja. Wszystko co trzeba, by podroż odbywała się w wysokim komforcie i przytulnym klimacie. Lata 80-te i 90-te były świetnym okresem niemieckiej marki. BMW jeździły lepiej i przyjemniej, niż auta konkurencji, a do tego wyglądały tak, że nie sposób je pomylić z autami koreańskimi czy japońskimi. Za tamtymi czasami można tęsknić, a sportowy pazur bawarskich samochodów sprawia frajdę i dziś. Czemu nie? Tu dodatkowym atutem z pewnością jest włoskie pochodzenie egzemplarza, niewysoki przebieg oraz niezwykły kolor Lazur Blau Metallic. Można cieszyć się z jazdy, a można też z samego widoku auta w garażu czy na zlocie.
Czytaj dalej BMW 540i E34 1992 – SPRZEDANE
Lancia Delta HPE HF Turbo Evo 500 1995 -116000 PLN – Warszawa
Lancia Delta HPE HF 2.0 Turbo Evo 500 to wszystko, co można spotkać najlepsze w modelu Delta drugiej generacji. Z jednej strony świetna jednostka Lamprediego wzmocniona dodatkowo turbosprężarką, w wersji żywcem przeniesionej z kultowej HF Integrale Evo II, z drugiej pakiet stylistyczny Evo 500, zdecydowanie podkreślający drapieżność jej sylwetki. W tej najmocniejszej wersji silnikowej powstało ich jedynie 2450 sztuk, z tym pakietem było ich ponoć jedynie 500 sztuk (a nie wszystkie z nich miały turbosprężarkę). To fantastyczny, włoski gokart – rzadki, stylowy i niezwykle szybki.
Czytaj dalej Lancia Delta HPE HF Turbo Evo 500 1995 -116000 PLN – Warszawa
Ford Escort RS Cosworth 1993 – 283000 PLN – Warszawa
Ford Escort RS Cosworth to rajdowa legenda i zarazem niespodzianka od strony mechanicznej. Pod karoserią nakoksowanego Escorta skrywa bowiem mechanikę z legendarnej Sierry RS Cosworth. Podobnie jak Sierra, silnik ułożony ma wzdłużnie, a jego turbodoładowany silnik napędza wszystkie koła. Jego pierwowzór jeździł tak doskonale, że nie trzeba tu było wyważać otwartych drzwi. Wykorzystując maksymę „win on sunday sell on monday” wykorzystano jedynie nadwozie przywołujące wóz, który trafiał do salonów. Produkcja przypadła na lata 1992-96, stworzono ich jedynie 7145 sztuk, ale tylko pierwsze 2500 z nich było wersją homologacyjną samochodu rajdowego, rozpoznawalną na pierwszy rzut oka po monstrualnym tylnym spojlerze. To jest jeden z nich, utrzymany w bardzo dobrym stanie i bezwypadkowy. Absolutny pewniak do wzrostu wartości w przyszłości.
Czytaj dalej Ford Escort RS Cosworth 1993 – 283000 PLN – Warszawa
BMW 1502 E10 1975 – SPRZEDANE
BMW 02 to model, który pomógł uratować niemiecką markę z krawędzi bankructwa, wprowadzając ją w zupełnie nową erę. Debiutujący w 1966 roku, pomagał zerwać z wizerunkiem firmy produkującej jedynie nobliwe limuzyny i mikrosamochody. BMW 02 było doskonale obranym złotym środkiem. Ten niewielki dwudrzwiowy sedan oferował wystarczającą ilość dla czterech osób i doskonałe właściwości jezdne, co przez lata stało się główną zaletą i najbardziej rozpoznawalną cechą niemieckiej marki. Ten protoplasta serii 3er doskonale udowadnia, że klasyczny samochód może robić wrażenie nie tylko finezją stylistyki, lecz również lekkością prowadzenia. BMW 1502 ujrzało światło dzienne na koniec produkcji tej serii, w 1975 roku. Produkowane było przez dwa lata i korzystało z jednostki o pojemności 1,6 l o obniżonym stopniu kompresji. Czerwony egzemplarz z warszawskiego salonu prezentuje się efektownie.
Czytaj dalej BMW 1502 E10 1975 – SPRZEDANE
Volkswagen Garbus Lim 118 1963 – SPRZEDANY
Najbardziej pożądanymi Volkswagenami Garbusami są te wyprodukowane przez 1968 rokiem, ze względu na czystość i prostotę designu. Solidnie zbudowane z wysokiej jakości materiałów, z prostą, metalową deską rozdzielczą i chromem na zderzakach, wciąż raczą swoim klasycznym urokiem. Ten w ogłoszeniu jednak ma nie tylko właściwy rocznik, ale też przepięknie zachowany, w dużej mierze oryginalny stan, który czyni go prawdziwym ewenementem na rynku. Choć ma drugą powłokę lakierniczą, nigdy nie przechodził napraw blacharskich, a wnętrze jest wręcz zjawiskowe, ze świetną tapicerką i zachowanymi nawet oryginalnymi matami kokosowymi. Ma też kilka akcesoriów, które fantastycznie go ubierają. Ma niemal 60 lat, ale bez wątpienia jest modny i stylowy.
Czytaj dalej Volkswagen Garbus Lim 118 1963 – SPRZEDANY